abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 november 2023 @ 19:44:44 #101
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_211246697
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2023 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik ben van een radeon naar een nvidea gegaan
Dan die uninstaller een keertje draaien als het problemen blijft geven.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 9 november 2023 @ 20:15:42 #102
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211247405

Zag deze video als suggestie, leuk om te zien wat sommige mensen ermee maken
  zaterdag 11 november 2023 @ 12:37:45 #103
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_211261665
Op zich wel heel fijn dat die terraforming tools geen geld kosten. Lekker alles plat maken voor industrie en gaan met die banaan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_211261848
mijn eerste stad loopt met 110k inwoners helemaal vast :')
voornamelijk onderwijs en vuilnis zijn een mega probleem
misshcien maar een deel slopen en opnieuw opbouwen..



[ Bericht 24% gewijzigd door mschol op 11-11-2023 13:16:47 ]
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_211262022
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 november 2023 12:37 schreef jogy het volgende:
Op zich wel heel fijn dat die terraforming tools geen geld kosten. Lekker alles plat maken voor industrie en gaan met die banaan.
Ja zeker fijn. Helemaal omdat er niet zoveel maps zijn om uit te kiezen. Maar dat maakt op deze manier weinig uit. berg in de weg?? Annnnnddd its gone :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 11 november 2023 @ 15:15:12 #106
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_211263064
Mijn bouwzucht heeft inmiddels geleid tot 250k+ bewoners. Zodra ik weer een wijk uit de grond stamp komt er een migrantenstroom op gang :D



Gek genoeg klaagt niemand over massa-immigratie, maar eerder over onbetrouwbare postbezorging :') !

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zondag 12 november 2023 @ 16:37:12 #107
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211273334


25k inwoners hier, heb nu eigenlijk 2 woonkernen met hoge gebouwen, worden er 3 in totaal straks.
  zondag 12 november 2023 @ 20:04:19 #108
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_211275512
Ik heb nu mijn industrie helemaal a la sim city 3 aan de rand van de stad gepropt met rail weg en water verbindingen en een paar bussen ernaartoe. Elektra en water apart aangelegd. Ben benieuwd.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  Moderator maandag 13 november 2023 @ 22:13:38 #109
38824 crew  Droopie
pi_211287112
Ik heb vandaag even een kwartiertje meegereden met een lijkwagen.
Wat een details zitten er in het spel zeg, knipperlichten bij het zebrapad, mensen die nog even snel oversteken.
Als dit de launch is en ze gaan nog veel doorontwikkelen zie ik straks nog heel veel extra details gemaakt worden.
Zou wel leuk vinden als er spelende schoolkinderen komen of ambulancebroeders met een brancard.
Hell To The Liars
pi_211299808
Morgen eens de kans geven op de ps4 :)
  woensdag 15 november 2023 @ 15:11:58 #111
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_211304457
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 16:37 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

25k inwoners hier, heb nu eigenlijk 2 woonkernen met hoge gebouwen, worden er 3 in totaal straks.
Ziet er goed uit! De mijne is weer ouderwets een losse verzameling aan wijken ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 16 november 2023 @ 12:48:37 #112
269692 Divje
brr brr patapim
pi_211312517



Als je dus in Developer Mode, in het main menu op tab drukt, naar UI Bindings gaat en vervolgens op 'menu' klikt en iets naar beneden scrollt kun je de Map editor starten :9

Halverwege bovenstaande video wordt uitgelegd hoe je de bestaande maps kan laden.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_211312665
Wel nice. Aan de andere kant. Aangezien terrain toch gratis is. Heb je eigenlijk altijd al een map editor :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 16 november 2023 @ 17:25:45 #114
269692 Divje
brr brr patapim
pi_211314832
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 13:08 schreef over_hedge het volgende:
Wel nice. Aan de andere kant. Aangezien terrain toch gratis is. Heb je eigenlijk altijd al een map editor :P
Ook wel waar :P

Maar er zijn toch net wat meer mogelijkheden O-)
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_211317634
quote:
11s.gif Op donderdag 16 november 2023 12:48 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]


Als je dus in Developer Mode, in het main menu op tab drukt, naar UI Bindings gaat en vervolgens op 'menu' klikt en iets naar beneden scrollt kun je de Map editor starten :9

Halverwege bovenstaande video wordt uitgelegd hoe je de bestaande maps kan laden.
kan je wel opslaan dan?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  donderdag 16 november 2023 @ 21:26:15 #116
269692 Divje
brr brr patapim
pi_211318016
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 20:59 schreef mschol het volgende:

[..]
kan je wel opslaan dan?
Yes :) Maar niet via het floppyschijfje icoon volgens mij. Dan moet je eerst op Map klikken (linksboven) , daarna in het menu wat rechts komt op Save Map en dan op Save.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zondag 26 november 2023 @ 15:49:38 #117
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_211433322
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Moderator / Redactie FP zondag 26 november 2023 @ 19:05:12 #118
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_211436081
Ouwetje Sim City 2000 bestaat alweer 30 jaar en ik wil het heel graag weer eens spelen, maar de enige werkende versie die online te vinden is is de DOS-versie, die kan niet met alt tab omgaan, waardoor je nadat je het spel in fullscreen opstart en er dan even uit alt tabt, je met een lullig klein schermpje overblijft (in de originele 640x480 resolutie) :{ Er is wel een Windows 95 versie te vinden, maar die werkt niet omdat de setup niet wil draaien op Windows 10...
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_211437611
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 19:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ouwetje Sim City 2000 bestaat alweer 30 jaar en ik wil het heel graag weer eens spelen, maar de enige werkende versie die online te vinden is is de DOS-versie, die kan niet met alt tab omgaan, waardoor je nadat je het spel in fullscreen opstart en er dan even uit alt tabt, je met een lullig klein schermpje overblijft (in de originele 640x480 resolutie) :{ Er is wel een Windows 95 versie te vinden, maar die werkt niet omdat de setup niet wil draaien op Windows 10...
en de gog versie, welke versie is dat dan?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP maandag 27 november 2023 @ 01:39:07 #120
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_211439669
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 21:05 schreef mschol het volgende:

[..]
en de gog versie, welke versie is dat dan?
DOS ;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_211440256
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 01:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
DOS ;(
en je had zelf wel de windows al?

wat je kan proberen is misschien compatibiliteitmode voor de setup.exe
anders een virtuele machine opzetten met xp ofzo en het daarop proberen te installeren
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP maandag 27 november 2023 @ 11:08:00 #122
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_211442170
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2023 07:21 schreef mschol het volgende:

[..]
en je had zelf wel de windows al?

wat je kan proberen is misschien compatibiliteitmode voor de setup.exe
anders een virtuele machine opzetten met xp ofzo en het daarop proberen te installeren
Ooit in een heel ver verleden ja :+

Dat gedoe met een virtual machine heb ik wel eens vaker geprobeerd, maar om de een of andere manier sluipen er dan foutjes in, zoals bepaalde bestanden die niet meer willen openen in gewone Windows 10 ookal staat VM niet eens aan, gebrekkige internetverbinding in Win 10 terwijl ik een oud spel draai in VM, etc etc. Erg vervelend, en snap niet dat GOG niet gewoon de Win 95 versie aanbiedt.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Frontpage maandag 27 november 2023 @ 11:32:38 #123
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_211442624
Gewoon geen alt-tab gebruiken dus?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator / Redactie FP maandag 27 november 2023 @ 11:51:48 #124
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_211442868
quote:
7s.gif Op maandag 27 november 2023 11:32 schreef Troel het volgende:
Gewoon geen alt-tab gebruiken dus?
Is nogal lastig na jarenlang makkelijk tussen vensters kunnen switchen :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Frontpage maandag 27 november 2023 @ 12:02:28 #125
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_211442993
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 11:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Is nogal lastig na jarenlang makkelijk tussen vensters kunnen switchen :P
Gewoon alles uitzetten behalve Simcity ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')