Mwuah, kon beter, maar niet ontevreden. Moet gewoon nog veel oefenenquote:Op zondag 29 oktober 2023 08:13 schreef Brokkel het volgende:
En hoe is je tekening geworden, COTS?
HIer vandaag sporten, relaxen, uit eten en weer relaxen.
O had niet eens door dat ik de laatste post hadquote:Op zondag 29 oktober 2023 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
@:Dotteke ik heb hem lekker van je gekaapt(grapje)
Hahahaha, dat vermoeden had ik alquote:Op zondag 29 oktober 2023 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O had niet eens door dat ik de laatste post had
Is ook niet erg heb er ook geen moeite mee als een ander hem pakt. Alleen Fok! vindt het netjes dat iemand een kans krijgt om er een aan te maken daarom 2 minuten tijd geven.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha, dat vermoeden had ik al
Ja... klopt, maar dit was een paar uurtjes ipv een paar minuutjes. En alsnog twijfelde ik, maar wilde op Brokkel reageren. Dus vooruitquote:Op zondag 29 oktober 2023 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niet erg heb er ook geen moeite mee als een ander hem pakt. Alleen Fok! vindt het netjes dat iemand een kans krijgt om er een aan te maken daarom 2 minuten tijd geven.
Volgens mij was het nu wel veel langer dan 2 minuten
ALs ik laatste post hebt nooit twijfelen ik vind het niet erg. En a twee minuten mag je het gewoon bij iedereen doen hoorquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... klopt, maar dit was een paar uurtjes ipv een paar minuutjes. En alsnog twijfelde ik, maar wilde op Brokkel reageren. Dus vooruit
Jaquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ik laatste post hebt nooit twijfelen ik vind het niet erg. En a twee minuten mag je het gewoon bij iedereen doen hoor
J adat even is twee minuten dat weet iedereen. Maar goed doen wat je zelf wil natuurlijk wil je langer wachten is het ook aan jouquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaweet ik
alleen ach... sommige mensen geven zoveel waarde eraan dat ik even wacht.
Hahahaha jaquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
J adat even is twee minuten dat weet iedereen. Maar goed doen wat je zelf wil natuurlijk wil je langer wachten is het ook aan jou
Mijn meisjes hadden van opa&oma mooie Halloween haar strikken gekregen, dus die hebben ze in.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:52 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren deze Halloween nagels laten zetten
[ afbeelding ]
Verder nog mensen met Halloween plannen?
Die zijn leuk!quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Mijn meisjes hadden van opa&oma mooie Halloween haar strikken gekregen, dus die hebben ze in.
En we gaan morgenmiddag chocolade spookjes maken, dagje later kan wel toch?
https://www.easydailyfood.com/halloween-chocolade-spookjes/
Geweldig!quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:52 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren deze Halloween nagels laten zetten
[ afbeelding ]
Verder nog mensen met Halloween plannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |