Ja, zit je vast helemaal onderaan randje veld droog, Hans.quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, zit je vast helemaal onderaan randje veld droog, Hans.
Lekker gaan.quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:23 schreef KingRoland het volgende:
De kogel is door de kerk.
Ik ga Omtzigt stemmen.
Trap er niet inquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:23 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga Omtzigt stemmen.
Mirjam Bikker vindt dit erg jammer.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:23 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga Omtzigt stemmen.
Ik ben niet iemand van de ice tea maar ik stel deze reviews ERG op prijsquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:34 schreef KingRoland het volgende:
Fuze Tea Black Ice Tea Peach Hibiscus
6.5/10
Albert Heijn Ice Tea Peach
7.5/10
check deze review
@:ggmm @:wereldgozer @:rambodirk @:oriente @:fetx @:onlogisch @:vrijgevochten
ik ook niet hoor, maar ik dacht ik doe eens gek.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:37 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand van de ice tea maar ik stel deze reviews ERG op prijs
staat je goedquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, maar ik dacht ik doe eens gek.
Voor mij thee/water/coca-cola zero
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:23 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga Omtzigt stemmen.
Dat heb je heel leuk geschreven maatquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:34 schreef KingRoland het volgende:
Fuze Tea Black Ice Tea Peach Hibiscus
6.5/10
Albert Heijn Ice Tea Peach
7.5/10
check deze review
@:ggmm @:wereldgozer @:rambodirk @:oriente @:fetx @:onlogisch @:vrijgevochten
Je stemt op een partijprogramma.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:25 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk niet zeggen dat het al die tijd zo geweldig ging
Pieter is een prima alternatief, wil ook niet zoveel instroom en staat echt haaks op alles wat fout is gegaan de laatste jaren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je stemt op een partijprogramma.
Bij links is er wellicht meer vergelijkingsmateriaal en kun je switchen. Wordt een beetje moeilijk met de VVD.
Pietertje is een grote lieverd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:02 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Pieter is een prima alternatief, wil ook niet zoveel instroom en staat echt haaks op alles wat fout is gegaan de laatste jaren.
Weet niet of hij net zo fit is als onlo maar hij lijkt na al die ellende toch over een sterkere kop te beschikken dan 95% vd 2de kamer.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pietertje is een grote lieverd.
Heeft echter de schouders niet en giet oude CDA wijn.
En ik zit nog steeds niet elke week in de kerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |