Afgelopen seizoen werd er bij Feyenoord-PSV ook iemand gereanimeerd in ons vak en werd er gewoon doorgespeeld, dat was een heel frustrerend gevoel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:04 schreef DaveDave09 het volgende:
Not so funfact: dit gebeurde ook een keer bij Ajax-fey en toen stond het vroeg 0-1 en toen scoorde Ajax toen een man voor zijn leven vocht ging iedereen uit zijn dak. Wel overleefd
Nee, ademt weer.quote:
Grijp dan in. Ik zie nog geen bans.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:05 schreef Erasmus het volgende:
Sneue mongooltjes die hier grappen over gaan maken.
Hij doet erg zijn best om het te verbergen. Lijkt nergens op.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vaste basisspeler Kroatië. Ik gok van wel.
Sneue types die niet hun mening kunnen geven over sneue types zonder daar mensen met een beperking bij te betrekken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:05 schreef Erasmus het volgende:
Sneue mongooltjes die hier grappen over gaan maken.
Ik ben geen VBL-mod.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Grijp dan in. Ik zie nog geen bans.
Bij een kennis?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zegt toch net dat hij/zij bij kennis is?
Zipportalquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Grijp dan in. Ik zie nog geen bans.
In Amsterdam verbergen we vaker dingen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij doet erg zijn best om het te verbergen. Lijkt nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |