Hij kreeg wel 2x slipstream van Yuki.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
Vorige week reed Ricciardo met schade plus een afgebroken stuk vleugel in z'n voorvleugel.
Nu derde plek rijden is wel een topprestatie met een AlphaTauri
Ook geen reden. Je wil de beste coureur er naast hebben.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:34 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Voor de concurrentie hoef je het niet te doen, Max vermorzeld toch iedere teamgenoot
Dan ben je sneller he?quote:
Piastri en Perez ookquote:
Nee dan moeten ze minstens 10quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Als ik dit zo zie dan gaan ze voor de pitlane echt geen straffen uitdelen..
Omdat dat sneller is. Wat hier ook al meermaals is gezegd. En Max is iemand die dat onder controle kan houden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom zou je een losse achterkant willen? Veel belangrijker is dat je balans van de auto goed is. Als de achterkant alle kanten op schiet kan ook Max er niks mee Nelson.
Omdat iedereen het doetquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zullen weer reprimandes worden want het is niet expliciet verboden. Tot de FIA de regels aanpast, en dat zal wel gaan gebeuren gok ik.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
"He doesn't really understand what he's doing"quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hoe zou Sam hier zelf op terugkijken?
Taco gegeten waarschijnlijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:39 schreef greysbones het volgende:
Kwam daar nu een vlammetje uit de achterkant van Sainz ?
Dat is de rijstijl van Verstappen.. die wil een scherpe voorkant en als de achterkant dan uitbreekt vangt hij dat zelf wel op met z'n gaspedaal.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom zou je een losse achterkant willen? Veel belangrijker is dat je balans van de auto goed is. Als de achterkant alle kanten op schiet kan ook Max er niks mee Nelson.
Is alleen sneller op corner entry, niet op corner exit. Je mist het punt van m’n post ook een beetje.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat dat sneller is. Wat hier ook al meermaals is gezegd. En Max is iemand die dat onder controle kan houden.
Schumacher hield ook van een losse achterkant.
Plof.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:39 schreef greysbones het volgende:
olielek voor afterburner effectquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:39 schreef greysbones het volgende:
Ja, dat was de enige reden dat Yuki naar buiten ging.quote:
Exact dátquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 23:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, dat was de enige reden dat Yuki naar buiten ging.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |