Succes maatquote:Op maandag 30 oktober 2023 13:09 schreef GGMM het volgende:
Overigens heb ik vrijdag examen.
Schrijf het in jullie agenda
Je kunt dat toch wel alleen aan mag ik hopen?quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:09 schreef GGMM het volgende:
Nee, ik heb geen toegang tot jouw agenda.quote:Op maandag 30 oktober 2023 14:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je kunt dat toch wel alleen aan mag ik hopen?
Gelachenquote:Op maandag 30 oktober 2023 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen toegang tot jouw agenda.
Alhoewel dat bij jou een lege post-it note zal zijn, maar nu kan je daar dus iets opzetten
Succes! Je kan hetquote:Op maandag 30 oktober 2023 13:09 schreef GGMM het volgende:
Burritos (extra spicy) en salade.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip (specifiek kip korma).
Komt door het vaccin.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is het toch ineens vroeg donker.
Was dit vorig jaar ook zo of is dit nieuw??
Lasagne bolognesequote:Op maandag 30 oktober 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip (specifiek kip korma).
Wat eet je in de avond als je overdag warm hebt gegeten?quote:Op maandag 30 oktober 2023 15:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met de hulp van god moet het makkelijk te doen zijn.
GodGod
Tjaquote:Op maandag 30 oktober 2023 19:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De buurman zei tegen mij dat ik gegroeid ben.
Dit maakt mij een beetje onzeker.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Patat sate, broodje kroket EN een broodje hamburger.
Mijn excuses voor mijn vadsige gedrag
Pas je nog in de achterbak van je auto?quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De buurman zei tegen mij dat ik gegroeid ben.
Dit maakt mij een beetje onzeker.
Ik heb dit al een tijdje niet meer geprobeerd.quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Pas je nog in de achterbak van je auto?
quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb dit al een tijdje niet meer geprobeerd.
Ik zal dit morgen wel even oppakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dit geval een pastaatje.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat eet je in de avond als je overdag warm hebt gegeten?
Bijna Kerstvakantie.quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee moet weer eens wat weekjes werken.
SCHAN-DA-LIGquote:Op maandag 30 oktober 2023 20:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
trots op jouquote:Op maandag 30 oktober 2023 20:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
23 december weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |