Och man, toch wel weer goed los aan het gaan hieropquote:Op maandag 30 oktober 2023 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
A reflection of a reflection of a reflection of a reflection...
Niet gekeken maar gok de Paarse Regen. Kunnen we opnieuw aan de oliebollen.quote:
Dat heb ik zo meteenquote:Op maandag 30 oktober 2023 15:49 schreef Tussle266 het volgende:
Of ik hem perse in deze lijst hoef te horen weet ik niet. Maar dat dit mijn hoezee van de dag is mag duidelijk zijn!
Met deze dus.quote:
Deze vind ik ook wel het allerergst. Alleen leuk als die aap Pete Wentz een hijs verkoopt in de clip.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:14 schreef Tussle266 het volgende:
Sorry Tim, ik moet toch een keer Studio 100 roepen in jouw uurtjes.
Opvallend dat dit onder Hash Pipe en Island In The Sun staatquote:Op maandag 30 oktober 2023 16:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Veenstra heeft z'n kandidaat als partijleider toch maar even naar #475 geloodst!
Vind dat van Hash Pipe wel opvallend ja. Island In The Sun is wel hun meest gestreamde nummer. Die zou in een Amerikaanse Top 2000 ook hoog staan.quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Opvallend dat dit onder Hash Pipe en Island In The Sun staat
Jazekerquote:Op maandag 30 oktober 2023 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
De laatste keer banjo neem ik aan?
Black Soul Choir komt nogquote:Op maandag 30 oktober 2023 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
De laatste keer banjo neem ik aan?
Hij leest iedere dag een Fok-post door die alleen wij dus begrijpen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Deze mis ik steeds. What he do?
Hij las deze post voor, onder het mom van 'ik kreeg een berichtje van Gale':quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Deze mis ik steeds. What he do?
quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze zakt even van 57 naar 469. Dat is haast een fade out.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |