Salzburg en Praag moet je thuis oprollen.quote:
Of we halen de EERSTE ACHT!!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Feyenoord en PSV moeten allebei wel die tussenronde halen.
Dan moeten we nog 3x winnen. Zou mooi zijn!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of we halen de EERSTE ACHT!!
We spelen nog 3x thuis.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan moeten we nog 3x winnen. Zou mooi zijn!
Ik geloof best dat dit kan.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zou wel een grote stunt zijn, maar onmogelijk is het ook nietquote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij bent ook snel geswitched van pessimisme naar optimismequote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik geloof best dat dit kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij bent ook snel geswitched van pessimisme naar optimismeVooral realisme, van Sparta, Red Bull en Lille kan je echt winnen. Maar ik denk niet dat we top 8 gaan eindigen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee oprecht goede potjes doen ook veel met het vertrouwen, die heb ik de afgelopen maanden niet gezienJe weet nu direct dat Priske niet enkel in containerbegrippen praat maar een goede visie heeft.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
Lijkt mij ook niet. Sowieso wedstrijd voor wedstrijd bekijken en niet naast de schoenen gaan lopen. Vorig jaar stond je na 3 wedstrijden ook op 6 punten.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooral realisme, van Sparta, Red Bull en Lille kan je echt winnen. Maar ik denk niet dat we top 8 gaan eindigen hoor.
Twee oprecht goede potjes doen ook veel met het vertrouwen, die heb ik de afgelopen maanden niet gezien
Feyenoord thuis wint wel 2 van de 3quote:Op donderdag 24 oktober 2024 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zou wel een grote stunt zijn, maar onmogelijk is het ook niet
Tegen Lazio? Ik heb er een hard hoofd inquote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaat prima zo, met wat mazzel zie ik Twente vanavond ook nog wel een resultaat pakken. Alleen AZ wordt een treinramp.
Gelijkspelletje moet er echt wel inzitten.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tegen Lazio? Ik heb er een hard hoofd in
Denk ik ook ja. AZ heb ik 0 vertrouwen in.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelijkspelletje moet er echt wel inzitten.
AZ mag blij zijn met 2-0.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk ik ook ja. AZ heb ik 0 vertrouwen in.
Als Tottenham een beetje met de basis speelt wordt dat extreem pijnlijk ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
AZ mag blij zijn met 2-0.
Dit blijft wel boeiend, op basis van nieuwe wedstrijden je input aanpassen. Dit voorspelmodel gaat na de laatste wedstrijd 100% gelijk krijgen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:36 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Portugal is nog steeds de favoriet
Heel interessant model inderdaad.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:19 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Dit blijft wel boeiend, op basis van nieuwe wedstrijden je input aanpassen. Dit voorspelmodel gaat na de laatste wedstrijd 100% gelijk krijgen.
Sporting en Benfica hebben een veel lastiger schema voor de boeg dan Feyenoord en PSV, en Porto en Braga maken er vooralsnog een zooitje van.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 11:36 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Portugal is nog steeds de favoriet
Ja dit gaat natuurlijk op basis van die power scores, maar die zullen wel nauwelijks veranderen op basis van 1 of een paar wedstrijdenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sporting en Benfica hebben een veel lastiger schema voor de boeg dan Feyenoord en PSV, en Porto en Braga maken er vooralsnog een zooitje van.
Ik vind het maar onzinnig gedoe, die modelletjes. Het resultaat van gisteren zegt ook iets over dat we waarschijnlijk Benfica te sterk hebben ingeschat en Feyenoord te zwak, maar een rekenmodelletje kan dat onmogelijk meten.
Over twee weken relatief simpele thuispotten voor Feyenoord, Ajax en PSV, en heel moeilijke wedstrijden voor Benfica, Sporting en Porto.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:44 schreef Simmertje het volgende:
Moeilijkste week hebben we gehad en de schade is beperkt gebleven
Daarnaast jammer dat we niet Utrecht maar Go Ahead in Europa hadden. Zeker gezien de vorm van Utrecht dit seizoen. Kut play-offs.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:38 schreef Jaeger85 het volgende:
Zowel Portugal als België komen akelig dichtbij als we dit seizoen niet presteren. Wat dat betreft is het jammer dat AZ en FC Twente niet in de Conference League zitten waar ze meer punten zouden kunnen halen
Vooral jammer dat GAE door hun succes redelijk leeggekocht is afgelopen zomer (incl. trainer) en halverwege de zomer nog lang niet alles op orde hadden. Nu draaien ze in de competitie weer prima. Ondanks dat ik bevooroordeeld ben was achteraf gezien (en normaliter sowieso) Utrecht een veel betere inzending geweest. Die hadden vrijwel zeker SK Brann en St. Mirren verslagen, om vervolgens in de groepsfase een prima aantal punten bij elkaar te sprokkelen (gezien hun huidige vorm inderdaad).quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:48 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Daarnaast jammer dat we niet Utrecht maar Go Ahead in Europa hadden. Zeker gezien de vorm van Utrecht dit seizoen. Kut play-offs.
Hadden overigens ook wel pech met de loting. SK Brann was de moeilijkste die ze konden treffen uit het rijtje.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:38 schreef Xurk het volgende:
[..]
Vooral jammer dat GAE door hun succes redelijk leeggekocht is afgelopen zomer (incl. trainer) en halverwege de zomer nog lang niet alles op orde hadden. Nu draaien ze in de competitie weer prima. Ondanks dat ik bevooroordeeld ben was achteraf gezien (en normaliter sowieso) Utrecht een veel betere inzending geweest. Die hadden vrijwel zeker SK Brann en St. Mirren verslagen, om vervolgens in de groepsfase een prima aantal punten bij elkaar te sprokkelen (gezien hun huidige vorm inderdaad).
Vooral Frankrijk blijven noemenquote:Op maandag 4 november 2024 23:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Dit moet toch onze week worden.
Ik wil graag positief zijn maar ik zie AZ en Twente niet winnen dus veel zullen we denk ik niet inlopen op Portugal.quote:Op maandag 4 november 2024 23:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Dit moet toch onze week worden.
Ik ben uiterst positief ingesteld en verwacht in beide potten een gelijkspelquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil graag positief zijn maar ik zie AZ en Twente niet winnen dus veel zullen we denk ik niet inlopen op Portugal.
Alleen ajax en psv punten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:05 schreef Nober het volgende:
PSV - Girona
Feyenoord - RB Salzburg
Nice - Twente
AZ - Fenerbahçe
Ajax - Maccabi Tel Aviv
Sporting CP - Manchester City
Bayern München - Benfica
Elfsborg - Braga
Lazio - Porto
Vitória de Guimarães - Mladá Boleslav
Ovotje maçãtje (Portugees voor appeltje eitje)
Gelukkig heb ik het nog op tijd kunnen zien. Die stink Portugezenquote:
@fetX @De_Pel @Wereldgozer @DombohetOlifantje1 @TweedeKlum zorg er maar voor dat jullie morgen gewoon winnen. De bal ligt nu bij jullie.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:41 schreef Coco het volgende:
Keurig van PSV.
De bal is nu aan Feyenoord.
Jammer dat Sporting 3-1 voor staat op City.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:01 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord speelt tegen een complete b team van Salzburg, die gaan dat gewoon winnen natuurlijk.
Ajax wint ook hun derby in Amsterdam.
Twente zie ik wel een puntje pakken in Nice. Az is ook niet kansloos tegen Fener.
Kan een mooi weekje worden zo
Belangrijke bonuspunten voor Portugal helaas..quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer dat Sporting 3-1 voor staat op City.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |