Ik vrees dat je gelijk gaat hebben, maar voor 5-10 miljoen koop je ook geen spelers boven het niveau Nieuwkoop. En huurspelers hebben vaak ook wel een krasje erop en kan je bovendien niet voor volgend seizoen opleiden. Dan loop je het risico volgend seizoen met een volledig nieuwe verdediging te beginnen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee oneens dat we spelers van meer dan 10 miljoen gaan halen vanaf komende zomer, ik vind het alleen heel onverstandig om dat in de winter al te doen. Dat gaat nooit een goede prijs-kwaliteit verhouding worden.
Kunnen we weer ontopic meneer de FAquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij ergert je net iets te snel/veel aan dingen op het internet.
Ik zou daar eens naar kijken als ik jou was
Al onze selectiespelers waren onder de 10 miljoen en minstens de helft is beter dan Nieuwkoopquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vrees dat je gelijk gaat hebben, maar voor 5-10 miljoen koop je ook geen spelers boven het niveau Nieuwkoop. En huurspelers hebben vaak ook wel een krasje erop en kan je bovendien niet voor volgend seizoen opleiden. Dan loop je het risico volgend seizoen met een volledig nieuwe verdediging te beginnen.
Akkoord.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kunnen we weer ontopic meneer de FA
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:09 schreef hhh38 het volgende:
Een vrolijker bericht dan: het Feyenoord account heeft bijna 1 miljoen volgers op Insta
Maar veel van die selectiespelers zijn geen echte directe versterkingen geweest. Een paar wel, dat zijn buitengewoon goede dealtjes geweest, zoals die van Ivanusec en Stengs, maar ik vrees dat je die niet in de winter kunt doen (daar doel ik dan op he).quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Al onze selectiespelers waren onder de 10 miljoen en minstens de helft is beter dan Nieuwkoop
Dat laatste argument snap ik wel. Daarom hoop ik dat Hartman en Bijlow gewoon blijven en Beelen nog gaat laten zien dat ie de stap kan zetten naar een niveau voor de basis.
Ik weet het exacte aantal niet, maar volgens mij waren het er een paar jaar geleden nog maar 200k en had PSV er 3x zoveel oid. Nu is dat bijna rechtgetrokken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:10 schreef Document1 het volgende:
[..]Vind ik nog tegenvallen eigenlijk.
Nog altijd minder volgers dan Pratto (lol)quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:10 schreef Document1 het volgende:
[..]Vind ik nog tegenvallen eigenlijk.
Ik weet wel een aanvoerder van een Jong-team die speelt als rechtsback! Miljoentje zal wel genoeg zijn. Interesse?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vrees dat je gelijk gaat hebben, maar voor 5-10 miljoen koop je ook geen spelers boven het niveau Nieuwkoop. En huurspelers hebben vaak ook wel een krasje erop en kan je bovendien niet voor volgend seizoen opleiden. Dan loop je het risico volgend seizoen met een volledig nieuwe verdediging te beginnen.
wiequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet wel een aanvoerder van een Jong-team die speelt als rechtsback! Miljoentje zal wel genoeg zijn. Interesse?
Jeetje, met verkeerd been uit bed gestapt?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:01 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kan je dit soort rotzooi lekker in het neuzentopic houden?
Alleen voor 15 miljoen, anders niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet wel een aanvoerder van een Jong-team die speelt als rechtsback! Miljoentje zal wel genoeg zijn. Interesse?
Neehoor, de sfeer is hier alleen niet om over naar huis te schrijven, dus ik dacht ik doe ook een duit in het zakjequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje, met verkeerd been uit bed gestapt?
Het is haast onvermijdelijk dat de transferbedragen door de geboekte successen, de mogelijke transferinkomsten en het feit dat je betere spelers zult willen aantrekken, omhoog gaan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als we een rechtsback halen van meer dan 5 miljoen ben ik wel een beetje teleurgesteld.
Duurt nog 3 weken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:16 schreef Scrummie het volgende:
Godverdorie, voorselectie Oranje alweer. Alweer zo'n kut interland periode.
Ik zou het wel prettig vinden als er maar max. 2 blokken interlandaids per seizoen tussendoor komt. Maar goed dat zal wel niet gebeuren.quote:
Met minder blokken zou die interlandaids ook een stuk leuker zijn omdat er meer spanning op zit in plaats van een hinderlijke onderbreking.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou het wel prettig vinden als er maar max. 2 blokken interlandaids per seizoen tussendoor komt. Maar goed dat zal wel niet gebeuren.
Ja liever 1 langere periode dan 3x zo'n korte inderdaadquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou het wel prettig vinden als er maar max. 2 blokken interlandaids per seizoen tussendoor komt. Maar goed dat zal wel niet gebeuren.
Had liever Pedersen nog gehad inderdaad.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:10 schreef Kiid het volgende:
Pedersen had zijn gebreken, maar was verder wel een prima speler en had denk ik nu niet misstaan. Alleen voorin deed hij zelden wat goeds met de bal, maar kon 3x een wedstrijd uitspelen met zijn loopvermogen.
Snap ook niet waarom ze hem hebben verhuurd om vervolgens nieuwkoop terug te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |