quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht laats dat ik jou tegen kwam op tiktok
Iemand die wil motorrijden maar nog geen rijbewijs heeft
En graag een drankje doet
Moe, maar voor de rest gaat t primaquote:
Nee, niks gelezen. Waar was het?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:12 schreef Mazikeen het volgende:
Is het al half 6?
@:TheStigsDutchCousin had je nog gelezen van gister? motorongeluk?
Beneluxtunnel, overreden door een vrachtwagen dacht ik?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, niks gelezen. Waar was het?
Beneluxtunnel, overleden. Vind het zo kutstuk,Met mijn laatste les moest ik ook daar heenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, niks gelezen. Waar was het?
Ehwquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Beneluxtunnel, overreden door een vrachtwagen dacht ik?
Ja en blijkbaar niet de schuld van de vrachtwagenchauffeurquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
EhwLees het nu ja. Gruwelijk
Nee, kan ook onoplettendheid zijn van de motorrijder. Dit is noodlottig vooral.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:54 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja en blijkbaar niet de schuld van de vrachtwagenchauffeur
Dus hoop dat ik met mijn examen lekker richting rozenburg magquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, kan ook onoplettendheid zijn van de motorrijder. Dit is noodlottig vooral.
Af en toe 1 huren kan ook tochquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:12 schreef Driepink het volgende:
Ik zou zo graag weer een motor willen, maar ik rij er gewoon te weinig op =c
Je moet wennen aan een motor, net zoals je moet wennen aan een nieuwe auto.quote:
ik heb stiekem gereden op die van mijn manquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet wennen aan een motor, net zoals je moet wennen aan een nieuwe auto.
Ik heb ook wel eens een motor gehuurd en/of geleend maar voor je echt gewend bent moet die alweer terug.
Hebben we het over de motor of over de "motor" van je man?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik heb stiekem gereden op die van mijn man![]()
reed wel gelijk lekker
Yamaha R6quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hebben we het over de motor of over de "motor" van je man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |