Denk wel dat velen van de 31 nog swinging zijn.quote:
Precies daaromquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:12 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Denk wel dat velen van de 31 nog swinging zijn.
Zeker gezien de eerste kamer.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:16 schreef Harvest89 het volgende:
Coalitie vormen gaat wel lastig zijn zo.
Is gewoon CDA pre 2010.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:20 schreef Gunnter het volgende:
Pieter heeft mee dat mensen vooral zijn werk met de toeslagenschandaal herinneren. Maar ze weten niet dat Pieter voor drie kwart altijd met wetsvoorstellen van de VVD heeft meegestemd
Het wachten is op het lijstje van je.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:20 schreef Gunnter het volgende:
Pieter heeft mee dat mensen vooral zijn werk met de toeslagenschandaal herinneren. Maar ze weten niet dat Pieter voor drie kwart altijd met wetsvoorstellen van de VVD heeft meegestemd
Heb je het over de BBB?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:17 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Precies daarom
Te hard gegroeid, lpf praktijken
En Pieter wil gewoon 50.000 immigranten per jaar toelaten. Er gaat dus niks tot weinig veranderen. Het grootste probleem van deze tijd wordt niet opgelost. Derhalve hebben we er niks aan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:20 schreef Gunnter het volgende:
Dat wordt een formatie die langer duurt dan het kabinet zelf.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:41 schreef Tijger_m het volgende:
Niet dat de Hond erg betrouwbaar is maar die peiling is wel de opmaat voor een NSC-VVD-PvdA/GL kabinet.
Hmmm. Eigenlijk denk ik dat dit vrij snel rond kan zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat wordt een formatie die langer duurt dan het kabinet zelf.
Ik denk het niet. Er zit nog steeds heel veel oud zeer tussen VVD en PvdA, aan allebei de kanten. En beiden zullen proberen om de onderhandelingsn00b Omtzigt zo veel mogelijk met lege handen te laten staan. Nee, dit duurt wel even. Plus, we hebben nog steeds geen fatsoenlijk systeem om de onderhandelingen vorm te geven. Alleen 'niet zoals de vorige keer' is niet afdoende.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hmmm. Eigenlijk denk ik dat dit vrij snel rond kan zijn.
Tja, als Omtzigt het anders wil gaan doen dan ligt daar een mooie start voor hemquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Er zit nog steeds heel veel oud zeer tussen VVD en PvdA, aan allebei de kanten. En beiden zullen proberen om de onderhandelingsn00b Omtzigt zo veel mogelijk met lege handen te laten staan. Nee, dit duurt wel even. Plus, we hebben nog steeds geen fatsoenlijk systeem om de onderhandelingen vorm te geven. Alleen 'niet zoals de vorige keer' is niet afdoende.
Zou mij niks verbazen als dit LPF 2.0 gaat worden. Zeer stomme zet om volledig mee te doen. Die vent had gewoon genoegen moeten nemen met 5 a 6 zetels en dan de komende jaren langzaam uitbouwen.quote:
Caroline maakt de laatste weken dan ook een niet al te beste indruk. Lijkt ook totaal uitgeblust te zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:16 schreef Momo het volgende:
BBB is wel behoorlijk aan het verliezen de laatste weken of niet?
Als het over andere onderwerpen gaat dan landbouw/platteland in debatten/discussies dan lijkt ze ook niet helemaal op haar plek. Weet niet of dat desinteresse of misschien ook onzekerheid gezien andere daar dieper in zitten?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:22 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Caroline maakt de laatste weken dan ook een niet al te beste indruk. Lijkt ook totaal uitgeblust te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |