Hebben allebei wel in het concert gezeten, dus dat zal het niet zijnquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Muse-noteringen in deze lijst zijn echt random. Hoe kan Hysteria 500 plaatsen kwijt zijn en dit 600 stijgen?
Ja, 's avonds draaien ze de lijst terug naar het begin van de dag. Pas om 8 uur 's ochtends gaan ze dan weer verder. Op die manier hoef je niet 24/7 te luisteren om de hele lijst te horen.quote:Op woensdag 1 november 2023 @ 07:37 schreef maily het volgende:
Ik hoor allemaal nummers die gistereravond ook al voorbijkwamen ....
Herhaling van herhaling?
De och man van de laatste dagen zal Salva Mea wel worden. Verder zie ik weinig meer met echte och man potentiequote:Op woensdag 1 november 2023 08:06 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vroeg me af of er nog iets te hoezee'en zou vallen vandaag, maar ik heb het antwoord al.
9 Crimes komt ergens vandaag of morgen nog. Dat zou ik wel een och man noemen. En er zitten nog wel wat aardige tussen de Kinkkoppers, maar het is nu eenmaal de bekende weg.quote:Op woensdag 1 november 2023 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De och man van de laatste dagen zal Salva Mea wel worden. Verder zie ik weinig meer met echte och man potentie
Nouja, Fake Empire en Hallowed Be Thy Name misschien nog.
Ik vind dit een van de minste van dat album eigenlijk.quote:Op woensdag 1 november 2023 08:20 schreef Tussle266 het volgende:
Stiekem vind ik deze fijner dan die van de man met de dikke portemonnee, maar daar kunnen maar weinig mensen zich in vinden.
Dat is natuurlijk weer een ander verhaal. Hurt is dan weer niet mijn favo NiN-nummer. Maar deze Hurt vind ik wel fijner dan die van Johnny.quote:Op woensdag 1 november 2023 08:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit een van de minste van dat album eigenlijk.
EDIT: Van The Downward Spiral. Wel een van de beste American Recordings. Die vind ik dus ook mooier.
lego of deathquote:Op woensdag 1 november 2023 09:05 schreef Berkery het volgende:
De zanger ging op een stuk lego staan
Die heeft nog liever Boef of Grad Damen ja?quote:Op woensdag 1 november 2023 09:05 schreef PippenScottie het volgende:
Mevrouw Pippen vindt dit dus de ergste muziek op aarde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |