Feyenoord speelt ook met een B-team. Desalniettemin moet je deze punten eigenlijk wel pakken natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:01 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord speelt tegen een complete b team van Salzburg, die gaan dat gewoon winnen natuurlijk.
Ik schrik anders s'nachts nog wel eens wakker van RB Salzburg.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:56 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord gewoon winnen
Tegen salzburg win ik (toen ik bij de Fjes zat) nog van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 november 2024 11:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alle hoop vestigen op AZ.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, 0,16... die 6 deler nekt ons nu, net als die vorige jaren Portugal nektequote:Op donderdag 7 november 2024 23:24 schreef _UserName_ het volgende:
Toch wel een mooie week zo, van de 6 ploegen 3 winst, 1 gelijk, 1 verlies en een die er niet meer in zit wat Nederlandse clubs betreft. Voor de Portugezen hebben Vitoria de guilmareas en Sporting CP gewonnen, heeft Braga gelijk gespeeld en hebben Benfica en Porto verloren. Volgens mij zijn we mooi wat uitgelopen met deze uitslagen.
0.167 dan toch?quote:Op vrijdag 8 november 2024 00:15 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
1.167 uitgelopen. Had beter kunnen zijn..
Kees Smit moest de (tuin-)meubelen redden.quote:
VBL / FOK!'s grote Keesie 'Lionel' Smit Fan-topic # 1quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Kees Smit moest de (tuin-)meubelen redden.
Sporting is het helemaal kwijt gelukkig en Benfica heeft een lastig programma. Denk dat die niet heel veel meer punten dan Feyenoord en PSV gaan pakken in die laatste 2 wedstrijden. Het is wel essentieel dat Feyenoord en PSV zich allebei voor die tussenronde gaan plaatsen.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het resterende programma stelt mij ook niet gerust.
Portugal RUIKT bloed
Heb je nog steeds die walgelijke ui?quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:13 schreef VoMy het volgende:
België gaat ons inhalen want vooral onze Europa Leagueclubs doen er werkelijk alles aan om elke wedstrijd te verneuken.
Maar goed, heel misschien dat we nog 5/5 naar de volgende ronde krijgen en dan kan er nog best veel gebeuren.
5/6 zou al een wonder zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:13 schreef VoMy het volgende:
België gaat ons inhalen want vooral onze Europa Leagueclubs doen er werkelijk alles aan om elke wedstrijd te verneuken.
Maar goed, heel misschien dat we nog 5/5 naar de volgende ronde krijgen en dan kan er nog best veel gebeuren.
Over hoeveel jaar is dit?quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:05 schreef PSVCL het volgende:
Psv laat weer niks zien in Europa!!!1!!!
[ x ]
Dat is de club coefficient werk weer anders dan de landen coefficient.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:18 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Gek dat dat dan anders is op de uefa site
https://www.uefa.com/nati(...)ings/club/?year=2025
De fluit van Makelie ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:32 schreef KingRoland het volgende:
Barca redt Nederland
hand van Cruijff is zichtbaar
Sporting thuis tegen Bologna, dat moet wel heel gek lopen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Volgende week 2 Portugese clubs wippen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |