Ga je straks ook hossend gebak uitdelen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:39 schreef asco het volgende:
[..]
Dat kan. Maar ik heb de hele week gewerkt en ben aan het bier dus ik denk er anders over.
Ik denk omdat ie de hele nacht (NL tijd) de klopjacht naar die dader van die schietpartij in Maine aan het volgen was.quote:
De schiet-in-eigen-voet strategie.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:39 schreef damsco het volgende:
[..]
De genieën van Hamas hebben dit erg goed overdacht
Hopelijk bellen ze hem uit zijn nest.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik denk omdat ie de hele nacht (NL tijd) de klopjacht naar die dader van die schietpartij in Maine aan het volgen was.
Wederom een klusje voor de US Navy.quote:
Bron: ADquote:De Israëlische landmacht breidt zijn operaties op de grond in de Gazastrook vrijdagavond uit. Dat heeft een woordvoerder van de Israëlische krijgsmacht gezegd. De krijgsmacht roept de inwoners op om Gaza-Stad te verlaten en naar het zuiden te trekken. ,,"We zullen alles in het werk stellen om de gijzelaars terug te krijgen."
Volgens woordvoerder Daniel Hagari is het aantal aanvallen 'op een zeer aanzienlijke wijze' opgevoerd. ,,We zullen doorgaan met aanvallen op Gaza-Stad en de omgeving", zei hij in een statement dat live te zien was op televisie. Of dit betekent dat het grootschalige grondoffensief waar al langere tijd over gespeculeerd wordt zal beginnen, is nog onduidelijk.
Journalisten meldden kort voor de bekendmaking van de Israëlische krijgsmacht zware bombardementen op Gaza, waar op veel plaatsen het internet is uitgevallen.
Om 19:50 weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carriere makenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:47 schreef KoningWouter het volgende:
Ik hoop dat ik mijn nieuwe boek nog kan uitlezen voordat de nukes vallen.
HaWas ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:47 schreef damsco het volgende:
Hebben ze al een naam voor deze operatie? Anders stel ik voor het operatie Grote Schoonmaak te noemen.
Groot dichter Def Rhymz vroeg dit zich ook al af.quote:
Onze billen op een voetstuk geplaatst, en wij, in onze arrogantie, geloofden dat die billen het ook echt waard waren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:52 schreef damsco het volgende:
[..]
Groot dichter Def Rhymz vroeg dit zich ook al af.
Die moet ik nog wel ergens als 45rpm single hebben liggen...quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:48 schreef asco het volgende:
[..]
Carriere maken
Voordat de bom valt
Werken aan mijn toekomst
Voordat de bom valt
Ik ren door mijn agenda
Voordat de bom valt
Veilig in het ziekenfonds
Voordat de bom valt
En als de bom valt
Dan lig ik in mijn nette pak
Diploma's en mijn cheques op zak
Mijn polis en mijn woordenschat
Onder de flatgebouwen van de stad
Naast jou
Laat maar vallen dan
Het komt er toch wel van
Het geeft niet of je rent
Ik heb jou nooit gekend
Wil weten wie jij bent
Wil weten wie jij bent
Ik ben verzekerd van succes
Tegen brand en voor mijn leven (Voordat de bom valt)
Ik heb van alles maar geen tijd
Ook niet voor heel even (Voordat de bom valt)
Ik moet aan mijn salaris denken
En aan mijn relaties (Voordat de bom valt)
Maar liever weet ik wie jij bent
Voordat het te laat is (Voordat de bom valt)
Want als de bom valt
Dan lig ik in mijn nette pak
Diploma's en mijn cheques op zak
Mijn polis en mijn woordenschat
Onder de flatgebouwen van de stad
Naast jou
Laat maar vallen dan
Het komt er toch wel van
Ik heb jou nooit gekend
Wil weten wie jij bent
Wil weten wie jij bent
Laat maar vallen dan
Het komt er toch wel van
Ik heb jou nooit gekend
Wil weten wie jij bent
Wil weten wie jij bent
Jij moet nog huiswerk maken
Voordat de bom valt
Een diploma halen
Voordat de bom valt
E=MC kwadraat
Voordat de bom valt
Mit-nach-nebst-nächst-sammt-bei-seit-von-
Zu-zuwieder-entgegen-außer-aus
Flatten the Curvequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:47 schreef damsco het volgende:
Hebben ze al een naam voor deze operatie? Anders stel ik voor het operatie Grote Schoonmaak te noemen.
December 1982, prachtige tijd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die moet ik nog wel ergens als 45rpm single hebben liggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |