abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 oktober 2023 @ 07:53:58 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_211085153
Is goed mn jong.
disclaimer
pi_211085155
_O-
  donderdag 26 oktober 2023 @ 07:55:24 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_211085157
Er groeien overigens écht paddestoelen uit m'n huis.

disclaimer
pi_211085298
Ze zijn wel mooi SQ.

Mijn kind heeft de geneugten van de NS mogen ervaren gisteren.
Trein viel ineens uit, volgende had vertraging, veel vertraging. Zo druk dat niet iedereen kon zitten en dan je aansluiting missen :+ .
Voor een eerste keer denk ik dat je best waar voor je geld hebt dan _O-

Overigens was de rest van de dag shoppen met vriendinnen prima geslaagd ^O^
Fake it till you make it...
  donderdag 26 oktober 2023 @ 08:46:49 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211085407
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 22:25 schreef amaranta het volgende:

[..]
En de poppetjes zijn allemaal kleine Wim Sonneveldjes. En dan moet je met een dobbelsteen gooien en over kleine tuinpaadjes lopen.
En dan doe je onderweg een slagerij, een kroeg (de herberg dus), het raadhuis met een pomp ervoor en wat boerderijen aan?
_O_ :D _O_

*nu wel de hele dag verder in mijn hoofd natuurlijk…
*neuriet…
pi_211085423
Gisteren 12 Donald Duck pockets binnengekregen via Marktplaats. Gaan de zak in voor 5 december voor B. Hiermee heeft hij 2 series compleet waardoor de ruggen zo'n leuke tekening vormen. Hij verslindt ze ook echt, is thuis non stop in die dingen aan het lezen. Dan is MP heel fijn.

Ik had zoiets zoals SQ eens met een Wii spel. Ik had de Wii inclusief spellen op MP gezet en binnen 10 minuten had ik tientallen reacties op 1 spel. Of die apart te koop was. Dan ga je inderdaad even Googlen was het 1 of andere limited edition Mario. Dus die hebben we los verkocht uiteindelijk.
pi_211085436
Nu we de eerste stappen hebben gezet naar een nieuwe uitbouw, gaat er uiteraard van alles mis. Het lekt in de schuur en de openslaande deuren gaan alleen nog dicht als je ze op slot doet _O-

Maandag komt de architect langs voor een orienterend gesprek. Hij woont hier in de straat en we kennen hem van 'Goedemorgen!' dus ik neem aan dat we echt superveel korting krijgen ;)
  donderdag 26 oktober 2023 @ 08:56:23 #8
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211085461
Ik vind dat soort dingen regelmatig bij de kringloopwinkel en dan doe ik er echt niet moeilijk over dat ze bijna niks kosten. Had daar een paar jaar geleden voor ¤1 een hele bak Lego Fabuland gevonden :o. En voor ¤2,50 een bak met vintage My Little Pony's waarvan de goedkoopste in z'n eentje alleen al ¤5 waard is en de duurste ¤65.
Bij particulieren vind ik het anders, ik heb wel eens in zo'n weggeefgroep een vintage Gloworm gezien met super veel reacties erop. Toen heb ik de weggever er wel even op geattendeerd dat die best veel geld waard zijn.
KuikenGuppy
pi_211085502
Het is ook wel eens andersom, zo hadden wij jaren geleden een Duplo set op het oog voor B. Een bouwplaats set die niet meer te koop was.
Op Bol stond ie voor 300 Euro ( _O- ) maar hij was nieuw in doos iets van 40 Euro waard. Een vrouw op MP bleef vasthouden aan 250 Euro want dat was minder dan de waarde van de set. Nou, toedeledokie, succes ermee. Gewoon voor 20 Euro gekocht uiteindelijk bij een andere verkoper.
pi_211085535
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 08:24 schreef Nijna het volgende:
Ze zijn wel mooi SQ.

Mijn kind heeft de geneugten van de NS mogen ervaren gisteren.
Trein viel ineens uit, volgende had vertraging, veel vertraging. Zo druk dat niet iedereen kon zitten en dan je aansluiting missen :+ .
Voor een eerste keer denk ik dat je best waar voor je geld hebt dan _O-

Overigens was de rest van de dag shoppen met vriendinnen prima geslaagd ^O^
Mijn kind moest door de stromende regen (regenpakken zijn voor losers) naar de gym op en neer. En op de terugweg moesten ze KEI LANG wachten omdat er koeien moesten oversteken. In binnenstad Eindhoven dus. 😂
pi_211085543
Onze beste koop op Koningsdag was zo'n grote Little Tykes glijbaan voor 6 euro :D toen ik betaalde stonden er al mensen omheen om meer te bieden, maar ja, ik was de eerste :) Toen hij niet meer gebruikt werd, heb ik hem nog met een vriendin geruild voor een salontafel.

Ik zit ook in Facebook-weggeefgroepen, daar wordt soms echt de meest goedkope rommel weggegeven... Hier 2 gebruikte markeerstiften gratis, je moet er alleen de hele stad voor doorfietsen 8)7
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_211085582
Weggeef en verkoopgroepen.. zet je iets te koop voor twee euro (geen speciaal voorbeeld, meerdere keren meegemaakt) 0 reacties. Zet je het daarna op de weggeefhoek, 80 reacties van mensen die het willen. (En vaak zie je dezelfde namen ook voorbij komen die iets willen hebben in uiteenlopende categorieën, dus twijfel bij sommigen ook aan de intentie of het voor eigen gebruik is of dat er nog een handeltje in zit)
  donderdag 26 oktober 2023 @ 09:25:16 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_211085623
Mijn beste deal ooit was een afgeragde 20 jaar oude tripptrapp van de weggeefhoek. Heb dat ding kaalgeschuurd en opnieuw gelakt. Jarenlang met plezier gebruikt, en recent voor 25 euro via mp verkocht. Aan een handelaar. :')
disclaimer
pi_211085668
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 09:25 schreef SQ het volgende:
Mijn beste deal ooit was een afgeragde 20 jaar oude tripptrapp van de weggeefhoek. Heb dat ding kaalgeschuurd en opnieuw gelakt. Jarenlang met plezier gebruikt, en recent voor 25 euro via mp verkocht. Aan een handelaar. :')
Er zijn dingen die altijd geld opleveren, zoals zo'n Tripptrapp, maar dat zijn dan ook topdingen. Zo ook met Lego, dat is waardevast maar vooral kwalitatief heel goed.
Van die Yepp kinderstoeltjes zijn ook zo weg via MP.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 09:33:16 #15
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211085677
En om het weg te geven moet ik al die rommel dus wel op de foto gaan zetten enzo. En afspraken maken voor als mensen langskomen. Ik denk er soms over om een kleedje in de voortuin neer te leggen. Heel schoolgaand dorp komt hier altijd aan ons huis voorbij.

Pas kwam er iemand iets halen via MP. Beetje mijn schema omgegooid om op die tijd thuis te zijn. Berichtje: ik ben een uurtje later. Uurtje later nog niks. Anderhalf uur later nog niks. Ik met Max naar voetbaltraining. Daar een berichtje: ik sta voor de deur. Ben helemaal uit Lutjekradeel gekomen hiervoor. Ja doeeeeeeeeeiii.

Nu was ik dus serieus bang dat die man nog voor de deur zou staan toen ik thuiskwam. Kssst, wegwezen. Ik vind mijn adres geven ook eigenlijk echt niet relaxed.
pi_211085702
Gratis op marktplaats trekt voornamelijk weirdo's aan.
Laatste de box gratis erop gezet. Was nog goed, alleen een verfbeurt nodig. Afspraak gemaakt met iemand. Met een beetje vertraging (en een berichtje van "kom je nog?") is ie er toch. Te voet. Met de meededeling dat hij m in de avond komt halen. Met de fiets want hij heeft geen rijbewijs. Mijn vriend is dan zo iemand die het dan in de auto gooit en m een lift naar huis geeft. Maar ik stond daar echt :?

Lage biedingen reageer ik niet meer op.
Vinted is soms ook erg. Hebben ze al 30% bundelkorting en dan bieden ze nog eens 25% minder.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 09:39:06 #17
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211085732
Iemand al eens Marketplace van FB geprobeerd? Mensen die daar reageren kloppen echt niet.

Ik ben voor het eerst kratten met speelgoed aan het voorbereiden voor op zo'n speelgoedbeurs. Die lever ik dan met labels en al in morgen en maandag haal ik dan HOPELIJK lege kratten op en heb ik een volle bankrekening.

Ben daar best lang mee bezig geweest, voorbereiden :{
pi_211085761
Ik probeerde toevallig deze week voor het eerst in mijn leven een fb groep om mijn kast te verkopen, omdat het via MP niet lukte. De eerste 3 reacties waren oplichters die koeriers zouden sturen met enveloppen met geld. 8)7
pi_211085932
O hier in de buurt gaat fb mp echt prima! Ik ga niet meer op marktplaats zelf. Het provinciale prikbord of fb mp, en alles is zo weg.
Met een meidenkwartet
pi_211085992
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 09:07 schreef amaranta het volgende:

[..]
Mijn kind moest door de stromende regen (regenpakken zijn voor losers) naar de gym op en neer. En op de terugweg moesten ze KEI LANG wachten omdat er koeien moesten oversteken. In binnenstad Eindhoven dus. 😂
Mijn jongste wilde laatst toch maar een regenpak, nadat ze weer eens een keer doornat geregend was...
Ze vond regenpakken ook voor losers, "dat ziet er niet uit".
Tja dan is de keuze of je loopt voor gek en je bent droog, of je laat je aesthetic natregenen op de fiets, jouw keuze :+ . Ze zei laatst: dan doe ik mn handschoenen wel uit voordat ik op school ben... pubers zijn echt gek!

Ach overstekende koeien in de binnenstad, dat verwacht je niet zo snel ;).
Die van ons hebben de luxe van 3 gymzalen op school, hoeven hooguit van gebouw te wisselen, maar dat valt nog mee (als het echt goed regent wordt je ook dan natuurlijk zeiknat).
Fake it till you make it...
pi_211086115
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 09:39 schreef Quoi het volgende:
Iemand al eens Marketplace van FB geprobeerd? Mensen die daar reageren kloppen echt niet.

Ik ben voor het eerst kratten met speelgoed aan het voorbereiden voor op zo'n speelgoedbeurs. Die lever ik dan met labels en al in morgen en maandag haal ik dan HOPELIJK lege kratten op en heb ik een volle bankrekening.

Ben daar best lang mee bezig geweest, voorbereiden :{
daar zitten echt hele vage mensen, maar daar zit ook een hoop oplichting.

Wij waren vorig week in Disney en hebben gegeten bij Walt. Daar kon je voor ¤ 30,00 een limited edition Pin kopen. Er zijn er maar 2023 van gemaakt. Je mocht er 1 per persoon kopen. A en T hebben er 1 gekocht voor hun verzameling. Mijn man en ik hebben m gekocht als investering :D Ze gaan nu al voor flinke bedragen weg op Vinted.

A heeft gister meegedaan aan een bakwedstrijd (Skills) voor MBO bakkerswezen. Ze is 3e geworden met een prachtig mooie, ontzettend lekkere taart. Over 1,5 week gaat ze naar een internationale bakkerswedstrijd in Litouwen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 10:27:05 #22
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211086216
Ik kocht gisteren van een collega een doos lego-zonder doos, met boekje en helemaal compleet voor 20% van de nieuwprijs. Zo fijn.

En ik heb onlangs heel veel babyspeelgoed weggegeven. En een deryan-tent en kleding enzo. Maar dan wel aan particulieren die het echt kunnen gebruiken. Niet aan handelaren...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_211086418
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 08:49 schreef exode het volgende:
Gisteren 12 Donald Duck pockets binnengekregen via Marktplaats. Gaan de zak in voor 5 december voor B. Hiermee heeft hij 2 series compleet waardoor de ruggen zo'n leuke tekening vormen. Hij verslindt ze ook echt, is thuis non stop in die dingen aan het lezen. Dan is MP heel fijn.
^O^ Ik had een paar weken terug ook zo'n 20-22 (dubbel)pockets voor Simon gekocht voor Sinterklaas :) via MP. Zagen er echt nog als nieuw uit, betaalde iets van 1,40 per pocket, ook voor de dubbelpockets.

Vorig jaar had ik 140 DD tijdschriften via MP gescoord, daar zit ie zo vaak in te lezen. Eerst was het alleen plaatjes kijken, maar nu Simon redelijk kan lezen, leest ie ze ook. Zo leuk!

Kan niet wachten tot ik met Sinterklaas zijn gezicht zie bij al die Pockets :D
pi_211086517
Voor de lezers onder ons heb ik nog een boekentips "We beginnen bij het einde" van Chris Whitaker.

Prachtig aangrijpend boek, ik moet nog zo'n 140 bladzijdes en weet niet of ik in sneltreinvaart moet doorlezen om te kijken hoe het verder gaat of juist langzamer lezen omdat ie anders uit is.....
pi_211086612
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 10:47 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]
^O^ Ik had een paar weken terug ook zo'n 20-22 (dubbel)pockets voor Simon gekocht voor Sinterklaas :) via MP. Zagen er echt nog als nieuw uit, betaalde iets van 1,40 per pocket, ook voor de dubbelpockets.

Vorig jaar had ik 140 DD tijdschriften via MP gescoord, daar zit ie zo vaak in te lezen. Eerst was het alleen plaatjes kijken, maar nu Simon redelijk kan lezen, leest ie ze ook. Zo leuk!

Kan niet wachten tot ik met Sinterklaas zijn gezicht zie bij al die Pockets :D
Ah leuk!

Hier zijn ze beide echt verslaafd aan DD. B heeft een abonnement en Juul kijkt plaatjes :) Elke ochtend bij het ontbijt pakken ze een DD uit een krat in de woonkamer.
We hebben er zo ontzettend veel dat ze met regelmaat een deel weg moeten doen van ons, dat gaat dan naar straatgenoten of school toe.
Pockets staan in B zijn kamer, die leest hij op zijn nieuwe loungbankje O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')