Jana Černochová, say no more, say no more.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:17 schreef ReplaR het volgende:
[..]
https://english.radio.cz/(...)tion-calling-8798529
Maar Palestijnen willen opnemen in eigen land, ho maar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:31 schreef KoningWouter het volgende:
[ twitter ]
Egyptenaren ook al. Wat is het ook een primitief zooitje.
Ah toch, verspreekt die goede man zich toch zomaar. Hij bedoelde natuurlijk niet "Yahud" te zeggen maar "Zionist".quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:31 schreef KoningWouter het volgende:
[ twitter ]
Egyptenaren ook al. Wat is het ook een primitief zooitje.
De solidariteit van de geloofsbroeders bestaat nu eenmaal voornamelijk uit antisemitisme, veel meer is het niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:22 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Maar Palestijnen willen opnemen in eigen land, ho maar.
Israël nodigt ook elk buurland dat nu protesteert en oproept tot een beperking van het aantal burgerdoden uit om zoveel mogelijk vluchtelingen op te nemen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:13 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Het hele Midden Oosten verheerlijkt die aanslagen toch, laat ze daar maar heen vluchten. Maar nee, die omringende landen willen ze niet, zie Egypte bijvoorbeeld.
Indo, Zwitsers, Tukkers en zeer waarschijnlijk Joods via mijn moeder, maar daar zit een naar verhaal achter met een boze gristelijke stiefmoeder die dat eruit heeft proberen te poetsen cq rammen anders zou ze naar de hel gaan. Was dus geen factor ooit. Heb biculturele kindertjes met een voormalig asielzoeker (Armeens/Azeri) dus met een beetje fantasie krijg je drie genocides voor de prijs van één in mijn gezin. Zeer diverse omgeving dus. Tweede generatie atheïst.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wat is jouw achtergrond eigenlijk?
Hoeveel daarvan is Hamas denk je?quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:31 schreef Qarrad het volgende:
https://www.unrwa.org/new(...)heat-flour-and-basic
Dat zag je ook aankomen. Geef ze groot gelijk.
Geen idee, maar vast niet allemaal.quote:
op wallstreetbets (reddit) lees je dan altijd posities of ban. Vind dat wel een mooie.quote:Op zondag 29 oktober 2023 06:33 schreef Scorpie het volgende:
Oost vs West, het gaat beginnen, over 5 jaar WW3.
Soort menselijke Poké Bowl.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Indo, Zwitsers, Tukkers en zeer waarschijnlijk Joods via mijn moeder, maar daar zit een naar verhaal achter met een boze gristelijke stiefmoeder die dat eruit heeft proberen te poetsen cq rammen anders zou ze naar de hel gaan. Was dus geen factor ooit. Heb biculturele kindertjes met een voormalig asielzoeker (Armeens/Azeri) dus met een beetje fantasie krijg je drie genocides voor de prijs van één in mijn gezin. Zeer diverse omgeving dus. Tweede generatie atheïst.
Specifiek genoeg?
volledig artikelquote:Annan kapittelt Mensenrechtenraad
(Novum/AP) - VN-secretaris-generaal Kofi Annan heeft de VN-Mensenrechtenraad woensdag opgeroepen een onpartijdige houding aan te nemen in het conflict tussen Israël en de Palestijnen en gezegd dat het hoog tijd wordt aandacht te besteden aan 'ernstiger' conflicten zoals Darfur.
Meer dan een derde van de landen in de raad behoren tot de 57 landen tellende Organisatie van de Islamitische Conferentie. Met steun van China, Rusland, India, Cuba, Afrikaanse landen en - soms - Latijns-Amerikaanse landen kunnen zij het beleid bepalen.
Laat ze er liever in stappen, anders heb je er nog niets aan als ie opstijgtquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:18 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Eerst gaan ze formeel de VN verlaten en dan stappen ze op een ruimteschip denk ik
Voortaan jezelf voorstellen als Poké, Bowl voor de volledigheid, aangenaam kennis te maken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:38 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die houd ik erin. Beter dan "vuilnisbakkie" toch?
Turbo-polarisatie.quote:
"We hebben die kanker ook verdiend."quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:41 schreef Rickocum het volgende:
In de grote steden momenteel grote legers met moslims met Al Queda vlaggen waar ALLAHU AKHBAR gescandeerd wordt.
En dan nog heb je hier Westerse mensen die dit allemaal goedpraten.
Man man man. Alsof je vrijwillig kanker in je lichaam toelaat.
Waarom zou hij het onderscheid moeten maken, als het zionisme dat zelf ook niet doet?quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ah toch, verspreekt die goede man zich toch zomaar. Hij bedoelde natuurlijk niet "Yahud" te zeggen maar "Zionist".
Cucks zijn het.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:41 schreef Rickocum het volgende:
In de grote steden momenteel grote legers met moslims met Al Queda vlaggen waar ALLAHU AKHBAR gescandeerd wordt.
Klopt. Want als dat eenmaal realiteit is, denken Ben Gvir, Smotrich en Netanyahu: ach goss, die Palestijnen verdienen ook best wat grondgebied.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:39 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik ga een impopulaire mening verkondigen, maar zo lang als de Ayatollahs aan de macht zijn in Iran, is elke vredespoging kansloos omdat Iran Hamas en Hezbollah ondersteunt. Een uitgeschakeld Iran is de enige manier om de Palestijnen naar de onderhandelingstafel te dwingen.
Waarom is dit impopulair?quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:39 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik ga een impopulaire mening verkondigen, maar zo lang als de Ayatollahs aan de macht zijn in Iran, is elke vredespoging kansloos omdat Iran Hamas en Hezbollah ondersteunt. Een uitgeschakeld Iran is de enige manier om de Palestijnen naar de onderhandelingstafel te dwingen.
Je weet toch dat de hele wereld dol is op de ayatollahs?quote:
En je bent daartoe bereid, omdat?quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:53 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Een oorlog met Iran leidt geheid tot de Derde Wereldoorlog.
Waarom noemen mensen de meest voor de hand liggende en algemeen geaccepteerde meningen altijd een impopulaire of controversiële mening?quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:39 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik denk zelf dat dit wel meevalt, een groot deel van de bevolking daar is helemaal klaar met de oude harige mannen in jurken, ze hebben nog maar een klein zetje en steun nodig voor een succesvolle volksopstand.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:53 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Een oorlog met Iran leidt geheid tot de Derde Wereldoorlog.
De Palestijnen hebben elk concreet voorstel voor een tweestatenoplossing verworpen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt. Want als dat eenmaal realiteit is, denken Ben Gvir, Smotrich en Netanyahu: ach goss, die Palestijnen verdienen ook best wat grondgebied.
Ja, nog even en de Palestijnse vlag kan ook worden toegevoegd aan de regenboog vlag.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:41 schreef Rickocum het volgende:
Zeker. Net zoals 'de Israëliërs' dat deden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:56 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
De Palestijnen hebben elk concreet voorstel voor een tweestatenoplossing verworpen.
Dat zegt hij toch helemaal niet?quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En je bent daartoe bereid, omdat?
nee, vertel?quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet toch dat de hele wereld dol is op de ayatollahs?
vaak is dat namelijk ook zoquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom noemen mensen de meest voor de hand liggende en algemeen geaccepteerde meningen altijd een impopulaire of controversiële mening?
Iran een grote destabiliserende factor is in het Midden Oosten.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En je bent daartoe bereid, omdat?
Niet impopulair maar de waarheid wil men niet zien, eraan toevoegend dat de Jodenhaat onder moslims moet verdwijnen en dat men moet leren inzien dat we samen van de wereld iets moois moeten maken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:39 schreef Opnaarutrecht het volgende:
en wat er voor in de plaats komt wordt dat niet?quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:59 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Iran een grote destabiliserende factor is in het Midden Oosten.
Dat noemt men ook wel sarcasme, beste Sjorsie.quote:
Duidelijk toch?quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:56 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/mtracey/status/1718360354764238929
Netanyahu dacht: Pr? de internationale wereld nog laten geloven dat ik rationeel ben? nah...
Hamas religieus-fascistisch, ik religieus fascistisch !
Toerisme zal dan groot worden, moeten ze wel bijtijds stoppen met het vermoorden van toeristen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Het wordt pas echt een teringzooi daar als de olie op is.
ah de oorlog tegen het kwaad kaart wordt weer eens getrokken. Best snel nadat oekraine deze kaart ook al trok.quote:
Of vooraf laten betalenquote:Op zondag 29 oktober 2023 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toerisme zal dan groot worden, moeten ze wel bijtijds stoppen met het vermoorden van toeristen.
Een grootschalige oorlog brengt stabiliteit, inderdaad.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:59 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Iran een grote destabiliserende factor is in het Midden Oosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |