Uninvited krijgen we nog, die is welquote:Op maandag 30 oktober 2023 09:46 schreef Tussle266 het volgende:
Ik hoop dat dit de laatste Alanis, maar dat zal wel niet.
There’s more, he saidquote:Op maandag 30 oktober 2023 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uninvited krijgen we nog, die is wel
Staan toch best veel 3fm hits van de laatste 10-15 jaar in. Imagine Dragons, Chef'Special, Kodaline, AWOLNATION, Bastille etc.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Was vergeten dat deze ellende hier ook al te vinden is.
Daar zitten ook veel mainstream grote hits tussen. Gelukkig blijft deze lijst over het algemeen wel alternatief.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staan toch best veel 3fm hits van de laatste 10-15 jaar in. Imagine Dragons, Chef'Special, Kodaline, AWOLNATION, Bastille etc.
Ik vind dit wel oke maar dat is het wel
Grootste stijger deze volgens mij ja. Nouja primaquote:Op maandag 30 oktober 2023 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Venema hep flink gelobby'd voor Weezer.
Opvallend.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Grootste stijger deze volgens mij ja. Nouja prima
Zou best eens kunnen. Plekje 1915 ofzo voor deze vanuit de keuzelijstquote:Op maandag 30 oktober 2023 10:26 schreef Tussle266 het volgende:
Deze haalde in België week 53 (die daar in week 41 en 42 was, maar het blijven natuurlijk Belgen). Zou dat hier ook mogelijk zijn?
Dit is ook één van de weinige die niet op carbonpapier geschreven is.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is wel één van de mooiste van zij van de koffiemachines. Die opbouw
Je gaat ze wel herwaarderen een tijdje na de piek. Ik had dat net bij Fink ook.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blijft toch wel een heerlijk nummer. Again, als je hem niet te vaak hoort.
Vol met gebroken Wham singeltjes.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:34 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe staat jullie kerstboom erbij dit jaar?
One down...quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd of we straks ook nog die SOYCD, The End en Purple Rain krijgen. Hebben we alle urenlange Top 2000 classics weer gehad
De "Ik ruik de dennennaalden al" jingle van Gekdom zou wel toepasselijk zijnquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:34 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe staat jullie kerstboom erbij dit jaar?
Was dat een foutje?quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:46 schreef Tussle266 het volgende:
Dat deze hier staat is niet heel raar. Ongeacht welke letter je typte op het stemformulier kwam deze plaat naar voren.
Dat was me niet helemaal duidelijk, maar het was wel heel specifiek bij deze plaat.quote:
Die andere 2 verwacht ik vandaag nog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |