Klinkt als File Noot Found.quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt als File Noot Found.
Maantjequote:
Gewoon stoppen bij 69.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk precies 4000 maar dat is mislukt. Nu 4004 proberen, sta nu op 4003.
Echt kut als je iets met cijfertjes hebt
quote:
mislukt.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:46 schreef Sally het volgende:
[..]
4 is óók een heeeeel mooi cijfer!![]()
![]()
![]()
^^
Maar, je hebt toch nog ca anderhalve dag...?quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
mislukt.
dan maar 4003, it is what it is. Vroeger had dts nog een beetje een gunfactor. dat is weg
quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
mislukt.
dan maar 4003, it is what it is. Vroeger had dts nog een beetje een gunfactor. dat is weg
Oeh. Dat dacht ik welquote:
nee geen zin meerquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar, je hebt toch nog ca anderhalve dag...?
Jij ligt bovenop zo te zien, dus leef je uitquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh. Dat dacht ik wel
Kan ik nog weldoen overigens?
Of lig ik pinned down...
Haha, ik vermijd DTS juist op dit momentquote:Op maandag 30 oktober 2023 13:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hou DTS eens in DTS verdikkeme
Brave meidquote:Op maandag 30 oktober 2023 13:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha, ik vermijd DTS juist op dit moment
Je bent gewoon jaloers op @Sally !quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hou DTS eens in DTS verdikkeme
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da kannie hier![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:25 schreef Sally het volgende:
Speciaal in spoiler...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:40 schreef Sally het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:43 schreef 2xHenk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Stiggiequote:Op maandag 30 oktober 2023 12:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maantje
[..]
Gewoon stoppen bij 69.
Neuhquote:Op maandag 30 oktober 2023 13:10 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op @:Sally !
Lov lovquote:
#TeamStig/konijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |