Ik sla streetfood uit Aruba wel over de volgende keer.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Staatssecretaris Van der Burg legt taken neer wegens voedselvergiftiging
Dat klinkt niet goed.
edit: volgens de T is die wel alweer uit het ziekenhuis.
Pffttt, gewoon een sterke maag hebben.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik sla streetfood uit Aruba wel over de volgende keer.
Allemachtig, zeg. Mischien moet ze dit soort interviews aan Mona over gaan laten?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Guttegut. En dit gaat straks 15 zetels halen.
Zolang we geen fatsoenlijke kiesdrempel hebben. Zitten we vast aan dit soort lieden en coalities van 4 partijen. Waardoor zij hun standpunten moeten verwateren, mensen weer teleurgesteld zijn en stemmen op de volgende luchtfietser en de cirkel zich herhaalt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Allemachtig, zeg. Mischien moet ze dit soort interviews aan Mona over gaan laten?
MIjn eerste gedachte is overigens "Wie gaat hier met zijn volle verstand op stemmen", ik moet eerlijk bekennen dat ik daar met mijn verstand niet bij kan.
De BBB staat op 12 zetels in de peilingen. Hoe hoog wil je de kiesdrempel hebben dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zolang we geen fatsoenlijke kiesdrempel hebben. Zitten we vast aan dit soort lieden en coalities van 4 partijen. Waardoor zij hun standpunten moeten verwateren, mensen weer teleurgesteld zijn en stemmen op de volgende luchtfietser en de cirkel zich herhaalt.
Veel mensen die hier op gaan stemmen lezen dat soort interviewtjes niet. Zien gewoon oneliners van haar op Facebook. Het is gewoon weer een dikke middelvinger partij, anti establishment. Doe je weinig aan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Allemachtig, zeg. Mischien moet ze dit soort interviews aan Mona over gaan laten?
MIjn eerste gedachte is overigens "Wie gaat hier met zijn volle verstand op stemmen", ik moet eerlijk bekennen dat ik daar met mijn verstand niet bij kan.
Tis niet die kiesdrempel hé, hij wil gewoon kiezen wie wel/niet mee doet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De BBB staat op 12 zetels in de peilingen. Hoe hoog wil je de kiesdrempel hebben dan?
Waarom precies?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:20 schreef Cupfighter het volgende:
Ook triest dat die Ollengren er nog steeds zit zeg
Dat gaat nog wat worden bij de televisiedebatten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Doet me denken aan een Lubach filmpje van jaren geleden: Geert Wilders concreet! Dat kan hij met deze onuitvoerbare vage plannen nog wel eens over doenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:51 schreef Raw85 het volgende:
Dat BBB-interview in De Telegraaf is wel smullen hoor
Knap dat een populist in de meest populistische krant van Nederland nog een enorm modderfiguur kan slaan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:51 schreef Raw85 het volgende:
Dat BBB-interview in De Telegraaf is wel smullen hoor
https://open.overheid.nl/(...)12-cf6708456945/filequote:Subsidiebesluit BIJ1 2021
Met BIJ1 zijn ook verschillende gesprekken gevoerd over de
subsidieverantwoording voor 2021. Ook BIJ1 heeft gebruik gemaakt van de
reguliere procedure om een zienswijze kenbaar te maken. De gesprekken met
BIJ1 hebben geleid tot een verzoek aan BIJ1 om via een accountant de
rechtmatigheid van (een deel van) de subsidiebestedingen voor 2021 aan te
tonen. BIJ1 heeft voor de politieke partij aan dit verzoek voldaan. Op basis
hiervan heb ik besloten de subsidie vast te stellen op het bedrag waarover BIJ1
de rechtmatigheid van de bestedingen heeft kunnen aantonen. Voor de politieke
jongerenorganisatie en het wetenschappelijk instituut heeft BIJ1 niet de
rechtmatigheid van de subsidiebestedingen aangetoond. Daarom ben ik
genoodzaakt de subsidie voor deze neveninstellingen op nihil vast te stellen. De
subsidie wordt hiermee vastgesteld op ¤294.931,-. De oorspronkelijk verleende
subsidie aan BIJ1 is ¤528.464,11, waarvan ¤422.771,29 als voorschot is
uitgekeerd. Daarom wordt overgegaan tot terugvordering van ¤127.840,29. Voor
het terug te vorderen bedrag wordt BIJ1 in de gelegenheid gesteld om een
betalingsregeling te treffen.
Ze heeft er nu 1...... Uiteraard begon het daar. Daarvoor was het FvD die met 2 zetels in Kamer kwam en daarna de provinciale verkiezingen won. Zonder de aandacht die dat soort partijen krijgen op tv, puur omdat ze met 1 a 2 zeteltjes in de Kamer zijn gekomen, zouden we niet die uitspattingen hebben bij de provinciale verkiezingen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De BBB staat op 12 zetels in de peilingen. Hoe hoog wil je de kiesdrempel hebben dan?
Daar mogen de meningen over verdeeld zijn, ik vind haar zwakquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is niet gebleken de afgelopen jaren, dacht ik.
Als ik het vergelijk met de vorige MinDef's van de afgelopen kabinetten doet zij het beter dan haar voorgangers.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Daar mogen de meningen over verdeeld zijn, ik vind haar zwak
Daar ben ik,het dan wel weer mee eensquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als ik het vergelijk met de vorige MinDef's van de afgelopen kabinetten doet zij het beter dan haar voorgangers.
Mijn excuus ik heb een vergissing gemaakt, ik heb haar in de war gehaald met Jorritsma, haar bedoelde ik, mijn foutquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:10 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Vanwege welke concrete acties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |