Ja klopt idd. Ik hoorde biffa er net over en zag de hele reeks aan artikelen erover. Maar sowieso wel geinig dat ze er een gebit in hebben gepropt.quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Cities: Skylines 2 FPS Problems May Be Because of Teeth
Maar was ook al debunkt volgens mij
[..]
https://www.rockpapershot(...)ce-problems-say-devs

ik heb met debug opties het uitgezet paar dagen terug maar merkte geen performance winstquote:Op dinsdag 7 november 2023 14:28 schreef jogy het volgende:
Ze hebben de tanden uit de Cims verwijderd en nu gaat het spel sneller.

wat ben je aan het doen,heb je iets aangepast? misschien expermentele mods geïnstalleerd?quote:Op donderdag 9 november 2023 17:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een idee wat er verkeerd is

Niets van mods geinstalleerd.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:59 schreef mschol het volgende:
[..]
wat ben je aan het doen,heb je iets aangepast? misschien expermentele mods geïnstalleerd?

Je moet denk ik je DirectX shader cache even legen.quote:Op donderdag 9 november 2023 18:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niets van mods geinstalleerd.
Enkel met de instellingen van het spel zelf.
Intussen een nieuwe videokaart en een nieuwe CPU geïnstalleerd

Het probleem lijkt opgelostquote:Op donderdag 9 november 2023 18:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Je moet denk ik je DirectX shader cache even legen.
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=clear+dx+cache

Ik ben van een radeon naar een nvidea gegaanquote:Op donderdag 9 november 2023 19:18 schreef jogy het volgende:
Is je videokaart ook met een andere chip (dus amd ipv nvidia oid?)
Indien dat: https://www.guru3d.com/do(...)ninstaller-download/

Dan die uninstaller een keertje draaien als het problemen blijft geven.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben van een radeon naar een nvidea gegaan

Ja zeker fijn. Helemaal omdat er niet zoveel maps zijn om uit te kiezen. Maar dat maakt op deze manier weinig uit. berg in de weg?? Annnnnddd its gonequote:Op zaterdag 11 november 2023 12:37 schreef jogy het volgende:
Op zich wel heel fijn dat die terraforming tools geen geld kosten. Lekker alles plat maken voor industrie en gaan met die banaan.

Ziet er goed uit! De mijne is weer ouderwets een losse verzameling aan wijkenquote:Op zondag 12 november 2023 16:37 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
25k inwoners hier, heb nu eigenlijk 2 woonkernen met hoge gebouwen, worden er 3 in totaal straks.

Ook wel waarquote:Op donderdag 16 november 2023 13:08 schreef over_hedge het volgende:
Wel nice. Aan de andere kant. Aangezien terrain toch gratis is. Heb je eigenlijk altijd al een map editor

kan je wel opslaan dan?quote:Op donderdag 16 november 2023 12:48 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dus in Developer Mode, in het main menu op tab drukt, naar UI Bindings gaat en vervolgens op 'menu' klikt en iets naar beneden scrollt kun je de Map editor starten
Halverwege bovenstaande video wordt uitgelegd hoe je de bestaande maps kan laden.

Yesquote:

en de gog versie, welke versie is dat dan?quote:Op zondag 26 november 2023 19:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ouwetje Sim City 2000 bestaat alweer 30 jaar en ik wil het heel graag weer eens spelen, maar de enige werkende versie die online te vinden is is de DOS-versie, die kan niet met alt tab omgaan, waardoor je nadat je het spel in fullscreen opstart en er dan even uit alt tabt, je met een lullig klein schermpje overblijft (in de originele 640x480 resolutie)Er is wel een Windows 95 versie te vinden, maar die werkt niet omdat de setup niet wil draaien op Windows 10...

DOSquote:Op zondag 26 november 2023 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
en de gog versie, welke versie is dat dan?
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |