Het is haast onvermijdelijk dat de transferbedragen door de geboekte successen, de mogelijke transferinkomsten en het feit dat je betere spelers zult willen aantrekken, omhoog gaan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als we een rechtsback halen van meer dan 5 miljoen ben ik wel een beetje teleurgesteld.
Duurt nog 3 weken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:16 schreef Scrummie het volgende:
Godverdorie, voorselectie Oranje alweer. Alweer zo'n kut interland periode.
Ik zou het wel prettig vinden als er maar max. 2 blokken interlandaids per seizoen tussendoor komt. Maar goed dat zal wel niet gebeuren.quote:
Met minder blokken zou die interlandaids ook een stuk leuker zijn omdat er meer spanning op zit in plaats van een hinderlijke onderbreking.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou het wel prettig vinden als er maar max. 2 blokken interlandaids per seizoen tussendoor komt. Maar goed dat zal wel niet gebeuren.
Ja liever 1 langere periode dan 3x zo'n korte inderdaadquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou het wel prettig vinden als er maar max. 2 blokken interlandaids per seizoen tussendoor komt. Maar goed dat zal wel niet gebeuren.
Had liever Pedersen nog gehad inderdaad.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:10 schreef Kiid het volgende:
Pedersen had zijn gebreken, maar was verder wel een prima speler en had denk ik nu niet misstaan. Alleen voorin deed hij zelden wat goeds met de bal, maar kon 3x een wedstrijd uitspelen met zijn loopvermogen.
Snap ook niet waarom ze hem hebben verhuurd om vervolgens nieuwkoop terug te halen.
Hahahaha wat een tijden ditquote:Feyenoord is niet van plan om Santiago Gimenez tijdens de winterstop te verkopen. De Rotterdammers hebben volgens het Engelse 90min vertrouwen dat ze de talentvolle Mexicaanse spits uit handen kunnen houden van Europese topclubs. Ze beseffen echter ook dat sommige bedragen niet te weigeren zijn en dan moet er gedacht worden aan een nieuw uitgaand transferrecord uit de Eredivisie.
Het record staat nu nog op naam van de Braziliaan Antony. De buitenspeler werd voor een bedrag van 87 miljoen pond (¤100 miljoen euro) gekocht door Manchester United. Als clubs tijdens de winterstop zaken willen doen met Feyenoord, dan moet er aan dit soort bedragen gedacht worden. De stadionclub waarschuwt hiermee alvast de buitenlandse clubs die denken de beste spits uit Nederland tijdens de winterstop weg te kapen uit De Kuip.
Het medium noemt Real Madrid als een van de clubs die Gimenez momenteel uitgebreid aan het scouten is. De Spanjaarden geven echter eerst alle prioriteit aan het binnenhalen van Kylian Mbappé. Naast Real Madrid worden ook Tottenham, Arsenal en Chelsea gelinkt aan Gimenez. Clubs als Inter worden niet meer als serieuze kandidaten gezien, omdat de verwachting is dat alleen clubs uit Engeland uiteindelijk kunnen voldoen aan de financiële eisen van Feyenoord.
Dat bespaart Arend Martijn een hoofdpijndossier tegen Twente. Zerrouki kan meedoen, Twente graaft zich toch niet in.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:33 schreef Scrummie het volgende:
Ivanusec nog niet klaar om te starten.
Gewoon het hoofd van Alireza op die plek plakken @ThePlaneteerquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:35 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe assistent is nog niet bekend. @:ThePlaneteer hoeft nog niet aan de OP te rommelen.
Hoop dat Ivanusec een half uur gaat spelen en Paixao dan naar rechtsbuiten gaat. Was echt teleurgesteld met de wissel Ali <-> Paixao woensdagquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat bespaart Arend Martijn een hoofdpijndossier tegen Twente. Zerrouki kan meedoen, Twente graaft zich toch niet in.
Ik vond het wel een logische wissel, Paixao vindt het doorgaans moeilijk om 90 minuten die intensiteit vast te houden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoop dat Ivanusec een half uur gaat spelen en Paixao dan naar rechtsbuiten gaat. Was echt teleurgesteld met de wissel Ali <-> Paixao woensdag
Gezien de omstandigheden wel begrijpelijk, maar Ali op links is bijna net zo erg als Lopez op rechts. Al had ie nog wel een goed aandeel in de 3e goalquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het wel een logische wissel, Paixao vindt het doorgaans moeilijk om 90 minuten die intensiteit vast te houden. Met Lopez die helemaal verzoop op rechts moet je iets, en Stengs speelde veel te goed om te wisselen.
Slot moest vooral het loopvermogen+snelheid/actie van Paixao opvangen. Dat deed Alireza goed vond ik. Tegen Twente kan je wellicht makkelijker een middenvelder wisselen voor Ivanusec. Zeker als we het moeilijk hebben om tot uitgespeelde kansen te komen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gezien de omstandigheden wel begrijpelijk, maar Ali op links is bijna net zo erg als Lopez op rechts. Al had ie nog wel een goed aandeel in de 3e goal
Dat zou geen enkel probleem moeten zijn. Zeker als je duracelkonijn Lingr ook inbrengt als Stengs moe wordt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot moest vooral het loopvermogen+snelheid/actie van Paixao opvangen. Dat deed Alireza goed vond ik. Tegen Twente kan je wellicht makkelijker een middenvelder wisselen voor Ivanusec. Zeker als we het moeilijk hebben om tot uitgespeelde kansen te komen.
'Ajax heeft afgelopen seizoen voor één Anthony ingekocht' klinkt een stuk verstandiger dan het bleek.quote:
Krijgen we dit weer. Waarom zou je dat in hemelsnaam direct willen aflossen? Daar win je echt heel weinig mee. Gewoon een klein beetje ieder jaar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:42 schreef Erasmus het volgende:
Ik zie dat de VvF 30 miljoen hebben uitgeleend.
Dat aflossen lijkt mij de eerste prioriteit. Dit blok(land) aan je been moet eerst zsm weg. Daarna kunnen we verder dromen.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV wint ook wel van Celtic en Lazio.
Jullie overdrijven weer.
Ik acht het eerlijk gezegd ook niet echt onwaarschijnlijk dat PSV punten pakt tegen die ploegen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het leukste is nog dat je het meent, want psvcldebiel
Gelijkspelletjes ja, zoals tegen Sevilla en Lensquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik acht het eerlijk gezegd ook niet echt onwaarschijnlijk dat PSV punten pakt tegen die ploegen.
Celtic pakken ze wel en Lazio acht ik ze niet kansloos. Vond dit wel meevallen van onze psv vriend. Er was gisteren iemand die meende dat Brighton niet in de top vijf zou eindigen in de Eredivisiequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelijkspelletjes ja, zoals tegen Sevilla en Lens
Natuurlijk niet man. Europese grootmachten als Lazio en Celtic in eigen huis verslaan is alleen weggelegd voor super Feyenoord!! PSV zou in eigen huis nooit kunnen winnen van Lazio en Celtic!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik acht het eerlijk gezegd ook niet echt onwaarschijnlijk dat PSV punten pakt tegen die ploegen.
Vind PSV tegen de wat betere tegenstanders voorlopig best tegenvallen en Sevilla en Lens zijn zeker niet sterker dan een Lazio.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Celtic pakken ze wel en Lazio acht ik ze niet kansloos. Vond dit wel meevallen van onze psv vriend. Er was gisteren iemand die meende dat Brighton niet in de top vijf zou eindigen in de Eredivisie
Makkelijk derde.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Snap niet dat Feyenoord-supporters zo enthousiast zijn. In de Eredivisie derde achterAZ
. Thuis door rode kaarten nipt gewonnen van Celtic en een keertje van de nr9 van Italië, tjonge. Geniet van de tijden, binnenkort weer Conference League!
(lol)quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Snap niet dat Feyenoord-supporters zo enthousiast zijn. In de Eredivisie derde achterAZ
. Thuis door rode kaarten nipt gewonnen van Celtic en een keertje van de nr9 van Italië, tjonge. Geniet van de tijden, binnenkort weer Conference League!
15 miljoen is, zeker voor Feyenoord begrippen, wel erg royaal. Maar als je kijkt naar de duurdere spelers, van Hancko tot Gimenez, van Timber tot Ivanusec, dan zit je steeds op 6-10 miljoen. Als je daarvoor wat moois zie moet je dat gewoon lekker doen. Dat kan nu ook. Je hebt ook bij clubs die in beginsel boven ons staan bankzitters die er nog niet helemaal klaar voor zijn in een topcompetitie. En clubs met een andere jaargang of beweegreden. Alles valt en staat dan natuurlijk wel bij de scouting. En een huur, van een speler als Karsdorp, zou natuurlijk ook prima zijn. Zou die RCV van ZKA nog beschikbaar zijn?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen taboe, maar er vinden zelden goeie transfers plaats in de winter omdat niemand z'n sterspelers halverwege het seizoen wil verkopen. Dus je betaalt teveel of het zijn gokjes die slecht presteren bij hun club.
Een vervanger voor Geertruida kan prima in de zomer gehaald worden.
Na 2x CL meloenen mag je toch hopen dat dat kan… zou me alleen niet verbazen als we hier nog rijden aan vast zitten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:42 schreef Erasmus het volgende:
Ik zie dat de VvF 30 miljoen hebben uitgeleend.
Dat aflossen lijkt mij de eerste prioriteit. Dit blok(land) aan je been moet eerst zsm weg. Daarna kunnen we verder dromen.
Ik snap oprécht niet waar steeds dat blinde vertrouwen in Beelen vandaan komt. In mijn beleving is dat echt 3 stappen terug. Zeg maar zoiets als van Geert naar Nieuwkoop.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Foutjes als verdediger hebben vaak grotere consequenties. Beelen komt er wel, na de winterstop is ie er klaar voor.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja en die range gaat met deze successen van 5-10 miljoen naar 10-15 miljoen. Wat gek.
Maar gewoon met zijn allen krijsen dat ik lukraak 15 miljoen wil wegsmijten omdat atypisch als een bloedzuigertje ouderwets er één zinssnede uithaalt en daar kinderachtig over gaat doen. Pfffff. Vermoeiend kuttopic is dit soms.
Veel te zwart-wit dit joh. En wat willen wij ook alweer voor Pedersen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee oneens dat we spelers van meer dan 10 miljoen gaan halen vanaf komende zomer, ik vind het alleen heel onverstandig om dat in de winter al te doen. Dat gaat nooit een goede prijs-kwaliteit verhouding worden.
En een goeie rechtsback moet echt wel goedkoper kunnen.
Nou ben ik het echt vrijwel altijd volledig met je eens en… maar hoeveel spelers van >5 miljoen weet jij van de afgelopen jaren te benoemen die niet heel goed uitgepakt zijn?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar veel van die selectiespelers zijn geen echte directe versterkingen geweest. Een paar wel, dat zijn buitengewoon goede dealtjes geweest, zoals die van Ivanusec en Stengs, maar ik vrees dat je die niet in de winter kunt doen (daar doel ik dan op he).
Maar wellicht is de oplossing inderdaad om meer kansen te geven aan Beelen.
Perfecte opvolger van Kane. Die leverde 100 miljoen op? Santi is veel jonger dus kan nog veel langer meequote:
In de 4 wedstrijden zullen ze vast een puntje, misschien zelfs 2 of 4 pakken ja. Wij staan ondertussen op 6 uit 2. Zelfs als ik die complete diepgaande anale vernedering door Arsenal door de vingers zie, tegen Lens en Sevilla was het ook gewoon niet best.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je wint er de volledige controle over je eigen financiën en inkomsten mee. Dat lijkt mij reden genoeg.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Krijgen we dit weer. Waarom zou je dat in hemelsnaam direct willen aflossen? Daar win je echt heel weinig mee. Gewoon een klein beetje ieder jaar.
Dit ja, Pim en zijn vriendjes hebben echt niet uit de goedheid van hun hart al die miljoenen betaald toentertijd. Dat was puur eigenbelang. En ze hebben er heel (te) veel macht voor teruggekregen. Hoe eerder die gasten wieberen en je weer volledig baas in eigen huis bent, hoe beter.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je wint er de volledige controle over je eigen financiën en inkomsten mee. Dat lijkt mij reden genoeg.
Verder begrijp ik niet goed sinds wanneer het beter is om een (miljoenen-)schuld te houden dan om dat direct af te lossen zodra dat kan. Het was geen gift van Pimmetje en co geweest, maar een gunst.
VvF is ook geen lening, maar eigen vermogen met wat belevingsrechten. Ik snap de noodzaak ook niet zo om daar nu versneld op te gaan ‘aflossen’.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Krijgen we dit weer. Waarom zou je dat in hemelsnaam direct willen aflossen? Daar win je echt heel weinig mee. Gewoon een klein beetje ieder jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |