Ja als jij het weet?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nice. Maar waarom staan daar van te voren al twee ambulances en journalisten bij?
Omdat iedereen onder een hoedje speelt daar? En ze blijkbaar al verwachten dat Israël zo genadig is dat ze Hamas-strijders niet meteen afmaken?quote:
En dan denkt hij laat ik ook eens een steen tegen een tanks aan slingeren.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:35 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Omdat er all honderden andere neergeschoten waren door de IDF daar, volgens mij is dit een oude video
Maar ook echt 10 mensen in oranje hesjes om hem er vanaf te trekken.quote:
Daarom ook al die sniperposities op de Coolsingel hier wanneer Feyenoord speeltquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Honderden allemaal puur onschuldige stenengooiers, wat een tragisch verlies
ja joh, hij schijnt gepolst te zijn door trump en nu ook biden, serieuze shitquote:
Die worden neergeknuppeld. Maar een steen is gewoon dodelijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:39 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Daarom ook al die sniperposities op de Coolsingel hier wanneer Feyenoord speelt
Ja raar hè? Staan gewoon te wachten totdat hij neergeschoten wordt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Maar ook echt 10 mensen in oranje hesjes om hem er vanaf te trekken.
Heb je er ook tweets / beelden bij, dan lijkt het net alsof je een gesprek wil hebben erover.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:42 schreef Gitw het volgende:
Ondertussen gaan de kolonisten in de West-Bank ook helemaal los. Wapens worden uitgedeeld in de nederzettingen. En vervolgens lekker Palestijnen neerknallen in de buurt. En komen ze in opstand, dan zijn het vuile Hamas sympathisanten en worden ze neergeknald door de IDF, want ja zelf verdediging.
Ik hoop oprecht dat de IDF hier niet achterkomt, kan zelf het bloedvergieten niet voorstellen wanneer de infanterie stenen inzet bij hun grondoperatiesquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Die worden neergeknuppeld. Maar een steen is gewoon dodelijk.
Ik heb een mes, jij een pistool, geen eerlijk gevecht. Dus jij laat je door mij neersteken, zo ben jij!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:44 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat de IDF hier niet achterkomt, kan zelf het bloedvergieten niet voorstellen wanneer de infanterie stenen inzet bij hun grondoperaties
Heb je een samenvatting?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:47 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ afbeelding ]
Erdoğan schrijft een essay op twitter. Auto-translated
Nee, ze kunnen nog veel meer slachtoffers maken natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dan waren er al een half miljoen slachtoffers op zijn minst. Je onderschat echt de kracht van de IDF.
Goede troll.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:44 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat de IDF hier niet achterkomt, kan zelf het bloedvergieten niet voorstellen wanneer de infanterie stenen inzet bij hun grondoperaties
Als iemand op straat een steen gooit en jij schiet hem neer denk je dat je vrijuit gaatquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een mes, jij een pistool, geen eerlijk gevecht. Dus jij laat je door mij neersteken, zo ben jij!
Frankrijk, Spanje, Portugal, Ierland en Luxemburg, dat bastion van onrechtquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:49 schreef bianconeri het volgende:
Btw Nederland dat bij de walgelijke landen hoort dat bij de VN tegen stemde of zich onthield van stemmen.
Echt te walgelijk voor woorden. Je komt nou in een rijtje te staan van types zoals Rusland.
Niet voor een humanitair staakt het vuren zijn
nee, maar hoe ga je in de eerste plaats om met mensen die het kennelijk normaal vinden om een steen naar een mens te gooien?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:49 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Als iemand op straat een steen gooit en jij schiet hem neer denk je dat vrijuit gaat
Yep, Nederland is inderdaad vergelijkbaar met Rusland dat delen van Oekraïne met de grond gelijk maakt in een genocidale oorlog.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:49 schreef bianconeri het volgende:
Btw Nederland dat bij de walgelijke landen hoort dat bij de VN tegen stemde of zich onthield van stemmen.
Echt te walgelijk voor woorden. Je komt nou in een rijtje te staan van types zoals Rusland.
Niet voor een humanitair staakt het vuren zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit hij nu te huilen dat de otomaanse bezetting van die gebieden en het heulen met de Duitsers in wo1 ze de kop gekost heeft?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:47 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ afbeelding ]
Erdoğan schrijft een essay op twitter. Auto-translated
Als ik soldaat ben en mijn taak is burgers beschermen tegen stenengooiers,ja hoor, niets mis mee.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:49 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Als iemand op straat een steen gooit en jij schiet hem neer denk je dat je vrijuit gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |