Van die liedjes waar je in gaat wonenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze Radiohead hoor je echt niet op andere zenders. En dit is zo ontzettend goed.
Daar ben ik niet oud genoeg voor.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:51 schreef Tussle266 het volgende:
Op de lange termijn wel. Destijds was Ok Computer wel echt even een nieuwe ervaring.
Wrijf het er maar in.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar ben ik niet oud genoeg voor.
Wat altijd jammer is, is dat je in dat weekend veel mist. Ik heb 'gewoon' plannen en dan zal ik zaterdag ongeveer 3-4 uur meepakken denk ik van de 11 en zondag misschien iets meer, maar niet veel.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:57 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ga me per dag wel iets meer vermaken. De piek zal ergens begin volgende week liggen en dan zakt het waarschijnlijk weer wat in.
Oh ja, daar had ik even helemaal niet aan gedacht. Zaterdag kan ik wel wat luisteren omdat ik nog wat werk heb, maar je gaat wel het nodige missen inderdaad. Dan komen we gelijk in AC/DC-land aan op maandagochtend, hmmm.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat altijd jammer is, is dat je in dat weekend veel mist. Ik heb 'gewoon' plannen en dan zal ik zaterdag ongeveer 3-4 uur meepakken denk ik van de 11 en zondag misschien iets meer, maar niet veel.
Dan spring je zo de 500-600 in vanuit de 800.
Gisteren vond ik grosso modo wel de leukste dag tot nu toe ja, ook wel wat mooie verrassingen. Maar ik denk dat je tot aan de 200-300 nog echt wel verrassingen en leuke platen hebt. Ist Ist stond vorig jaar bijvoorbeeld ook in de top 500 meen ikquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:14 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Oh ja, daar had ik even helemaal niet aan gedacht. Zaterdag kan ik wel wat luisteren omdat ik nog wat werk heb, maar je gaat wel het nodige missen inderdaad. Dan komen we gelijk in AC/DC-land aan op maandagochtend, hmmm.
Ik moet ook taxi spelen, maar in mijn eigen auto heb ik gelukkig zelf de macht over de radio.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:18 schreef Berkery het volgende:
Ik zit dit weekend bij mijn vader en hij is niet bepaald een Kink luisteraar
Vind jij dit zo slecht ja?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |