Het is een mooie aanwinst voor in de kamer.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:09 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Weet niet of hij net zo fit is als onlo maar hij lijkt na al die ellende toch over een sterkere kop te beschikken dan 95% vd 2de kamer.
Wellicht mogen we een keer mee met Roland!
Ik kan echt niets van het evangelie vinden in Pieter
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is een mooie aanwinst voor in de kamer.
En hij loopt lekker in de peilingen dus heeft me niet nodig.
Goed om te horen ouwe reus. Ga je ook nog weg?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
PrimaBijna weer opgeknapt van een weekje grieperig. Over 2,5 week 12 dagen vakantie.
Hier ook goed. Morgen begint de voetbal voor jr. eindelijk weerquote:
Paar dagen huisje aan zee, paar dagen huisje ergens bij Arnhem, paar dagen hier thuis.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te horen ouwe reus. Ga je ook nog weg?
Lekker. Wanneer gaat ie bij Feyenoord trainen?quote:Hier ook goed. Morgen begint de voetbal voor jr. eindelijk weer
Of jij.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 08:45 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Het gaat over politiek en er wordt een halve dag niet gepost. Nam de landelijke politiek hier maar een voorbeeld aan.
Goedemorgen vriend.quote:
Leuk, Max, Mclaren/Williams.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goedemorgen vriend.
Hoe was F1? Wie gaat er winnen? Op welke teams (buiten RB) moet ik letten?
Ik ook, als hij dat niet haalt ben ik érg teleurgesteld.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt. Nu verwacht ik Albon in de top 8.
Laten we dit weekend dan samen juichen voor Albon.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook, als hij dat niet haalt ben ik érg teleurgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |