Mwuah, kon beter, maar niet ontevreden. Moet gewoon nog veel oefenenquote:Op zondag 29 oktober 2023 08:13 schreef Brokkel het volgende:
En hoe is je tekening geworden, COTS?
HIer vandaag sporten, relaxen, uit eten en weer relaxen.
O had niet eens door dat ik de laatste post hadquote:Op zondag 29 oktober 2023 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
@:Dotteke ik heb hem lekker van je gekaapt(grapje)
Hahahaha, dat vermoeden had ik alquote:Op zondag 29 oktober 2023 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O had niet eens door dat ik de laatste post had
Is ook niet erg heb er ook geen moeite mee als een ander hem pakt. Alleen Fok! vindt het netjes dat iemand een kans krijgt om er een aan te maken daarom 2 minuten tijd geven.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha, dat vermoeden had ik al
Ja... klopt, maar dit was een paar uurtjes ipv een paar minuutjes. En alsnog twijfelde ik, maar wilde op Brokkel reageren. Dus vooruitquote:Op zondag 29 oktober 2023 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niet erg heb er ook geen moeite mee als een ander hem pakt. Alleen Fok! vindt het netjes dat iemand een kans krijgt om er een aan te maken daarom 2 minuten tijd geven.
Volgens mij was het nu wel veel langer dan 2 minuten
ALs ik laatste post hebt nooit twijfelen ik vind het niet erg. En a twee minuten mag je het gewoon bij iedereen doen hoorquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... klopt, maar dit was een paar uurtjes ipv een paar minuutjes. En alsnog twijfelde ik, maar wilde op Brokkel reageren. Dus vooruit
Jaquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ik laatste post hebt nooit twijfelen ik vind het niet erg. En a twee minuten mag je het gewoon bij iedereen doen hoor
J adat even is twee minuten dat weet iedereen. Maar goed doen wat je zelf wil natuurlijk wil je langer wachten is het ook aan jouquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaweet ik
alleen ach... sommige mensen geven zoveel waarde eraan dat ik even wacht.
Hahahaha jaquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
J adat even is twee minuten dat weet iedereen. Maar goed doen wat je zelf wil natuurlijk wil je langer wachten is het ook aan jou
Mijn meisjes hadden van opa&oma mooie Halloween haar strikken gekregen, dus die hebben ze in.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:52 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren deze Halloween nagels laten zetten
[ afbeelding ]
Verder nog mensen met Halloween plannen?
Die zijn leuk!quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Mijn meisjes hadden van opa&oma mooie Halloween haar strikken gekregen, dus die hebben ze in.
En we gaan morgenmiddag chocolade spookjes maken, dagje later kan wel toch?
https://www.easydailyfood.com/halloween-chocolade-spookjes/
Geweldig!quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:52 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren deze Halloween nagels laten zetten
[ afbeelding ]
Verder nog mensen met Halloween plannen?
Die is leuk! Knap gedaan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Happy Halloween
[ afbeelding ]
Morguh Sumppiquote:Op woensdag 1 november 2023 07:07 schreef Sumppi het volgende:
Leuk om te lezen! Zelf ben ik er nog niet aan begonnen.
Ik vind je nagels heel gaaf!
Het is dat ik iets anders moest gaan doen maar anders had ik het in een ruk uitgelezen.quote:Op woensdag 1 november 2023 07:07 schreef Sumppi het volgende:
Leuk om te lezen! Zelf ben ik er nog niet aan begonnen.
Ik vind je nagels heel gaaf!
Ja idd... het voelt alsof ik niet genoeg leef of zo... zo hard als het gaatquote:Op woensdag 1 november 2023 17:46 schreef Sumppi het volgende:
Schrik er zo wel van hoe hard de jaren lijken te gaan. Voor je 't weet is het weer Kerst.
oh jemig! Dat is idd wel erg veel en erg spannend! Heb je ergens wel tijd om een beetje bij te komen?quote:Op woensdag 1 november 2023 17:51 schreef Sumppi het volgende:
Heb een zware week, dat helpt ook niet.![]()
Morgen voor het eerst in jaren weer presenteren voor een zaal vol mensen.Ik moet 2,5 uur vullen!
Gelukkig gaan ze ook zelf aan de slag, maar dat is dan weer zo onvoorspelbaar dat ik er zenuwen van krijg.
En overmorgen wandelen met een vriendin, waar ik ook als een berg tegenop zie, omdat we een ruzie uit gaan praten. Van mij had die hele ruzie niet gehoeven.![]()
En in 't weekend ook werken. Dat leek een paar weken geleden nog een goed idee.
Ik hoop dat ik na morgen weer normaal kan slapen.quote:Op woensdag 1 november 2023 17:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
oh jemig! Dat is idd wel erg veel en erg spannend! Heb je ergens wel tijd om een beetje bij te komen?
quote:Op woensdag 1 november 2023 17:55 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik na morgen weer normaal kan slapen.![]()
Man is super tof, die heeft vandaag de kinderen gebracht, gehaald en is nu met ze naar muziekles, zodat ik tijd heb om me voor te bereiden op die bijeenkomst morgen. Moet ik zo dus ook wel doen.En als hij weer terug is ga ik alles opbergen en lekker eten terwijl we samen een serie kijken.
quote:Op woensdag 1 november 2023 17:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]You can do it!
En je man is volgens mij echt een schat, oordelend aan ik hier lees. Echt heel erg fijn.
Die presentatie komt vast wel goed johmensen willen heus weten wat je ze te leren hebt, komt echt wel goed. Ik duim voor je
quote:Op woensdag 1 november 2023 17:59 schreef Sumppi het volgende:
Morgen in elk geval geen rust: kinderen naar school, werk, bijeenkomst, 1 kind ophalen en naar middelbare brengen, terug voor de meiden, naar zwemles, kind 1 weer ophalen, koken/ eten, sport, vrijwilligerswerk, bed.![]()
Ik ga nog even aan de slag.
Ik heb vandaag de eerste kerstkaart gemaaktquote:Op woensdag 1 november 2023 14:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn huis is weer kerstig
Ben prompt overprikkeld door alles
maar wel gezellig
Als je het niet haalt maak je gewoon het onderscheid tussen mensen die de moeite zien en wie nietquote:Op woensdag 1 november 2023 18:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de eerste kerstkaart gemaakt
Duurde langer dan gedacht dus weet niet zeker of iedereen een handgemaakte krijgt
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op woensdag 1 november 2023 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als je het niet haalt maak je gewoon het onderscheid tussen mensen die de moeite zien en wie niet
Goeiemorgen.quote:
Hey Sumppiquote:
Dit helpt trouwens enorm. Mijn man zegt ook altijd: ze zijn waarschijnlijk blij dat jij er staat en ze weten toch niet wat je wil vertellen (voor het geval ik wat mis).quote:Op woensdag 1 november 2023 17:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]You can do it!
En je man is volgens mij echt een schat, oordelend aan ik hier lees. Echt heel erg fijn.
Die presentatie komt vast wel goed johmensen willen heus weten wat je ze te leren hebt, komt echt wel goed. Ik duim voor je
Ik heb er 3 af.....en ik moet er 50 hebben....quote:Op woensdag 1 november 2023 18:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de eerste kerstkaart gemaakt
Duurde langer dan gedacht dus weet niet zeker of iedereen een handgemaakte krijgt
50quote:Op donderdag 2 november 2023 06:45 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ik heb er 3 af.....en ik moet er 50 hebben....![]()
Vorig jaar ook al niet gelukt, een kamer vol hoybbyspullen en totaal geen inspiratie.....
Zondag naar de kreadoe, misschien doe ik, daar wat inspiratie op. Hoewel ik voornamelijk voor spulletjes voor bead crochet ga.
Twee is meer dan geenquote:Op donderdag 2 november 2023 07:35 schreef Serinde het volgende:
Ik heb begin augustus bij een vriendin 2 kerstkaarten gemaakt en daarna niks meer
Zo schattigquote:Op donderdag 2 november 2023 08:44 schreef Patapon het volgende:
Ik denk dat ik een oud model uit de kast trek....die waren redelijk snel klaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 november 2023 08:44 schreef Patapon het volgende:
Ik denk dat ik een oud model uit de kast trek....die waren redelijk snel klaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat gebeurd hier dus iets te vaak met storm.....quote:Op donderdag 2 november 2023 16:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig.
Tot er iets mis gaat uiteraard.
Jaa wij zijn al eens een dak kwijt geraakt dus weet er alles van.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurd hier dus iets te vaak met storm.....
Jaa maar had de diffuser aan met olie en kan er nog steeds niet tegen dus hoop dat de hoofdpijn en misselijkheid weg is als de sushi er is.quote:
Dat is wel heel heftig!quote:Op donderdag 2 november 2023 16:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaa wij zijn al eens een dak kwijt geraakt dus weet er alles van.
En de kastanjebomen in de tuin vond ik ook altijd eng.
Nu in m'n huisje weet ik niet of er tricky dingen zijn. Iig geen grote hoge bomen hier.
Ahhh dat is wel vervelend. Anders misschien de sushi nog even laten staan en over een paar uur van genieten.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaa maar had de diffuser aan met olie en kan er nog steeds niet tegen dus hoop dat de hoofdpijn en misselijkheid weg is als de sushi er is.
Dom van me.![]()
Jaaa het komt ook pas 6 uur en heb zeker geen haast!quote:Op donderdag 2 november 2023 16:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahhh dat is wel vervelend. Anders misschien de sushi nog even laten staan en over een paar uur van genieten.
Nou ik zit dus net naar de schutting te kijken dat ik denk mwoah niet heel stabiek. Maar ik heb niet zulke buren. Wat rot.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel heel heftig!
Hier blijft het tot nu toe bij weggewaaid schuttingen.
Ook deze keer ben ik bang voor een (andere) schutting.
Ik zit niet echt te wachten dat de buren tijdens het drugs gebruiken zo mijn huis in kijken de hele dag.
Oh en anders even in de koelkastquote:Op donderdag 2 november 2023 16:19 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaa het komt ook pas 6 uur en heb zeker geen haast!
Oh boy. Ik heb nu ook voor- en achterburen en we kunnen niet echt bij elkaar naar binnen kijken, maar vind dit too much.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
mijn huis staat zo dicht op die van de voor- en achterburen dat ik mee kan kijken naar welke series/films zij kijken
Ach in principe kan ik ('s avonds) de gordijnen dicht doen, alleen ik stoor me er niet zo aan.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:22 schreef Donna het volgende:
[..]
Oh boy. Ik heb nu ook voor- en achterburen en we kunnen niet echt bij elkaar naar binnen kijken, maar vind dit too much.
Die is nu leeg?quote:Op donderdag 2 november 2023 17:39 schreef Sarabi het volgende:
Bedenk me net dat er nog een zwemband in de tuin lag.
Met nadruk op lagooops.
quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:54 schreef Sumppi het volgende:
Ons zwembad is ook eens weggewaaid over de weg zo het land in.![]()
De dag dat m'n jongste leerde vloeken.![]()
Jong geleerd is oud gedaan. Vloeken kan zo lekker opluchtenquote:Op vrijdag 3 november 2023 14:54 schreef Sumppi het volgende:
Ons zwembad is ook eens weggewaaid over de weg zo het land in.![]()
De dag dat m'n jongste leerde vloeken.![]()
Klopt, maar die ligt nog in de tuinquote:Op vrijdag 3 november 2023 16:36 schreef Sumppi het volgende:
Maar jullie hadden niet zomaar een simpel ding, toch, Sarabi? Best een lekker, ruim bad, dacht ik?
Oooh ik las ook bad. Band is beterquote:Op vrijdag 3 november 2023 16:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klopt, maar die ligt nog in de tuin(ooit als ie droog is ruimen we hem op
)
Dit was gelukkig alleen een zwemband.
Fijne dag vandaag, en laat je maar lekker verwennen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 06:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Zes uur op is erg vroeg... maar voor een leuke dag helemaal prima uiteraard
Ben erg benieuwd wat ik laat zien wanneer ik thuis kom
Heel veel plezier! Ik ga morgen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 06:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Zes uur op is erg vroeg... maar voor een leuke dag helemaal prima uiteraard
Ben erg benieuwd wat ik laat zien wanneer ik thuis kom
Leuk! Ik ga opruimen en vanavond slaapt alleen m'n jongste hier omdat ik morgen met haar naar een kinderfeestje ga. Haar beste vriendinnetje van de opvang wordt 3 en die wilde graag dat ze taart kwam eten.quote:Op zaterdag 4 november 2023 09:55 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Ik merk dat ik ook vroeger wakker ben dan normaal, denk dat het door de wintertijd komt.
Dit weekend weer lekker druk. Vandaag de hele dag op een bierfestival en morgen weer een dagje bezorgen.
Ik was nog eerder wakkerquote:
Lijkt me best moeilijk!quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is geen topic over weven
Ik heb sinds vorige week een Rigid Heddle loom gekocht, want ik zocht een nieuwe uitdagende hobby. Uitdagend is het zeker! Vorige week het eerste opgespannen, maar geen gelijke spanning en geknapte draden. Vandaag poging 2:
[ afbeelding ]
Ziet er stukken beter uit dan vorige week. Nog wat extra accessoires shoppen enzo zodat ik ook andere draaddiktes kan gaan weven.
Het was vorige week wel even vloeken en schelden ja, maar door het af te kijken en het dan zelf te doen met materiaal dat toch over is. Dan moet het wel lukken. Ik ben niet zo van het opgevenquote:
Cool!quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb sinds vorige week een Rigid Heddle loom gekocht, want ik zocht een nieuwe uitdagende hobby. Uitdagend is het zeker! Vorige week het eerste opgespannen, maar geen gelijke spanning en geknapte draden. Vandaag poging 2:
[ afbeelding ]
Ziet er stukken beter uit dan vorige week. Nog wat extra accessoires shoppen enzo zodat ik ook andere draaddiktes kan gaan weven.
Goedemorgen buit!quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ook hier gesloopt van Kreadoe, duurde lang voor we de parkeerplaats op konden (nog twee drukbezochte events in de jaarbeurs, spijt dat we niet eerder vertrokken waren, maar goed. M'n kuiten herstellen wel weer van het koppelen.)
Uiteindelijk thuisgekomen met een bouwpakketje voor een huisje, drie kleurboeken en een doos met 120 Polychromos potloden.En m'n mama verwend, want ik was ziek met d'r verjaardag en ze had nog een cadeautje tegoed.
Voor de zijkanten, je moet bij het keren van de toer de weefdraad om de laatste spandraad halen voordat de volgende toer begint.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet nog veel oefenen, voornamelijk met de zijkanten. Krijg ze niet mooi zijn vast truukjes voor. Wordt nu even gewassen voor de vorming.
Maar ik kan stof maken
Proefje van een meter ofzo?
quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goedemorgen buit!
Ooh polychromos... heaven... expressie niet naar gekeken...
Oef wat voor bouwpakket?
En lief dat je je moeder verwend hebt
Hier twee schilderboeken. Borduurwerkje. DIY pakket om een dienblad te beschilderen.
Dus kan voorlopig weer vooruit
quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goedemorgen buit!
Ooh polychromos... heaven... expressie niet naar gekeken...
Oef wat voor bouwpakket?
En lief dat je je moeder verwend hebt
Hier twee schilderboeken. Borduurwerkje. DIY pakket om een dienblad te beschilderen.
Dus kan voorlopig weer vooruit
Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 4 november 2023 23:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik wou naar de Spellenspektakel (Kreadoe ben ik al eens keer geweest), maar ik heb teveel last van mijn Halux Valgus aan mijn linkervoet.
O jij kan ook weven, lijkt mij ook heel leuk om te doen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:21 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Voor de zijkanten, je moet bij het keren van de toer de weefdraad om de laatste spandraad halen voordat de volgende toer begint.
Dat wordt hier beter uitgelegd.
Mooie kleuren heb je gebruikt!
Kromme grote teenquote:
O vervelend, kunnen ze die niet recht zetten?quote:
Dat kunnen ze rechtzetten met een operatie. Als het goed is wordt ik begin volgend jaar opgeroepen. De wachtlijst is 2 a 3 maanden.quote:Op zondag 5 november 2023 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vervelend, kunnen ze die niet recht zetten?
O nog even volhouden dan. Wel vervelend dat je er dingen niet om kan doen.quote:Op zondag 5 november 2023 09:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat kunnen ze rechtzetten met een operatie. Als het goed is wordt ik begin volgend jaar opgeroepen. De wachtlijst is 2 a 3 maanden.
Ik ga nog wel naar een concert toe en bruiloft van mijn zusje. Deze 2 lagen al vast voordat ik last ervan begon te krijgen.quote:Op zondag 5 november 2023 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nog even volhouden dan. Wel vervelend dat je er dingen niet om kan doen.
Hopelijk kan je een beetje zitten bij dat concert. En de bruiloft van je zusje wil je zeker niet missen.quote:Op zondag 5 november 2023 09:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga nog wel naar een concert toe en bruiloft van mijn zusje. Deze 2 lagen al vast voordat ik last ervan begon te krijgen.
Ziggo Dome zitplaats in de eerste ring, dus moet goedkomenquote:Op zondag 5 november 2023 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk kan je een beetje zitten bij dat concert. En de bruiloft van je zusje wil je zeker niet missen.
Helemaal topquote:Op zondag 5 november 2023 09:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ziggo Dome zitplaats in de eerste ring, dus moet goedkomen
Nee, ik kan het niet, maar het lijkt me ontzettend tof! Ik heb gewoon naar de foto's gekeken en heb gezocht naar weefinstructies voor beginners. Ik houd het even bij al m'n haak-, brei- en borduurWIPsquote:Op zondag 5 november 2023 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij kan ook weven, lijkt mij ook heel leuk om te doen.
Je eigen stof maken en dan er iets moois van maken.
O op die manier, dacht door jou antwoord dat je het ook deed.quote:Op zondag 5 november 2023 09:43 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Nee, ik kan het niet, maar het lijkt me ontzettend tof! Ik heb gewoon naar de foto's gekeken en heb gezocht naar weefinstructies voor beginners. Ik houd het even bij al m'n haak-, brei- en borduurWIPs
Zo herkenbaar. Teveel hobby's, te weinig tijdquote:Op zondag 5 november 2023 09:43 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Nee, ik kan het niet, maar het lijkt me ontzettend tof! Ik heb gewoon naar de foto's gekeken en heb gezocht naar weefinstructies voor beginners. Ik houd het even bij al m'n haak-, brei- en borduurWIPs
Echt heel erg leuk!quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog veel oefenen, voornamelijk met de zijkanten. Krijg ze niet mooi zijn vast truukjes voor. Wordt nu even gewassen voor de vorming.
Maar ik kan stof maken
Proefje van een meter ofzo?
Ja met vals licht is het altijd lastig. Ik deed dat ook het liefst met daglichtquote:Op zondag 5 november 2023 10:32 schreef Brokkel het volgende:
Ik heb over een tijdje een naaidag, dus ik heb patronen uitgezocht en alvast 1 overgenomen. Dat ging natuurlijk mis, want haal blauwe en groene lijnen maar eens uit elkaar in de avond. Nou ja, ik heb nu in elk geval 1 jurkpatroon overgenomen. Vandaag uit de stof knippen en dan door naar de volgende.
Jaquote:Op zondag 5 november 2023 11:29 schreef Sumppi het volgende:
Precies, morgen weer een dag.
Ik ga over een uurtje werken.
Lekker rustig aan doenquote:Op zondag 5 november 2023 10:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik denk niet dat er vandaag wat uit mijn handen komt. Morgen weer een dag
Leuk! Het kleurboek klinkt ook interessantquote:
Werkze!quote:Op zondag 5 november 2023 11:29 schreef Sumppi het volgende:
Precies, morgen weer een dag.
Ik ga over een uurtje werken.
Ik heb zoveel respect voor hoe je dat allemaal volhoudtquote:Op zondag 5 november 2023 13:15 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag weer bezorgen, wel nog behoorlijk kapot van het festival gisteren
Ik had het graag iets rustiger gezien, maar wel alleen maar leuke dingen.quote:Op zondag 5 november 2023 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb zoveel respect voor hoe je dat allemaal volhoudt![]()
Heb je later deze week wel even rust?
Tuurlijkquote:
Oeh klinkt idd als veel doch leuk. Veel plezierquote:Op zondag 5 november 2023 14:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik had het graag iets rustiger gezien, maar wel alleen maar leuke dingen.
1 dag naar de Efteling, 1 middag high tea en 1 dag op bezoek bij mijn ouders
Dat verklaard veel. Het was echt bizar drukquote:Op zondag 5 november 2023 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, vandaar. Ik las net dat een hoop mensen die van plan waren om donderdag naar de Kreadoe te gaan, gisteren geweest zijn, vanwege de storm.
Dat maakt het iets minder raadselachtig waar al het volk vandaan kwam.
Awsquote:Op zondag 5 november 2023 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb ook gewoon spierpijn van het laatste stukje rijden om te kunnen parkeren.
Vanavond Vanavond. Nu colaatje.quote:Op zondag 5 november 2023 14:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Van mij mag je wel een lekker glas nemen hoor![]()
quote:Op zondag 5 november 2023 15:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ik snap de app van mijn energiemaatschappij wel (de site niet) en ik ben tot nu toe zuinig zatzit ruim onder mijn maandbedrag. Dus als het echt koud wordt is het geen grote zorg
Oeh pizzaquote:Op zondag 5 november 2023 16:51 schreef Sumppi het volgende:
Pizza en avondje voor mezelf.Man is met de kinderen naar Zeeland vandaag. Wordt een latertje en morgen moeten ze weer naar school.
Och wat vervelendquote:Op zondag 5 november 2023 17:03 schreef Sarabi het volgende:
Wij zijn onverwachts bij onze favo sushi-restaurant terecht gekomen
Jaloersquote:Op zondag 5 november 2023 17:03 schreef Sarabi het volgende:
Wij zijn onverwachts bij onze favo sushi-restaurant terecht gekomen
Wel een goede serie!quote:Op zondag 5 november 2023 17:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben erg tegenovergestelde bezig. Zit iets heel vrolijks te haken en heb de duistere serie Chernobyl op
Helemaal mee eens. Zo'n serie die ik graag gezien wil hebben, maar te heftig vind om zonder afleiding te kijken. Dus lekker hakenquote:
Super leuk! Nu lekker bijkomen en genieten van je schattenquote:Op zondag 5 november 2023 18:52 schreef Patapon het volgende:
In de trein naar huis. Moe maar wel een leuke dag gehad.
Garen, kralen en haaknaalden voor beadcrochet gekocht. Oh, en een bouwpakket van een kasje voor in de kast.
Brrr... hopelijk geen regen daarquote:Op zondag 5 november 2023 18:55 schreef Patapon het volgende:
Moet straks nog door de kou naar huis lopen. Gelukkig maar 10 minuten. Morgen nog lekker vrij om te freubelen.
Jezelf lekker verwendquote:Op zondag 5 november 2023 18:52 schreef Patapon het volgende:
In de trein naar huis. Moe maar wel een leuke dag gehad.
Garen, kralen en haaknaalden voor beadcrochet gekocht. Oh, en een bouwpakket van een kasje voor in de kast.
Nee, gewoon kleine maat. Ik had al 1,75 en 1,5 en heb nu 1,25 en 1 erbij gekocht.quote:Op zondag 5 november 2023 19:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zijn dat trouwens speciale haaknaalden? Nooit nagedacht over kralen haken
Oooh oké! Dank je welquote:Op zondag 5 november 2023 20:11 schreef Patapon het volgende:
[..]
Nee, gewoon kleine maat. Ik had al 1,75 en 1,5 en heb nu 1,25 en 1 erbij gekocht.
Je haakt met garen want anders passen de kralen niet en he hebt rijgnaalden nodig.
quote:Op zondag 5 november 2023 20:14 schreef Patapon het volgende:
Je rijgt eerst de kralen op het garen ( volgens patroon) en dan haak je rond en bij elke steek schuif je een kraaltje erbij. Bij een toer van max 10 kralen doe je een slipstitch en als je een grotere toer doet haak je vasten.
Leuk!quote:Op maandag 6 november 2023 11:51 schreef Patapon het volgende:
Mijn buit van gister
Garen, haaknaalden en kraaltjes voor beadcrochet.
[ afbeelding ]
En voor een vak in de platenkast een miniatuur zelfbouw kasje
[ afbeelding ]
Zo'n miniatuurtje. Zo leuk!quote:Op maandag 6 november 2023 11:51 schreef Patapon het volgende:
Mijn buit van gister
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Super!quote:Op maandag 6 november 2023 11:51 schreef Patapon het volgende:
Mijn buit van gister
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ben je aan het creëren?quote:
Een kerstdorpje op de kreadoe gekocht. Alleen er zat geen handleiding of wat bij. Dus dat was een behoorlijke puzzel. Morgen maak ik hem afquote:Op maandag 6 november 2023 19:28 schreef Serinde het volgende:
[..]
Wat ben je aan het creëren?
Hier weinig creatieve activiteit vandaag. In het ziekenhuis gaat het niet, vanmiddag even heel erg moe en nu eerst nog even eten. Morgen wel weer lekker aan de haak
Jep... en ik had het in de drukte niet gezien dat die er niet bij zat. Eerste half uur zat ik.met heel veel losse stukjes zonder enige logica en ineens zag ik het gelukkig. Morgen afmakenquote:Op maandag 6 november 2023 20:46 schreef Serinde het volgende:
Waren ze de handleiding vergeten? Maakt het wel extra uitdagendknap dat het je lukt zo!!
Het wil vooral ook fysiek niet in het ziekenhuis. Heb nu een makkelijk patroon (sjaal) maar door het infuus ben ik wat beperkt![]()
Wat ben jij aan het haken op dit moment?
Wat ik zie: probeer aan de zijkanten met wat grotere lusjes te weven. Dat voorkomt inweven en ongelijke spanning op je draden.quote:Op zaterdag 4 november 2023 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik weet wat het probleem is: garen te klein voor het hevelriet en ik denk de spanning van de zijdraden. Er ontstaan gewoon teveel gaten aan de zijkanten terwijl het middelste wel mooi is.quote:Op dinsdag 7 november 2023 08:41 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Wat ik zie: probeer aan de zijkanten met wat grotere lusjes te weven. Dat voorkomt inweven en ongelijke spanning op je draden.
Leg je je draad schuin voor aanslaan? Ook dat voorkomt ongelijke spanning op je draden.
Al zal het eea ook afhankelijk zijn van de materialen waarmee je weeft. Ik ben bekend met weven met grove materialen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus het is me allema teveel nu.![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:01 schreef Donna het volgende:
Mogguh.
Ben thuis. Gesloopt. Afgelopen tijd ging het allemaal net en toenGatsiedarrie wat naar en veel allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus het is me allema teveel nu.een heel dikke knuffel en sterkte. Wat een rot periode heb je toch ja
Lekker bezigquote:Op dinsdag 7 november 2023 10:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo mijn eerste knutsel van de kreadoe af.
Nu even verder haken voor mijn moeder
quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:01 schreef Donna het volgende:
Mogguh.
Ben thuis. Gesloopt. Afgelopen tijd ging het allemaal net en toenDikke knuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus het is me allema teveel nu.![]()
Hopelijk gast het vanaf nu allemaal beter.
Fijnquote:Op dinsdag 7 november 2023 16:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo een productieve dag
Ben best trots op mezelf. Het is me gelukt minder te slapen en meer te doen
Lekker gamen is ook fijn tochquote:Op dinsdag 7 november 2023 16:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Fijn
Ik heb vooral veel gegamed vandaagnouja ook de enige dag deze week dat ik niets hoef te doen.
Heb je de buitenste 2 draden in dezelfde opening van je kam? Dat zorgt voor extra stevigheid aan de laatste draden van je schering.quote:Op dinsdag 7 november 2023 08:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wat het probleem is: garen te klein voor het hevelriet en ik denk de spanning van de zijdraden. Er ontstaan gewoon teveel gaten aan de zijkanten terwijl het middelste wel mooi is.
Het was de eerste keer dus ik mag niet klagen
Je hoeft toch niet in detail te delen? Het is leuk als je wat laat zien, maar als je bang bent "herkent" te worden kun je het oppervlakkig houdenquote:Op dinsdag 7 november 2023 17:08 schreef Irri-tante het volgende:
Deze voornamelijk lurker heeft een vraag/opmerking.
Ik wil niet altijd alleen maar lezen en dan soms reageren op wat ik lees, maar ik me zomaar ergens bij aan te sluiten vinden ik ook zo maar lastig. Alsof je soort vijfde wiel aan het wagen bent.
Verder vind ik het soms lastig om te delen waar ik mee bezig ben omdat ik ook wel op anonimiteit gesteld ben gezien werk en zo.
Is dit herkenbaar?
Heb je gelijk in. Maar ik weet bijv wel wat van weven, maar dat is werkgerelateerd en omdat het werkgerelateerd is, mogelijk ook te herleiden omdat het vrij specifiek is. Zeker als mensen weten watvoor hobbies ik nog meer heb of foto's deel van creaties die ik gemaakt heb.quote:Op dinsdag 7 november 2023 17:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet in detail te delen? Het is leuk als je wat laat zien, maar als je bang bent "herkent" te worden kun je het oppervlakkig houdenSnap je wel hoor!
Al vinden wij het uiteraard erg leuk dat je postJe bent van harte welkom en kan zoveel of weinig delen als je wil, gewoon gezellig mee kletsen is ook leuk toch?
He bah wat vervelend voor jequote:Op dinsdag 7 november 2023 17:54 schreef Patapon het volgende:
Pfff, trage schildklier weer van slag, dus medicatie is bijgesteld....duurt altijd weer even voordat het helpt dus doodmoe, spierpijn en ik heb het ijskoud terwijl het hier in huis 22graden is en ik een trui aan heb....
Ja daar heb je Helemaal gelijk ik en daar heb ik ook een keer mijn neus op gestotenquote:Op dinsdag 7 november 2023 17:53 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Maar ik weet bijv wel wat van weven, maar dat is werkgerelateerd en omdat het werkgerelateerd is, mogelijk ook te herleiden omdat het vrij specifiek is. Zeker als mensen weten watvoor hobbies ik nog meer heb of foto's deel van creaties die ik gemaakt heb.
Niet posten is de beste manier van anoniem zijn :-) maar dat kan ik ook niet laten.
100% amenquote:Op dinsdag 7 november 2023 18:16 schreef Sarabi het volgende:
Anoniem blijven is zo goed als onmogelijk als je dingen online deelt. Maar ik hoop dat je wel mee gaat postenzou gezellig zijn.
Hoi Irri.tantequote:Op dinsdag 7 november 2023 17:08 schreef Irri-tante het volgende:
Ik wil niet altijd alleen maar lezen en dan soms reageren op wat ik lees, maar ik me zomaar ergens bij aan te sluiten vinden ik ook zo maar lastig. Alsof je soort vijfde wiel aan het wagen bent.
Verder vind ik het soms lastig om te delen waar ik mee bezig ben omdat ik ook wel op anonimiteit gesteld ben gezien werk en zo.
Is dit herkenbaar?
Je hoeft geen herkenbare details te plaatsen als je dat niet wilt. Of je verdraaid de waarheid een beetje.quote:Op dinsdag 7 november 2023 17:08 schreef Irri-tante het volgende:
Is dit herkenbaar?
Beterschap!quote:Op woensdag 8 november 2023 12:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Last van vrouw zijn. Echt regelmatig zwarte vlekken voor de ogen van de buikpijn. Jaja kleinzerig
Morgen een betere dag?quote:Op woensdag 8 november 2023 19:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Man man man, wat een dag.Serieus de hele dag onderweg geweest.
Balen... dat zijn vermoeiende dagen. Knuffelquote:Op woensdag 8 november 2023 19:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Man man man, wat een dag.Serieus de hele dag onderweg geweest.
Dank je wel:*quote:Op woensdag 8 november 2023 20:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beterschap!
[..]
Morgen een betere dag?
Lekker rustig aan deze avondquote:Op woensdag 8 november 2023 20:19 schreef Sarabi het volgende:
Ik begin nu gewoon al wat in te kakken, geen idee waarom.
Ookal was mijn man vannacht wel aan het spoken.
't Zal eens gemakkelijk gaan héquote:Op woensdag 8 november 2023 20:26 schreef Donna het volgende:
Zou zeggen lekker aan de wijn en uitslapen, maar morgen tussen 8 en 10 komen ze naar de (schade van de) lekkage kijken van de woningbouw. Meh.
Als het dezelfde man is die alle andere klusjes heeft gedaan, klaag ik niet.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
't Zal eens gemakkelijk gaan hé
Hahahaa je doet het er dus omquote:Op woensdag 8 november 2023 20:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Als het dezelfde man is die alle andere klusjes heeft gedaan, klaag ik niet.
Hahaha. Hij was hier echt net geweest vorige week en een dag later had ik lekkage. Een vriendin zei al; heb jij stiekem gaatjes zitten prikken?quote:Op woensdag 8 november 2023 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaa je doet het er dus om
quote:Op woensdag 8 november 2023 20:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Hij was hier echt net geweest vorige week en een dag later had ik lekkage. Een vriendin zei al; heb jij stiekem gaatjes zitten prikken?![]()
quote:Op woensdag 8 november 2023 20:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Hij was hier echt net geweest vorige week en een dag later had ik lekkage. Een vriendin zei al; heb jij stiekem gaatjes zitten prikken?![]()
Morgen alleen sporten en een massage op het programma.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beterschap!
[..]
Morgen een betere dag?
Lekker!quote:Op woensdag 8 november 2023 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Morgen alleen sporten en een massage op het programma.
Beterquote:Op woensdag 8 november 2023 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Morgen alleen sporten en een massage op het programma.
We hebben een slechte invloedquote:Op woensdag 8 november 2023 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Krijg van jullie zin in Glühwein
Slimquote:Op woensdag 8 november 2023 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ja! Aan de grote zuip
(Nee mag zaterdag)
Ach zolang je niet om de haverklap lazarus wordt en in de problemen raaktquote:Op woensdag 8 november 2023 20:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Slim
Ik heb de laatste tijd echt te vaak doordeweeks gedronken![]()
Vandaag moesten we wel omdat we ook aan het brouwen waren en dan moet je natuurlijk ook wel een biertje drinken.
Allemaal smoesjes
Ben je dan in bed aan het hobbyen> Wat ben je aan het maken?quote:Op donderdag 9 november 2023 06:08 schreef Irri-tante het volgende:
Hmmmm, dat je om 6:00 nog even snel je hobbyproject erbij pakt zodat je nog een uur kan klooien voordat je je bed uit moet. Dat is wel ernstig :-)
Gelukkig is er na het weekend wat minder druk op de ketel. Ik moet wat voorbeelden hebben vanwege verkoop op een beurs.
Het lijkt me wel heel leuk om dat te volgen!quote:Op donderdag 9 november 2023 10:50 schreef oppiedoppie het volgende:
Hoi mede crea bea's. Onlangs ben ik met een groot project gestart om 2 muurtjes van een badkamertje in een tiny house te gaan mozaieken. Hier ben ik de hele winter wel mee bezig dus het gaat niet heel hard maar ben benieuwd of er belangstelling is om hier een apart topic voor aan te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben armbandjes aan het weven. Hele collectie zodat er voorbeelden zijn om mensen te inspireren.quote:Op donderdag 9 november 2023 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je dan in bed aan het hobbyen> Wat ben je aan het maken?
Dat is ook verwarrend. Een kind blijft vrijwel altijd loyaal aan zijn ouders. Zelfs kinderen die de meest vreselijk dingen hebben meegemaakt. Je bent echt niet de enige die dit zo ervaart. Helaas.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben het er wel mee eens. Dat maakt het verwarrend en zo...
Heb even je bericht aangepast je had een paar keer dezelfde post gequotequote:Op donderdag 9 november 2023 19:06 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Ik ben armbandjes aan het weven. Hele collectie zodat er voorbeelden zijn om mensen te inspireren.
Maar ik maak momenteel dagen van 10-12 uur en dat is nu wel veel. Maar binnenkort kan ik wel rustiger aan doen en dan weer hobbyen voor de leuk.
Ja, zag het en probeer het al aan te passen, maar dat ging niet zo snel :-) sorry. Op telefoon is het was geklooi en blijft een geklooi.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb even je bericht aangepast je had een paar keer dezelfde post gequote
10 tot 12 uur is best wel veel,
@:Ieniminimuis is ook pas gaan weven.
Maar een leuke hobby heb zelf nooit aan weven gedaan
Is niet erg kan het zo aanpassenquote:Op donderdag 9 november 2023 19:14 schreef Irri-tante het volgende:
Geklooi met telefoon.. zo poging 2 om het goed te doen.
Haha tis geen schande hoor.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:14 schreef Irri-tante het volgende:
Geklooi met telefoon. Op een of andere manier quote hij soms dingen 2x. Want ik weet zeker dat ik niet elke keer 2-4 op het quote knopje heb gedrukt. Ik ga mijn leven proberen te beteren. Sorry.
Wauw, dat is echt super tof gedaan! Echt een top cadeauquote:Op vrijdag 10 november 2023 10:05 schreef Speedfight het volgende:
Goeeeiemorgen.
Ik ben nu bezig met ExplosionBoxen te maken, dat is leuk![]()
Heb mn eerste af en ben nu bezig met een speciale voor een huwelijksjubileum, ik doe er dan een kaartspel in om herinneringen op te halen als cadeau.
Dan krijg je zoiets en kan je het zo hysterisch maken als je zelf wilt, met allemaal uitklappende trappetjes en vakjes waar je foto's in verstopt, echt heel leuk.
[ link | afbeelding ]
Hier lekker rust. Moet even bijkomen van gisterenquote:Op vrijdag 10 november 2023 07:45 schreef Dotteke het volgende:
Morguh allemaal, nog een dagje en het is weer weekend?
Nog leuke plannen?
Hier niets tot nu toe
Dat heb ik ook wel eens gedaan. Erg leuk om te doen!quote:Op donderdag 9 november 2023 19:13 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Ja, zag het en probeer het al aan te passen, maar dat ging niet zo snel :-) sorry. Op telefoon is het was geklooi en blijft een geklooi.
Het armbanden weven doe ik met een schijf. Dat kan dus lui liggend op de bank, in bed en waar dan ook.
Al kan ik ook weven op een hevelrietweefgetouw. Niet zo goed, maar genoeg om hierin wat mensen aan te sturen en te begeleiden.
Gelijk heb je en is toch ook leukquote:Op vrijdag 10 november 2023 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier lekker rust. Moet even bijkomen van gisteren
Dus lekker tekenen, schilderen en haken
Ja vermaak me wel.quote:Op vrijdag 10 november 2023 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je en is toch ook leuk
Ben hier met een puzzel bezig en die lukt niet echt
Dit is echt een )(^#^!(*& puzzelquote:Op vrijdag 10 november 2023 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja vermaak me wel.
Oh dat punt in een puzzel is altijd irritant
Ja, rustig laten bezinken. Ik kan me wel voorstellen dat je tegenstrijdige gevoelens hebt. Sterkte.quote:Op vrijdag 10 november 2023 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier lekker rust. Moet even bijkomen van gisteren
Dus lekker tekenen, schilderen en haken
Wat voor puzzel maak je?quote:
Ja... ze hadden een nogal sterke meningquote:Op vrijdag 10 november 2023 15:53 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ja, rustig laten bezinken. Ik kan me wel voorstellen dat je tegenstrijdige gevoelens hebt. Sterkte.
Oooh wauw... mooi en idd verschrikkelijk om te makenquote:Op vrijdag 10 november 2023 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben nu met de boom [ afbeelding ]
Van deze[ afbeelding ]
Mooi, maat wat een verschrikking om te maken met al dat wit. Knap als je dat kan. Daar heb ik echt gene geduld meer voor.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben nu met de boom [ afbeelding ]
Van deze[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:48 schreef Sumppi het volgende:
Oh jee, wat een vreselijke puzzel met al dat wit.
Wel prachtig, al die sneeuw.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh wauw... mooi en idd verschrikkelijk om te maken
Ja het is echt puzzelen het lijkt allemaal op elkaarquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:12 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Mooi, maat wat een verschrikking om te maken met al dat wit. Knap als je dat kan. Daar heb ik echt gene geduld meer voor.
Ik vind Jan van Haasteren al gedoe genoegquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja het is echt puzzelen het lijkt allemaal op elkaar
Die vind ik dus helemaal niets aanquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind Jan van Haasteren al gedoe genoeg
Gelukkig mogen smaken verschillen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die vind ik dus helemaal niets aan
Daarna even een tijdje rust?quote:Op zaterdag 11 november 2023 09:01 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Laatste 2 daagse bezorgweekend van dit jaar.
Haha ik vind het saai nuquote:Op zaterdag 11 november 2023 12:37 schreef Sumppi het volgende:
Morgen hopelijk ook, dan ga ik invallen en ik heb nog een berg aan mails te beantwoorden.
Iets rustiger in ieder gevalquote:
Ja en ook (voor mijn gevoel) een niet zo'n fijne sfeerquote:Op zaterdag 11 november 2023 14:35 schreef Sumppi het volgende:
![]()
Wat een hoeveelheid berichten. Geeft vast rust dat je daar nu uit bent.
Rustiger is opzich ook wel positief toch?quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Iets rustiger in ieder geval
Volgend weekend maar 1 bezorgdag en 26 november nog 1 bierfestival.
Lekker van dat schilderen!quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:39 schreef Sumppi het volgende:
Zo, kamer van de jongste is leeg. Nu kunnen we de muren afsmeren en dan kan ik volgende week schilderen.![]()
En straks lopen voor Sint Maarten. Ik hoop zo dat het wat droger wordt.
Ook wel even lekker toch, altijd maar druk druk druk dan is het wel lekker om heel even de laatste weken van het jaar te ontspannenquote:Op zaterdag 11 november 2023 14:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Iets rustiger in ieder geval
Volgend weekend maar 1 bezorgdag en 26 november nog 1 bierfestival.
Niets mis met rustigerquote:Op zaterdag 11 november 2023 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Rustiger is opzich ook wel positief toch?
Domme vraag, maar bij een bierfestival denk ik aan een soort oktoberfest. Klopt dat?
Zekerquote:Op zaterdag 11 november 2023 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook wel even lekker toch, altijd maar druk druk druk dan is het wel lekker om heel even de laatste weken van het jaar te ontspannen
Ik ben ook nooit op een oktoberfest geweest en ik heb er idd een gelijk beeld van als jijquote:Op zaterdag 11 november 2023 15:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niets mis met rustiger
Ik ben nooit bij een Oktoberfest geweest dus ik weet het niet 100% zeker, maar ik zie dat meer als een zuipfestijn waar je aan lange tafels zit.
Bij bierfestivals krijg je maar kleine proefglaasjes dus blijft het vaak ook iets beschaafder. Het is vast ook een stukje duurder.
Bij een bierfestival loop je ook meer rond. De brouwerijen staan meestal een beetje verspreid in de ruimte met eigen standjes.
[..]
Zeker
Is het meestal ookquote:Op zaterdag 11 november 2023 15:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit op een oktoberfest geweest en ik heb er idd een gelijk beeld van als jij
De festivals die jij beschrijft klinkt best gezellig
Eigenlijk een feestje dus als je ervan houdtquote:Op zaterdag 11 november 2023 16:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is het meestal ooker zijn ook altijd foodtrucks en meestal ook bandjes die optreden.
Klinkt wel heel leuk!quote:Op zaterdag 11 november 2023 16:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is het meestal ooker zijn ook altijd foodtrucks en meestal ook bandjes die optreden.
De meeste zijn echt heel leukquote:Op zaterdag 11 november 2023 20:58 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Klinkt wel heel leuk!
Het was droog hier.M'n voorleeskind liep ook weer met ons mee.
Kinderen hebben elk een tas vol snoep opgehaald. Daar kunnen ze maanden mee doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |