abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211111740
twitter

quote:
Baudet heeft 'flinke bult' na aanval in Gent: 'Heel naar dat dit is gebeurd'

FvD-leider Thierry Baudet noemt de aanval op hem bij de ingang van de Universiteit Gent "het gevolg van een enorme demoniseringscampagne". Een onbekende man sloeg de politicus vanavond tegen zijn hoofd met een paraplu kort voordat Baudet een lezing zou geven. De dader is direct opgepakt.

De lezing ging iets na de geplande begintijd van 20.00 uur alsnog door. Na afloop zei Baudet tegen het NPO Radio 1-programma Langs de Lijn en Omstreken dat het naar omstandigheden goed gaat. "Ik heb mijn lezing kunnen geven nadat ik even een glaasje water heb gedronken. Maar het is natuurlijk heel naar dat dit is gebeurd."

Baudet zegt een "behoorlijke bult" op zijn hoofd te hebben. "Dat ga ik nog laten nakijken."

'Leek op een soort hinderlaag'
"Dit is natuurlijk het gevolg van een enorme demoniseringscampagne", vervolgt de politicus. "We hebben een vredelievende boodschap. We willen bepaalde dingen beleidsmatig anders. En het is zo belangrijk dat we op een normale manier in discussie blijven in dit land."

Over het moment van de aanval zegt Baudet dat het heel snel ging en dat hij niet goed doorhad wat er gebeurde. "Ik kwam aanlopen en werd aan de rechterkant afgeleid. Toen sprong er vanaf de linkerkant iemand op me af met, wat later bleek, een paraplu. Het leek op een soort hinderlaag die ze hadden neergezet."

Baudet spreekt het vermoeden uit dat er "iets met de paraplu was gedaan". "Zo hard kun je niet slaan met een normale paraplu."

Vlaams Belang-politicus Filip Dewinter was bij het incident. Op een video die hij heeft gedeeld op X is te zien dat de FvD-leider wordt geraakt op het moment dat hij het gebouw van de universiteit binnenloopt.

Protest voor aanvang
In de video is te horen dat de dader na het uitdelen van de klap, in het Oekraïens, "nee tegen fascisme, nee tegen Poetinisme" roept tegen Baudet. Zelf zegt de FvD-leider dit niet te hebben gehoord.

Baudet heeft zich in het verleden regelmatig pro-Russisch uitgelaten, onder andere over het onderzoek naar het neerhalen van vlucht MH17. Vlak voor de inval van Rusland in Oekraïne noemde Baudet Poetin "de leider van conservatief Europa. Prachtige vent."

Een uur voor aanvang van de lezing protesteerden er in het centrum van Gent, niet ver van de universiteit, enkele tientallen mensen tegen de komst van Baudet. Volgens een journalist van de Vlaamse omroep VRT hadden zij een Oekraïense vlag bij zich.

Gedoe over lezing
Voorafgaand aan het bezoek van Baudet aan de Gentse universiteit was er al gedoe over de lezing, die was georganiseerd door de conservatieve studentenvereniging KVHV. De universiteit zag de lezing liever niet doorgaan vanwege incidenten met eerdere gastsprekers. Maar de Raad van State oordeelde dat de veiligheid wel gegarandeerd kon worden en dat de universiteit haar voorzieningen ter beschikking moest stellen voor de lezing.

https://nos.nl/artikel/24(...)r-dat-dit-is-gebeurd
Oekraïense 'parapluterrorist' die Nederlandse politicus Thierry Baudet sloeg met oranje paraplu opgepakt en weer vrijgelaten
pi_211111763
#4 alweer over dat klapje dat hij kreeg met een paraplutje ... wat heftig
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 16:21:39 #3
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211111774
Ik weet dat dit NWS is en niet POL, maar vraag me wel af of zo'n lollige titel handig is na een aanval op een politicus.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_211111788
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 16:21 schreef -XOR- het volgende:
Ik weet dat dit NWS is en niet POL, maar vraag me wel af of zo'n lollige titel handig is na een aanval op een politicus.
De mening van veel idioten is dat dit moet kunnen.
Let op dit is mijn mening, geen feit.
pi_211111797
Aanval is wel een erg groot woord, ondanks dat het maar 6 letters zijn.

1 Tik met een paraplu door een boze Oekraïner.
Geen aanslag net een politiek motief.
pi_211111815
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 16:25 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

Oh dan is het goed.

Maar waar ligt de grens, bij een paraplu ,of bij 1 tik? En hoe erg moet je het oneens zijn voor het mag?

Mag ik willekeurig mensen met een (voorbeeld) Palestinavlag of Keppetje gaan meppen? Ik ben het echt heel erg oneens met die mensen, dan mag het toch?

En wij zijn het ook oneens, wie mag wie nu meppen, en waarmee?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_211111817
quote:
Ik vind "de buil van Minerva" wel grappig, althans 2 dagen geleden nog wel, inmiddels is die belegen. Dat veel mensen van een conformistische persoonlijkheid zijn die met goebbelsiaanse herhaalpropaganda wel erg makkelijk tot fascistische denkwijzen te verleiden zijn is een ander probleem.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_211111833
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 16:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Oh dan is het goed.

Maar waar ligt de grens, bij een paraplu ,of bij 1 tik? En hoe erg moet je het oneens zijn voor het mag?

Mag ik willekeurig mensen met een (voorbeeld) Palestinavlag of Keppetje gaan meppen? Ik ben het echt heel erg oneens met die mensen, dan mag het toch?

Zolang het voor de goede zaak is mag alles blijkbaar. En wokies bepalen natuurlijk wat de goede zaak is.
pi_211111844
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 14:51 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Wat is dit voor onzin? Jij denkt dat mensen in Nederland in 1600 of 1800 niet laaggeletterder dan nu waren?
In termen van internationale concurrentiepositie heeft het er qua geletterdheid sinds de Neanderthalers niet meer zo beroerd voor gestaan. In absolute zin is het het laagste niveau sinds in ieder geval de jare 50 en dat het nu hoger zou zijn dan in de tweede helft van de 19e eeuw, toen was besloten dat elk talent van onze kleine bevolking optimaal gebruikt moest worden voor nationale voorspoed, lijkt me een nogal boude bewering.
pi_211111849
quote:

Tis maar net wat je geen politiek motief noemt. Die klap heeft ie wel degelijk opgelopen door zijn nogal radicaal afwijkende mening.

De man is knijtergek en in zekere zin zelfs gevaarlijk maar dat lijkt mij geen reden tot slaan, met of zonder plu.

Echter dat hij vind dat ie gedemoniseerd wordt vind ik belachelijk. Hij krijgt alleen zo nu en dan wat aandacht voor belachelijke standpunten inzake complottheorieën. Dat verzint ie zelf hoor, dat wordt hem niet in de mond gelegd of zo. Heeft totaal niets met demoniseren te maken.

Ik vind het wel een enge ontwikkelingen als politici bedreigd worden. Of dat nu met een paraplu of met een fakkel is, dat kan gewoon niet.
pi_211111875
quote:

Dat iemand dit doet zegt eigenlijk al genoeg. Volgende keer is het misschien wel een pistool ipv een paraplu.
pi_211111927
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 16:19 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
Tja, het moet wel tot de laatste druppel uitgemolken natuurlijk.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 16:43:26 #13
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211111930
quote:
4s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 16:36 schreef aloa het volgende:

[..]
Dat iemand dit doet zegt eigenlijk al genoeg. Volgende keer is het misschien wel een pistool ipv een paraplu.
Of, god verhoedde, een fakkel :X.
Get woke, go broke!
pi_211111945
Baudet hersenschudding door een slag met een paraplu?
Zat daar een knuppel in verbogen of was die paraplu van staal?
pi_211111954
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 16:43 schreef Arth_NL het volgende:

[..]
Tja, het moet wel tot de laatste druppel uitgemolken natuurlijk.
Ik verwacht een heroïsch onthaal bij zijn terugkomst na de afwezigheid door deze hersenschudding, opkomst met rocky muziek en alles :') _O-
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 16:45:50 #16
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211111956
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 16:44 schreef Ponsai het volgende:
Ja, dat heb je wel eens idd, een paraplu van staal, zo'n beetje allemaal eigenlijk :').
Get woke, go broke!
pi_211111960
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 16:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, dat heb je wel eens idd, een paraplu van staal, zo'n beetje allemaal eigenlijk :').
:')

zo'n beetje geen enkele, allemaal zo dun mogelijk blik met een beetje plastig
pi_211111961
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 16:45 schreef Ikbenookeenklant het volgende:

[..]
Ik verwacht een heroïsch onthaal bij zijn terugkomst na de afwezigheid door deze hersenschudding, opkomst met rocky muziek en alles :') _O-
Het valt me tegen dat er nog geen fondsenwerving is gestart om de medische rekeningen te betalen.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 16:47:53 #19
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211111976
quote:
"Aanval" met een paraplu...
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 16:48:08 #20
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211111980
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 16:46 schreef Ikbenookeenklant het volgende:

[..]

zo'n beetje geen enkele, allemaal zo dun mogelijk blik met een beetje plastig
quote:
About 856.000 results (0,33 seconds)
Images for paraplu staal
Vast idd niet allemaal, maar het is zeker geen zeldzaamheid ofzo :').
Get woke, go broke!
pi_211111987
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 16:47 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
"Aanval" met een paraplu...
Vanaf welk voorwerp valt het bij jou onder een aanval?
pi_211111993
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 16:45 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat heb je wel eens idd, een paraplu van staal, zo'n beetje allemaal eigenlijk
Maar niet de dikte waar je een hersenschudding van krijgt.
Klinkt meer als hoofdletsel.
Klinkt wel lekker straks in de rechtbank.

Maar goed, feit blijft. Het hoort niet. Ook niet bij Baudet.
Nu was het een paraplu. Volgende keer is het een jachtgeweer. En dan ben je te laat.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 16:50:08 #23
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211112007
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 16:49 schreef Ponsai het volgende:

[..]
Maar niet de dikte waar je een hersenschudding van krijgt.
Klinkt meer als hoofdletsel.
Klinkt wel lekker straks in de rechtbank.

Maar goed, feit blijft. Het hoort niet. Ook niet bij Baudet.
Nu was het een paraplu. Volgende keer is het een jachtgeweer. En dan ben je te laat.
OK dokter.

Maar goed dat we het iig eens zijn dat het gewoon niet kan, hoe oneens je het ook met iemand bent.
Get woke, go broke!
pi_211112029
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 16:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]
OK dokter.

Maar goed dat we het iig eens zijn dat het gewoon niet kan, hoe oneens je het ook met iemand bent.
Geweld is nooit een oplossing.
Zelfs niet voor je grootste vijand.
Ja toch!
pi_211112036
Bij de legerdump kun je vaak interessante voorwerpen vinden. Paraplus die je kunt vullen met zand bijvoorbeeld. Ja bedoeld als wapen. En is gewoon verboden lijkt mij.
pi_211112071
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 16:53 schreef Gunnter het volgende:
Bij de legerdump kun je vaak interessante voorwerpen vinden. Paraplus die je kunt vullen met zand bijvoorbeeld. Ja bedoeld als wapen. En is gewoon verboden lijkt mij.
Een Bulgaarse paraplu is een wapen in de vorm van een paraplu. Er is binnenin een pneumatisch mechanisme verstopt dat een giftig korreltje met ricine lanceert.

Met dit wapen werd op 7 september 1978 de Bulgaarse dissident Georgi Markov vermoord op de Waterloo Bridge in Londen.

1 Trigger in umbrella handle
2 Umbrella handle
3 Spring to push linkage system
4 Linkage system linking trigger to valve
5 Cylinder of compressed air
6 Switch that activates valve
7 Valve that fires ricin pellet through the 'barrel' of the umbrella.
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 16:58:01 #27
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211112075
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 16:53 schreef Gunnter het volgende:
Oh tuurlijk, waarschijnlijk was het een dynamietstaaf vermomd als paraplu. Heeft de Oekraïnse geheime dienst voor hem geregeld. Dat verklaart ook meteen waarom je die klap zo hard vond.

zaterdag 28 oktober 2023 @ 16:59:26 #28
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211112083
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 16:58 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Oh tuurlijk, waarschijnlijk was het een dynamietstaaf vermomd als paraplu. Heeft de Oekraïnse geheime dienst voor hem geregeld. Dat verklaart ook meteen waarom je die klap zo hard vond.

Het was gewoon niet gewelddadig genoeg dus? Volgende keer beter zeker?
Get woke, go broke!
pi_211112163
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 16:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Misschien moet Baudet een keer zijn mening geven over de oorlog met Oekraine op de universiteit van Kiev. Zon vrijdenker met verfrissende mening over het conflict wordt daar vast met open armen ontvangen. Geen builen meer enkel de nobelprijs voor de vrede dan :Y
pi_211112173
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:08 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Misschien moet Baudet een keer zijn mening geven over de oorlog met Oekraine op de universiteit van Kiev. Zon vrijdenker met verfrissende mening over het conflict wordt daar vast met open armen ontvangen. Geen builen meer enkel de nobelprijs voor de vrede dan :Y
Of jij je mening in Moskou?
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:10:33 #31
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211112183
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:08 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Wat Baudet allemaal brabbelt en uitbraakt zal me worst zijn, hij moet het alleen wel gewoon kunnen doen zonder fysiek aangevallen te worden.

Waarom is dat nou zo lastig om te bevatten?
Get woke, go broke!
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:10:41 #32
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211112184
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 16:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Probeer niet zo te framen.
Dit stelde weinig voor. Een tik met een paraplu, the horror.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:11:57 #33
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211112197
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:10 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Probeer niet zo te framen.
Dit stelde weinig voor. Een tik met een paraplu, the horror.
Dus? iemand een nare term noemen, je weet wel dat enorm heftige racisme, dat is niet eens een tik, maar DAT moet altijd maar met alles wat er is bestreden worden, woordjes erg, slaan, moet kunnen.
Get woke, go broke!
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:14:16 #34
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211112222
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dus? iemand een nare term noemen, je weet wel dat enorm heftige racisme, dat is niet eens een tik, maar DAT moet altijd maar met alles wat er is bestreden worden, woordjes erg, slaan, moet kunnen.
Koekoek.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:15:34 #35
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211112240
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:14 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Koekoek.
Dat lijkt je punt te zijn. Je bent overal altijd als eerste bij als iemand "neger" zegt, die moet kapot, maar een tik, dat is maar een tik....

Riiiight.....
Get woke, go broke!
pi_211112258

Ik heb 50-tal van dit soort berichten gelezen op Twitter. Van dit naar zelfs ergere uitingen. Het laat zien dat links 'klaarkomt' op geweld tegen politieke mensen met een andere mening. Zeer rancuneuze en gevaarlijke mensen met een steekje los. Maar dit was al bekend. Nu nog dat ze het maar zelf toegeven.

En nogmaals. Wat is er facistisch aan Thierry Baudet?

Hij start geen oorlogen, hij bespioneert je niet, hij duwt je niet in een toeslagenhel, zorgt niet voor inflatie. Hij is voor vrijheid. Vertel het me maar.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:21:30 #37
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_211112316
Wappies die Marc van Ranst een taart in zijn gezicht duwden was ook hilarisch toch. Zo heb je gekkies aan beide zijden.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:21:35 #38
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_211112317
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 16:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Oh dan is het goed.

niet met een paraplu, zo een ding kan stuk gaan
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_211112343
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:16 schreef Gunnter het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb 50-tal van dit soort berichten gelezen op Twitter. Van dit naar zelfs ergere uitingen. Het laat zien dat links 'klaarkomt' op geweld tegen politieke mensen met een andere mening. Zeer rancuneuze en gevaarlijke mensen met een steekje los. Maar dit was al bekend. Nu nog dat ze het maar zelf toegeven.

Hij start geen oorlogen, hij bespioneert je niet, hij duwt je niet in een toeslagenhel, zorgt niet voor inflatie. Hij is voor vrijheid. Vertel het me maar.
Twitter zit vol met halvegaren zowel links als rechts en het bericht dat je post hoeft niet eens van een links persoon te zijn overigens.
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:29:23 #40
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211112394
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:23 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Twitter zit vol met halvegaren zowel links als rechts en het bericht dat je post hoeft niet eens van een links persoon te zijn overigens.
Volgens FvD is alles links van FvD links.
Snap het dan. :)
pi_211112410
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:29 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Volgens FvD is alles links van FvD links.
Snap het dan. :)
Oh ja, stom van mij. :{
pi_211112415
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:23 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Waar denk je dat ze op het politieke spectrum zit?
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:32:30 #43
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211112427
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:31 schreef Gunnter het volgende:

[..]
Waarschijnlijk niet bij FvD, buiten dat is letterlijk elke partij mogelijk. Dat is dus hoever het FvD is afgegleden met hun idiote gezever.
pi_211112433
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:31 schreef Gunnter het volgende:

[..]
Interesseert me geen moer en doe ook geen aannames.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:42:42 #45
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_211112534
quote:
[ afbeelding ]

Los van dat alle voorbeelden die je noemt niets met fascisme van doen hebben: Baudet is alleen al een fascist omdat hij zich inlaat met andere fascisten (w.o. Filip de Winter en Dries van Langenhove) wiens politieke ideologie hij ondersteunt.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_211112606
quote:
[ afbeelding ]

Hier zitten er ook genoeg hoor
pi_211112626
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Wat Baudet allemaal brabbelt en uitbraakt zal me worst zijn, hij moet het alleen wel gewoon kunnen doen zonder fysiek aangevallen te worden.

Waarom is dat nou zo lastig om te bevatten?
Wat is er zo lastig aan te bevatten dat Baudet een haatzaaier is en zo zelf geweld veroorzaakt. Types als hij zorgen met hun complottheorien ervoor dat politici belaagd en bedreigd worden. Krijgt hij nu een koekje van eigen deeg kan ik daar niet rouwig om zijn.
Het idee dat je alles maar moet kunnen zeggen is ook weinig uitgedacht. Waarom zou iemand bijvoorbeeld de holocaust moeten kunnen ontkennen? Misschien zijn er in een vrije maatschappij grenzen in wat je kan zeggen, wmb gaat Baudet continue ruim over de grens van het acceptabele.
pi_211112627
quote:
[ afbeelding ]

Wat een drama! En dat op Twitter!
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:53:47 #49
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211112642
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Wat is er zo lastig aan te bevatten dat Baudet een haatzaaier is en zo zelf geweld veroorzaakt. Types als hij zorgen met hun complottheorien ervoor dat politici belaagd en bedreigd worden. Krijgt hij nu een koekje van eigen deeg kan ik daar niet rouwig om zijn.
Het idee dat je alles maar moet kunnen zeggen is ook weinig uitgedacht. Waarom zou iemand bijvoorbeeld de holocaust moeten kunnen ontkennen? Misschien zijn er in een vrije maatschappij grenzen in wat je kan zeggen, wmb gaat Baudet continue ruim over de grens van het acceptabele.
Nog steeds gewoon nee.

100% bewezen feit is dat "moslims" geweld veroorzaken, mag ik nu een moslim die pro-islam is slaan?

Daar heb je je antwoord.
Get woke, go broke!
pi_211112646
quote:
[ afbeelding ]

Je bent ergere dingen tegengekomen, maar aangezien jij hier het baken van nuance bent heb je besloten die niet te posten.

ok
pi_211112745
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nog steeds gewoon nee.

100% bewezen feit is dat "moslims" geweld veroorzaken, mag ik nu een moslim die pro-islam is slaan?

Daar heb je je antwoord.
Oh je bent zon extreme wappie, ja dat verklaart. Je hebt bepaald niet nagedacht over je mening. Uiteraard mag je van mij een terrorist met een paraplu slaan van jou blijkbaar niet? Dat je een willekeurige moslim zou mogen slaan lijkt me vrij duidelijk van niet. Baudet is ook niet een willekeurig persoon hier zoals een moslim in jouw voorbeeld. Hij is een kopstuk van een haatgroep.
pi_211112752
quote:
Het woord paraplu stamt af van het Franse woord “parapluie” wat letterlijk “tegen de regen” betekent. Zoals we allemaal weten heeft de paraplu de functie om ons tegen de regen te beschermen. Daarnaast kan een paraplu ook dienen om ons tegen de zon te beschermen. Maar meestal wordt daar een parasol voor gebruikt.
HET VERHAAL ACHTER DE PARAPLU
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 18:05:58 #53
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211112757
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Oh je bent zon extreme wappie, ja dat verklaart. Je hebt bepaald niet nagedacht over je mening. Uiteraard mag je van mij een terrorist met een paraplu slaan van jou blijkbaar niet? Dat je een willekeurige moslim zou mogen slaan lijkt me vrij duidelijk van niet. Baudet is ook niet een willekeurig persoon hier zoals een moslim in jouw voorbeeld. Hij is een kopstuk van een haatgroep.
Oh, ik ben een extreme wappie omdat ik gewoon van mening ben dat je niemand mag slaan om hun mening.

En ik zou niet nagedacht hebben over mijn mening :').
Get woke, go broke!
pi_211112761
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Nee hoor daar blijft hij zeer ruim binnen.
pi_211112786
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Types als jij lokken moslimhaat uit.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 18:11:56 #56
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211112817
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:06 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Nee hoor daar blijft hij zeer ruim binnen.
En dan nog is het niet aan elke willekeurige "burger" om dan maar in te grijpen. Dat mag bij Baudet niet, bij de lokale haatzaaiende imam/priester/rabbijn niet, bij een voetbalsupporter niet, en bij mij ook niet.

En die hele rare mening maakt mij bljkbaar een wappie, ofzo :').
Get woke, go broke!
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 18:13:30 #57
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211112829
quote:
Het is een complot!!!!
Alle regen direct uitzetten!
pi_211112901
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 16:19 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
Echt he, don’t feed the narcist
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 18:24:51 #59
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_211112916
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En dan nog is het niet aan elke willekeurige "burger" om dan maar in te grijpen. Dat mag bij Baudet niet, bij de lokale haatzaaiende imam/priester/rabbijn niet, bij een voetbalsupporter niet, en bij mij ook niet.
En dan later bij de rondleidingen door Forumland schijnheilig roepen ‘Wir haben es niet gewusst!’, zeker?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 18:25:15 #60
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211112921
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:22 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Echt he, don’t feed the narcist
Arme bloem.

De term die jij zoekt is narcissist :7.
Get woke, go broke!
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 18:26:53 #61
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211112941
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
En dan later bij de rondleidingen door Forumland schijnheilig roepen ‘Wir haben es niet gewusst!’, zeker?
En wat heeft dat te maken met "je mag gewoon niet slaan" precies?

Neem ik het op voor wat Baudet zegt ergens?
Get woke, go broke!
pi_211112942
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Oh, ik ben een extreme wappie omdat ik gewoon van mening ben dat je niemand mag slaan om hun mening.

En ik zou niet nagedacht hebben over mijn mening :').
Tuurlijk joh de wereld heeft twee kleuren zwart en wit. Zo in absoluten denken maakt voor mij duidelijk dat er weinig diepgang achter een mening zit. Ik vind bijvoorbeeld mensen die in WO 2 het verzet zaten en geweld gebruikten helden. In jouw zwart-wit wereld hadden die blijkbaar hun handen thuis moeten houden.
pi_211112945
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Arme bloem.

De term die jij zoekt is narcissist :7.
Ik vind baudet een prachtige bloem _O-
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 18:29:27 #64
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211112965
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Tuurlijk joh de wereld heeft twee kleuren zwart en wit. Zo in absoluten denken maakt voor mij duidelijk dat er weinig diepgang achter een mening zit. Ik vind bijvoorbeeld mensen die in WO 2 het verzet zaten en geweld gebruikten helden. In jouw zwart-wit wereld hadden die blijkbaar hun handen thuis moeten houden.
Nee sjap. De Duitsers waren begonnen met daadwerkelijk geweld en uiteraard mag iedereen zich verdedigen tegen lichamelijk geweld :').

Maar omdat jij het echt echt ECHT heel erg oneens bent met Baudet geeft het je gewoon nog steeds geen enkele bevoegdheid om hem dan maar te slaan, hoe erg je kleutertantrum ook is B-).
Get woke, go broke!
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 18:30:08 #65
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211112971
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
_O-
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 18:34:35 #66
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211113006
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:27 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Ik vind baudet een prachtige bloem _O-
Ik vind Baudet een rare snuiter die veel hele rare en af en toe wat zinnigere dingen roeptoetert.

Maar als we allemaal een vrijbrief krijgen om politici te meppen die dingen roepen waar we het mee oneens zijn, dat wordt een beetje een bende he?

Had Baudet bijv mogen TERUGslaan? En in welke mate?
Get woke, go broke!
pi_211113012
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Het is een complot!!!!
Alle regen direct uitzetten!
fvd'ers be like
na 3:00
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_211113089
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 16:44 schreef Ponsai het volgende:
Baudet is gewoon vrij soft.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211113162
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee sjap. De Duitsers waren begonnen met daadwerkelijk geweld en uiteraard mag iedereen zich verdedigen tegen lichamelijk geweld :').

Maar omdat jij het echt echt ECHT heel erg oneens bent met Baudet geeft het je gewoon nog steeds geen enkele bevoegdheid om hem dan maar te slaan, hoe erg je kleutertantrum ook is B-).
Tantrum, ik heb je rustig uitgelegd waar ik mijn mening op baseer. Ik zeg Baudet met zijn uitspraken jut zelf mensen op om geweld te gebruiken. Dat jij dat samenvat naar een andere mening is inderdaad van kleuterniveau. Ook hier is je mening niet eens consistent, de Duitsers gebruikten uiteraard niet allemaal lichamelijk geweld. Als je een nazi administrator een klap geeft die alleen de treinen coordineert is dat volgens jouw simpele theorie dus afschuwelijk.

Ik zeg zoals vrijwel alles is het allemaal niet zo simpel, ik pleit niet voor geweld tegen Baudet. Maar hij verdient het wel op basis van zijn eigen gedrag waar hij zelf voor een klimaat zorgt dat dit gebeurt. Nogmaals dus niet omdat hij een andere mening heeft dat mist het hele punt. Sla je Rutte of vrijwel welke andere politicus in het land met een andere mening dan de mijne vind ik het een grof schandaal. Het gaat niet om het hebben van een andere mening.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 18:51:35 #70
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211113173
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Maar hij verdient het wel op basis van zijn eigen gedrag
Heel betoog, mij wederom van kleuterniveau betichten en dan met 1 zin gewoon meteen je complete ongelijk bewijzen.

Het is best knap, opzich :').
Get woke, go broke!
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 19:01:46 #71
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211113266
Als je maar gewoon echt, maar echt heel erg echt een hekel aan iemand hebt en die persoon van allerlei zaken beticht, dan mag je gewoon slaan.
Niet beargumenteren, evt politiek verslaan, nee gewoon slaan, want ja, het is een echt slecht persoon volgens jou, dus dan gelden wetten tegen mishandeling etc gewoon niet, want JIJ vindt dat het moet kunnen.

En wederom het voorbeeld van je Nazi klopt dus wederom niet omdat de nazi's daadwerkelijk overgegaan zijn tot dodelijk geweld, dat jij nou besloten hebt dat het gewauwel van Baudet daar gelijk aan staat maakt het geen feit.

Dus nee, wat hij ook allemaal voor vage teksten heeft, hij verdient het niet om geslagen te worden. Bespot, effectief bestreden in een debat als ie ongelijk heeft, voor rotte vis uitgemaakt worden door tegenstanders, dat zou een politicus kunnen "verdienen" niet geslagen worden.
Get woke, go broke!
pi_211113722
dubbel

[ Bericht 99% gewijzigd door qajariaq op 28-10-2023 20:00:07 ]
pi_211113742
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 16:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]
[..]
Vast idd niet allemaal, maar het is zeker geen zeldzaamheid ofzo :').
Nou, wees dan eerlijk. Vrijwel al die afbeeldingen van stalen paraplu zijn paraplu-ankers, tuinparasols of paraplus waar domweg geen staal in verwerkt is.

Maakt het niet netjes om iemand te slaan en het kan best pijnlijk aankomen natuurlijk. Slaan mag niet maar jouiw overdrijven is ook niet netjes natuurlijk.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 16:57 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Een Bulgaarse paraplu is een wapen in de vorm van een paraplu. Er is binnenin een pneumatisch mechanisme verstopt dat een giftig korreltje met ricine lanceert.

Met dit wapen werd op 7 september 1978 de Bulgaarse dissident Georgi Markov vermoord op de Waterloo Bridge in Londen.

[ afbeelding ]

1 Trigger in umbrella handle
2 Umbrella handle
3 Spring to push linkage system
4 Linkage system linking trigger to valve
5 Cylinder of compressed air
6 Switch that activates valve
7 Valve that fires ricin pellet through the 'barrel' of the umbrella.
Ja, en als iets dergelijks gebruikt was dan had dat enorm uitgemeten geweest in de media. Niet overdrijven dus.
pi_211113779
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Heel betoog, mij wederom van kleuterniveau betichten en dan met 1 zin gewoon meteen je complete ongelijk bewijzen.

Het is best knap, opzich :').
Jochie toch, moeilijk he een discussie. In plaats van een argument moet je inderdaad gewoon een zinnetje zonder context nemen. Wat is er dan mis met mensen voor hun gedrag verantwoordelijk houden?
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 19:01 schreef HeatWave het volgende:
Als je maar gewoon echt, maar echt heel erg echt een hekel aan iemand hebt en die persoon van allerlei zaken beticht, dan mag je gewoon slaan.
Niet beargumenteren, evt politiek verslaan, nee gewoon slaan, want ja, het is een echt slecht persoon volgens jou, dus dan gelden wetten tegen mishandeling etc gewoon niet, want JIJ vindt dat het moet kunnen.
Nee ik legde je net al uit dat dit totaal niet opgaat. Dus leuk dat je nog maar een keer precies dezelfde stroman verzint maar zo komen we niet verder.

quote:
En wederom het voorbeeld van je Nazi klopt dus wederom niet omdat de nazi's daadwerkelijk overgegaan zijn tot dodelijk geweld, dat jij nou besloten hebt dat het gewauwel van Baudet daar gelijk aan staat maakt het geen feit.
Nogmaals het is niet allemaal zo zwart-wit. Niet elke nazi gebruikte fysiek geweld, een Goebbels veroorzaakte waarschijnlijk meer geweld dan een willekeurige frontsoldaat. Ik stel Baudet niet gelijk aan een nazi, zijn gedachtegoed zit wel in de buurt.

Dat jij wat Baudet allemaal claimt acceptabel vindt en wegkijkt van de gevolgen van bijvoorbeeld het verspreiden van complotten maakt je bepaald niet verlicht. Als je wil weten hoe het komt dat zon fakkelman bij Kaag voor de deur staat hoef je niet verder te kijken dan types Baudet. Zo ontkom je uiteraard ook niet aan de tolerantieparadox in deze. Het idee dat je geweldloos intolerantie kan bestrijden is prachtig maar niet altijd realistisch. Misschien moet Baudet er zelf mee beginnen: het goede voorbeeld geven, vragen of de man met andere mening niet vervolgd kan worden voor hun conflictje. Kan hij daarna geweldloos hem op andere ideeen brengen.

quote:
Dus nee, wat hij ook allemaal voor vage teksten heeft, hij verdient het niet om geslagen te worden. Bespot, effectief bestreden in een debat als ie ongelijk heeft, voor rotte vis uitgemaakt worden door tegenstanders, dat zou een politicus kunnen "verdienen" niet geslagen worden.
Ach Baudet is amper politicus te noemen. Zijn politieke bijdrage in Nederland is miniem. Haatzaaier past beter.
pi_211113826
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 19:53 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Jochie toch, moeilijk he een discussie. In plaats van een argument moet je inderdaad gewoon een zinnetje zonder context nemen. Wat is er dan mis met mensen voor hun gedrag verantwoordelijk houden?
[..]
Nee ik legde je net al uit dat dit totaal niet opgaat. Dus leuk dat je nog maar een keer precies dezelfde stroman verzint maar zo komen we niet verder.
[..]
Nogmaals het is niet allemaal zo zwart-wit. Niet elke nazi gebruikte fysiek geweld, een Goebbels veroorzaakte waarschijnlijk meer geweld dan een willekeurige frontsoldaat. Ik stel Baudet niet gelijk aan een nazi, zijn gedachtegoed zit wel in de buurt.

Dat jij wat Baudet allemaal claimt acceptabel vindt en wegkijkt van de gevolgen van bijvoorbeeld het verspreiden van complotten maakt je bepaald niet verlicht. Als je wil weten hoe het komt dat zon fakkelman bij Kaag voor de deur staat hoef je niet verder te kijken dan types Baudet. Zo ontkom je uiteraard ook niet aan de tolerantieparadox in deze. Het idee dat je geweldloos intolerantie kan bestrijden is prachtig maar niet altijd realistisch. Misschien moet Baudet er zelf mee beginnen: het goede voorbeeld geven, vragen of de man met andere mening niet vervolgd kan worden voor hun conflictje. Kan hij daarna geweldloos hem op andere ideeen brengen.
[..]
Ach Baudet is amper politicus te noemen. Zijn politieke bijdrage in Nederland is miniem. Haatzaaier past beter.
Dus Kaag mag alles zeggen en Baudet niet?! Sorry maar jij bent hier haat aan het verspreiden. Door types zoals jij staat er iemand bij Kaag voor de deur juist omdat jij geweld goedkeurt.

Je kunt het eens of oneens zijn met Kaag maar geweld lost niets op.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 20:13:16 #76
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211114001
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 19:53 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
[..]
[..]

[..]
Je verwart je eigen primitieve emoties met ethiek :7.

Begrijp me niet verkeerd, ik wil soms ook wel eens iemand die echt totale bullshit of iets naars over me zegt voor zijn bek slaan.
Wil niet zeggen dat die persoon dat dan ook verdient, hoe goed je dat je jezelf ook kan verkopen :7.

Je bewijst zeker met je laatste zijn gewoon mijn eerdere punt, als je jezelf maar vertelt dat die persoon echt heel erg fout is en je die persoon maar genoeg wegzet als minderwaardig, dan mag je slaan.

En je nazivergelijking is wederom de kers op de taart. Omdat jij Baudet wegzet als nazi-light, praat je het slaan goed.
Get woke, go broke!
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 20:24:50 #77
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_211114143
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_211114325
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 20:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Je verwart je eigen primitieve emoties met ethiek :7.

Begrijp me niet verkeerd, ik wil soms ook wel eens iemand die echt totale bullshit of iets naars over me zegt voor zijn bek slaan.
Wil niet zeggen dat die persoon dat dan ook verdient, hoe goed je dat je jezelf ook kan verkopen :7.

Je bewijst zeker met je laatste zijn gewoon mijn eerdere punt, als je jezelf maar vertelt dat die persoon echt heel erg fout is en je die persoon maar genoeg wegzet als minderwaardig, dan mag je slaan.

En je nazivergelijking is wederom de kers op de taart. Omdat jij Baudet wegzet als nazi-light, praat je het slaan goed.
Ik heb het niet over emoties maar als je het daarover wil hebben in tegenstelling tot jou heb ik 0,0 behoefte ooit iemand op zijn bek te slaan. Ik kan wel in de stijl Baudet iemand het bloed onder de nagels vandaan halen met woorden tot hij mij een klap geeft. In dat geval kruip ik alleen niet in de slachtoffer rol, als ik continue uitdaag en loop te zieken kan het resultaat een pats zijn. Doen alsof je daar zelf geen aandeel in hebt in zon geval is onzin.

Nogmaals omdat blijkbaar je leesniveau heel laag is, ik vergelijk Baudet niet met een nazi. Ik zeg niet dat je mensen die je niet leuk vindt mag slaan. Ik zeg dat Baudet dit soort gedrag bewust uitlokt. Dit incident is letterlijk het gevolg van zijn eigen gedrag, allemaal leuk blijkbaar mensen aansporen geweld te plegen tot het als een boemerang terug komt zoals hier.
pi_211114846
Dat het strafbaar is, mag duidelijk zijn. De vraag is nu hoe strafbaar het is.
Het zal ingewikkeld worden om te beredeneren dat het een foutje was. Dat er nog een andere Putin-aanbidder in aantocht was, ofzo.
Hoeveel straf staat er op het slaan met een paraplu, want zo'n uitspraak schept een precedent.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_211117279
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 21:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dat het strafbaar is, mag duidelijk zijn. De vraag is nu hoe strafbaar het is.
Het zal ingewikkeld worden om te beredeneren dat het een foutje was. Dat er nog een andere Putin-aanbidder in aantocht was, ofzo.
Hoeveel straf staat er op het slaan met een paraplu, want zo'n uitspraak schept een precedent.
Omschrijving Oriëntatiepunt
a. Droge klap of schop (alleen pijn, geen letsel): ¤ 500,--
b. Mishandeling, lichamelijk letsel ten gevolge hebbend: ¤ 750,--
c. Mishandeling met behulp van een slagwapen of door een kopstoot, lichamelijk letsel ten gevolge hebbend: 120 uur taakstraf
pi_211117344
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 00:14 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Omschrijving Oriëntatiepunt
a. Droge klap of schop (alleen pijn, geen letsel): ¤ 500,--
b. Mishandeling, lichamelijk letsel ten gevolge hebbend: ¤ 750,--
c. Mishandeling met behulp van een slagwapen of door een kopstoot, lichamelijk letsel ten gevolge hebbend: 120 uur taakstraf
Lijkt mj een gevalletje optie c. mits dat de Belgische maatstaven zijn die jij postte.
pi_211117364
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 00:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Lijkt mj een gevalletje optie c. mits dat de Belgische maatstaven zijn die jij postte.
Wat ik postte geldt in Nederland. Belgische wetten opzoeken vind ik altijd een drama. lol.
pi_211117471
Baudet’s bult gaat bijna een eigen partij beginnen.
pi_211117513
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 00:21 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Wat ik postte geldt in Nederland. Belgische wetten opzoeken vind ik altijd een drama. lol.
Ja, dan is het invalide, natuurlijk, dit wordt in Belgie berecht.
pi_211121212
pi_211121535
twitter
pi_211123928
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 13:41 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Tja, framing. Er zijn veel te veel mensen die niet snappen dat een foto een dusdanige momentopname is dat die veel meer zegt over degene die hem uitkiest en plaatst dan over de reactie van de gefotografeerde.
pi_211128636
twitter
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211132298
De klap wordt op X flink bekritiseerd. Als ik zelf kijk, ga ik ook twijfelen. Toch een toneelstukje?
Sorry Tjer, om 26 zetels te halen, moet je toch eerst kogels door je kop krijgen. Ben je zelf dan niet meer bij…
pi_211132728
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 23:05 schreef Magister_Artium het volgende:
De klap wordt op X flink bekritiseerd. Als ik zelf kijk, ga ik ook twijfelen. Toch een toneelstukje?
Sorry Tjer, om 26 zetels te halen, moet je toch eerst kogels door je kop krijgen. Ben je zelf dan niet meer bij…
Dolkomisch wel dat de wappies nu zover zijn dat zelfs een aanval op hun poiitiek leider een complot is van diezelfde leider _O-

Live by the sword, die by the umbrella? :D

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2023 23:31:58 ]
pi_211138223
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:51 schreef xpompompomx het volgende:
Ik weet niet wat je aan het roken bent, maar ik wil het ook. 8)7
Mooi is dat... dan kan ik jou straks ook niet meer volgen. :'(

Driewerf neen, doe nou maar niet, is beter voor je hoofd enzo. ^p^
pi_211138260
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 16:49 schreef Ponsai het volgende:
Volgende keer is het een jachtgeweer.
"Baudet krijgt klap met jachtgeweer"? :o

Neuh, doe dan maar meteen een komplete molen, da's mooier voor de headlines en de clicks. :P
pi_211141038
twitter
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_211141219
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2023 22:22 schreef recursief het volgende:
[ twitter ]
Ah, Baudet is gewoon een volleerd voetballer. Plu raakt zijn hoofd niet eens :')

beter een knipoog dan een blauw oog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')