Loten, volgende ronde zitten er nog beperking op dat geen clubs uit hetzelfde land tegen elkaar kunnen dus is het vooraf nog niet vast te stellen itt bijv een WKquote:
Ah check.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Loten, volgende ronde zitten er nog beperking op dat geen clubs uit hetzelfde land tegen elkaar kunnen dus is het vooraf nog niet vast te stellen itt bijv een WK
Sauer speelde in de Youth League. Die jongen is in ontwikkeling.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:05 schreef onlogisch het volgende:
Wel jammer dat Sauer geen kans krijgt in de CL. Wat heeft Ali meer te bieden dan Sauer? Is dat louter de ervaring? Ik zie in Sauer zoveel meer voetbal dan in Ali. Maar ik zal wel te snel willen
Aha.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Sauer speelde in de Youth League. Die jongen is in ontwikkeling.
Er is al meer dan 20 jaar geen 2e groepsfasequote:
Sauer speelt Youth League, beter ook voor die jongen, die is pas 17. Kan dan daar beter 90 minuten maken dan 0 of 10 bij het eerste. Die krijgt in de eredivisie zn minuten nog wel.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:05 schreef onlogisch het volgende:
Wel jammer dat Sauer geen kans krijgt in de CL. Wat heeft Ali meer te bieden dan Sauer? Is dat louter de ervaring? Ik zie in Sauer zoveel meer voetbal dan in Ali. Maar ik zal wel te snel willen
Dat is wel een heel groot verschil met hoe het heel lang is geweest hé, onze bank. We hebben echt een hele sterke bankquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Sauer speelt Youth League, beter ook voor die jongen, die is pas 17. Kan dan daar beter 90 minuten maken dan 0 of 10 bij het eerste. Die krijgt in de eredivisie zn minuten nog wel.
Wel een genot dat je moet kiezen straks en gewoon spelers als Ivanusec en Zerrouki nog moet inpassen. En Wieffer wordt hier al afgeschreven, terwijl die ook gewoon prima speelt. We mogen echt in onze handen klappen met deze selectie. De tijd dat figuren als Kelly en Antonucci op de bank zaten is wel voorbij. Zelf een Guus Til, toch niet onbelangrijk het 1e seizoen onder Slot, had nu totaal geen minuten gemaakt
Feyenoord heeft ook echt een betere selectie dan PSV. Het is alleen lastig om het verschil uit te drukken in een slappe competitie waarin we een slechte start hebben gemaakt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Sauer speelt Youth League, beter ook voor die jongen, die is pas 17. Kan dan daar beter 90 minuten maken dan 0 of 10 bij het eerste. Die krijgt in de eredivisie zn minuten nog wel.
Wel een genot dat je moet kiezen straks en gewoon spelers als Ivanusec en Zerrouki nog moet inpassen. En Wieffer wordt hier al afgeschreven, terwijl die ook gewoon prima speelt. We mogen echt in onze handen klappen met deze selectie. De tijd dat figuren als Kelly en Antonucci op de bank zaten is wel voorbij. Zelf een Guus Til, toch niet onbelangrijk het 1e seizoen onder Slot, had nu totaal geen minuten gemaakt
Wieffer is onzichtbaar goed en belangrijk. Die stofzuigt echt heel veel. Maar ja, stiekem vind ik Zerrouki ook wel beter inmiddelsquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord heeft ook echt een betere selectie dan PSV. Het is alleen lastig om het verschil uit te drukken in een slappe competitie waarin we een slechte start hebben gemaakt.
Het afschrijven van Wieffer begrijp ik ook niet zo, ik kom erin dat Zerrouki zelfs beter is en dat hij (in tegenstelling tot Hartman en Gimenez) niet zijn explosieve ontwikkeling heeft doorgezet, maar hij is ijzersterk voor een speler met minder dan een jaar professionele ervaring. Hij is sterk in het dirigeren van de restverdediging, voegt aanvallend iets toe, pakt veel ballen en in tegenstelling tot de gemiddelde 6 is hij overal aanspeelbaar om hem naar voren te passen. Das echt een heerlijke kwaliteit.
Ik vind dat je op basis van vandaag gewoon mag uitgaan van een overwinning in Rome. Wat hebben zij nou laten zien waar je bang van zou moeten worden?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Winnen bij Lazio zou geweldig zijn trouwens, maar gelijk is ook prima. Dan is winnen tegen Atletico of twee keer gelijk spelen al genoeg
Ik vind dat een veel te voorbarige conclusie.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vind dat je op basis van vandaag gewoon mag uitgaan van een overwinning in Rome. Wat hebben zij nou laten zien waar je bang van zou moeten worden?
De omstandigheden zijn dan wel anders, zij een thuiswedstrijd, geen uitpubliek. Daarnaast zullen zij deze wedstrijd ook analyseren en mogelijk aanpassen. Lazio heeft genoeg kwaliteiten.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vind dat je op basis van vandaag gewoon mag uitgaan van een overwinning in Rome. Wat hebben zij nou laten zien waar je bang van zou moeten worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |