de banden slijtage is hier al erg en Ferrari is daar ook slecht mee, dus die houden de posities niet vast.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ferrari is echt geen partij over een race-afstand.
het komt een beetje over als cherry picking, we nemen het systeem wat ten voordele van de coureur is.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Verstappen kreeg geel voor een 'rogue' marshal die stond te zwaaien met een vlag en Hamilton niet. De consistentie is duidelijk weer ver te zoeken.
Het is een onderbouwde beslissing van de FIA.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Verstappen kreeg geel voor een 'rogue' marshal die stond te zwaaien met een vlag en Hamilton niet. De consistentie is duidelijk weer ver te zoeken.
super voor RIC, hij kan het nog steeds, denk slecht voor Perez.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ twitter ]
Damn dit resultaat is wel echt crazy voor een Alpha. Ga na wat die heeft had kunnen doen
met een slipstream van Yuki 🤣 danni blijft er zelf wel koel onder, misschien dat de auto pace gaat tekortkomen. Hopelijk niet.
Zie mijn edit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is een onderbouwde beslissing van de FIA.
Klopt. Dat stukje tekst liet ik net ook al zien trouwens. Maakt het wel wat logischer.quote:
Hij vertelde destijds doodleuk dat hij wist dat op die plek het muurtje iets naar binnen was gezetquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat noemt die in die video ook 'luck'
Wat is dat toch niet die Aussies? Hij reageert bijna koeler dan Piastriquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ twitter ]
Damn dit resultaat is wel echt crazy voor een Alpha. Ga na wat die heeft had kunnen doen
met een slipstream van Yuki 🤣 danni blijft er zelf wel koel onder, misschien dat de auto pace gaat tekortkomen. Hopelijk niet.
Een van de prestaties van het jaar wel jaquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ twitter ]
Max, Checo, Leclerc, Sainz, Ricciardo ofzoquote:Op zondag 29 oktober 2023 10:12 schreef Nizno het volgende:
Ik heb geen illusies maar het zou toch mooi zijn als Daniel het voor elkaar krijgt om ook echt bij de top5 te blijven op de finishlijn.
Mercedes is op raceafstand altijd wel ok dus die zie ik wel naar voren komen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max, Checo, Leclerc, Sainz, Ricciardo ofzo
ja daarom vond ik in de top4 iets te optimistisch bedacht van mezelf.quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mercedes is op raceafstand altijd wel ok dus die zie ik wel naar voren komen.
Bij de start kan hij dat wel doen, tenminste zo slim is Perez toch wel lijkt me, met een beetje geluk lig je al 2 en 3 na de eerste bocht, met nog wat meer zelfs 1 en 2.quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:16 schreef Nizno het volgende:
Max mag hem zelfs een tow geven om hem op P1 te laten finishen, als ik dan toch aan het dromen ben... maar ja dat gaat Max echt niet doen
Deed die 2021 ook. Tikte die Bottas mee rond 👀quote:
Wel mooi voor dat team dat de laatste jaren wel in de hoek zat waarin de klappen vielenquote:Op zondag 29 oktober 2023 10:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Een setup doorbraak in de AlphaTauri.
https://www.motorsportwee(...)exico-practice-pace/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |