Ik ga nog even vriendelijk vragen of er een paar namen op de keuzelijst mogen. Ik noem een Dinosaur Jr, Guided By Voices, Slowdive, Low, Blonde Redhead, Boards of Canada.. 1 nummertje moet kunnen toch?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:53 schreef Tussle266 het volgende:
Het is voor mij vooral aanleiding om even naar Tim te roepen dat hier een daar een FU2'tje en Springsteentje minder volgend jaar ook wel mag. Wat nu op 1501 t/m 1510 staat past vast prima in de lijst van 2024.
Volgend jaar een Springsteen minder kun je alvast vergeten gezien dit nieuws..quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:53 schreef Tussle266 het volgende:
Het is voor mij vooral aanleiding om even naar Tim te roepen dat hier een daar een FU2'tje en Springsteentje minder volgend jaar ook wel mag. Wat nu op 1501 t/m 1510 staat past vast prima in de lijst van 2024.
Ik vind hem nu nog wel oke, maar mijn relatie met Hozier kennende zal dat na een maand of 2 wel veranderen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mooie hoge binnenkomer van Hozier
Deze is wel 100x beter dan Take Me To Churchquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik vind hem nu nog wel oke, maar mijn relatie met Hozier kennende zal dat na een maand of 2 wel veranderen.
For the damaged coda dan maar doen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga nog even vriendelijk vragen of er een paar namen op de keuzelijst mogen. Ik noem een Dinosaur Jr, Guided By Voices, Slowdive, Low, Blonde Redhead, Boards of Canada.. 1 nummertje moet kunnen toch?
Deze en Snuff vind ik wel aardig. De rest, nouja, niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een van de weinige snotlipplaten die ik een beetje kan aanhoren
Dit is in ieder geval nog een beetje melodieus, het andere werk is toch vooral een paar minuten lang blastbeats, scheuren op gitaren en schreeuwen zoals de jostiband ook zou kunnenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een van de weinige snotlipplaten die ik een beetje kan aanhoren
Wel een voedingsbodem voor mooie nummers zo'n heroïneverslavingquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel drugs zou er ongeveer doorheen zijn gegaan bij deze heren?
Ik moet bekennen dat ik nog nooit van Mad Season had gehoord, dus ik zit net even wat bij te lezen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel drugs zou er ongeveer doorheen zijn gegaan bij deze heren?
Ik ken de opkomstliedjes van proletensporten niet zo goedquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:53 schreef Tussle266 het volgende:
Stukje broer van de burgemeester van Kiev.
Vind ik mooi man, mooier dan dat molenwieken zelf.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken de opkomstliedjes van proletensporten niet zo goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |