SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel beetje bang dat Paixao het kind van de rekening gaat worden.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:10 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Helemaal eens, de knop moet meteen weer om.
We presteren hier op topniveauquote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:12 schreef GGMM het volgende:
Haringkop krijgt van Dombo niet even de tijd om het nieuwe topic te openen.
Uit is altijd lastiger. Gisteren had je het publiek echt wel mee, vooral de fase na de afgekeurde 1-0 en na die makkelijke pingel. Dat helpt je echt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vind dat je op basis van vandaag gewoon mag uitgaan van een overwinning in Rome. Wat hebben zij nou laten zien waar je bang van zou moeten worden?
Sentimenten tellen niet, alleen het resultaat.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel beetje bang dat Paixao het kind van de rekening gaat worden.
Lijkt mij uitgesloten, Ivanusec en Stengs trekken allebei naar binnen dus dan is je diepgang weg. Zeker als Trauner weer meespeelt. Paixao is de concurrent van Mintthee en Alireza.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar kan hij het ook op een zaterdagavond bij Excelsior opbrengen?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Wieffer is onzichtbaar goed en belangrijk. Die stofzuigt echt heel veel. Maar ja, stiekem vind ik Zerrouki ook wel beter inmiddels
Laten we inderdaad maar meteen doen alsof we Real Madrid of Man City of zulke clubs zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:12 schreef Bezsen het volgende:
Hou gewoon op met dat indekken.
Drie CL wedstrijden inclusief de moeilijkste uitwedstrijd heer en meester.
Dit wordt eenvoudig groepswinst.
Ja.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Laten we inderdaad maar meteen doen alsof we Real Madrid of Man City of zulke clubs zijn.
Arne door voor de Televizierring!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:45 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
SCOOOOOOOOOOOOOOP. @:Wereldgozer @:tina
We staan echt bij elke statje op de CL site in de top 5 ongeveerquote:
Ook hier weer de Neres-parallel met Paixao. Was ook de enige met diepte in z'n spel.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij uitgesloten, Ivanusec en Stengs trekken allebei naar binnen dus dan is je diepgang weg. Zeker als Trauner weer meespeelt. Paixao is de concurrent van Mintthee en Alireza.
Normaal een schreeuwerige ‘het draait allemaal om Sierd’-aandachtsshow doen en nu als een dooie mus commentaar geven alsof het veldrijden is.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
VOETBAL MASTERCLASS IN DE KUIP!! ðŸ˜ðŸ”¥ | Feyenoord vs Lazio | Champions League 2023/24 | Samenvatting
Jeetje, Sierd hoeft ook geen commentaar meer te doen bij Feyenoord.
Ik gok dat dit een link heeft met Ziggoquote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Normaal een schreeuwerige ‘het draait allemaal om Sierd’-aandachtsshow doen en nu als een dooie mus commentaar geven alsof het veldrijden is.
Voor welke club zou Sierd zijn denk je?
Bij die Gimenez valt ook letterlijk alles goed hequote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Normaal een schreeuwerige ‘het draait allemaal om Sierd’-aandachtsshow doen en nu als een dooie mus commentaar geven alsof het veldrijden is.
Het is toch wel 3 keer raden? Anders heb ik het misschien fout....quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jongens jullie hebben net een vrij aardige italiaanse ploeg van het kastje naar de muur gestuurd, Celtic verslagen, Atletico had een zware dobber aan Feyenoord. Ze staan eerste en overwinteren zit er dik in.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
You have ajax facequote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat vond je van Gimenez gisteren?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jongens jullie hebben net een vrij aardige italiaanse ploeg van het kastje naar de muur gestuurd, Celtic verslagen, Atletico had een zware dobber aan Feyenoord. Ze staan eerste en overwinteren zit er dik in.
Ajax ook nog even tussendoor afgedroogd.
Dan nog je druk maken dat Sierd een slechte dag had en dat hij waarschijnlijk voor Ajax is
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond de eerste afgekeurde goal en tweede tellende goal exemplarisch voor een speler waar alles goed valt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:40 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat vond je van Gimenez gisteren?
Hoi @Wotte kijk eens domquote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vond de eerste afgekeurde goal en tweede tellende goal exemplarisch voor een speler waar alles goed valt.
Eerste goal mokertraag, struikelt en lobt 'm er perongeluk in. Tweede goal neemt hij belabberd aan en via het standbeen valt hij perongeluk voor zijn goede been.
Grgr
Je moest hier wel heel erg je best voor doen he?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vond de eerste afgekeurde goal en tweede tellende goal exemplarisch voor een speler waar alles goed valt.
Eerste goal mokertraag, struikelt en lobt 'm er perongeluk in. Tweede goal neemt hij belabberd aan en via het standbeen valt hij perongeluk voor zijn goede been.
Grgr
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:10 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Helemaal eens, de knop moet meteen weer om.
Die afgekeurde goal helpt hij de beste bal die Stengs ooit heeft gegeven eigenlijk om zeep.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:01 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je moest hier wel heel erg je best voor doen he?
Mensen die niet inzien dat Gimenez een waardeloze spits is moet je niet quoten @Wotte Dat is echt zonde van je tijdquote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die afgekeurde goal helpt hij de beste bal die Stengs ooit heeft gegeven eigenlijk om zeep.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Grgr
Dat wil ik wel even rechtzetten. Ik vind het zeer zeker geen waardeloze spits slechts matig. Depay is bijvoorbeeld een klasse beter.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mensen die niet inzien dat Gimenez een waardeloze spits is moet je niet quoten @:wotte Dat is echt zonde van je tijd
Bedankt Wotte80.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat wil ik wel even rechtzetten. Ik vind het zeer zeker geen waardeloze spits slechts matig. Depay is bijvoorbeeld een klasse beter.
Sydney van Hooijdonk beter noemen was misschien wel enigzins overdreven. Maar goed iedereen slaat wel eens door hè.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:28 schreef Wotte het volgende:
Gimenez weer matig wordt tijd dat ik hier als kenner respect krijg.
Dat accepteert ie met een glimlach. Zelf denk ik meer dat Minteh er even uitblijft. Daar kan de glunderende Braziliaan ook spelen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooi om te lezen dit, de frustratie druipt er vanaf. Vorig seizoen was het vooral 'maar hij laat het niet zien op het hoogste niveau' en nu schakelt men door naar 'alles valt goed en het is per ongeluk'.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Grgr
Wie is beter, Brobbey of Gimenez?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat wil ik wel even rechtzetten. Ik vind het zeer zeker geen waardeloze spits slechts matig. Depay is bijvoorbeeld een klasse beter.
Sydney van Hooijdonk beter noemen was misschien wel enigzins overdreven. Maar goed iedereen slaat wel eens door hè.
Ik vond hem gisteren echt wel goed want ik was er uiteraard ook wel benieuwd naar hoe hij zou zijn tegen tegenstanders van een hoger niveau, daar viel hij me vorig seizoen nog wat in tegen maar daar heeft hij wel stappen in gezet. Z'n eerste was een beetje een Suarez goal maar hij zit er wel in en z'n 2e viel op een prima moment, net toen je dacht dat het moeilijk zou gaan worden lag de bal erin.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mooi om te lezen dit, de frustratie druipt er vanaf. Vorig seizoen was het vooral 'maar hij laat het niet zien op het hoogste niveau' en nu schakelt men door naar 'alles valt goed en het is per ongeluk'.
Ik denk dat Stengs naar rechtsbuiten gaat om Zerrouki erin te kunnen zetten.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat accepteert ie met een glimlach. Zelf denk ik meer dat Minteh er even uitblijft. Daar kan de glunderende Braziliaan ook spelen.
Als je zo doorgaat neemt niemand je mening straks nog serieus, maar dat moet je zelf weten.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Grgr
Maar dat argument is toch ook aanwezig als je Paixao op links hebt en Stengs op rechts?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij uitgesloten, Ivanusec en Stengs trekken allebei naar binnen dus dan is je diepgang weg. Zeker als Trauner weer meespeelt. Paixao is de concurrent van Mintthee en Alireza.
Gimenez natuurlijk. Geen idee waarom de Ajax spits altijd het referentiekader is voor jullie. In dat geval is het topspits.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:48 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wie is beter, Brobbey of Gimenez?
Dat deden toch al weinig.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:03 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat neemt niemand je mening straks nog serieus, maar dat moet je zelf weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |