quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
En de poppetjes zijn allemaal kleine Wim Sonneveldjes. En dan moet je met een dobbelsteen gooien en over kleine tuinpaadjes lopen.
En dan doe je onderweg een slagerij, een kroeg (de herberg dus), het raadhuis met een pomp ervoor en wat boerderijen aan?
Mijn kind moest door de stromende regen (regenpakken zijn voor losers) naar de gym op en neer. En op de terugweg moesten ze KEI LANG wachten omdat er koeien moesten oversteken. In binnenstad Eindhoven dus. 😂quote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:24 schreef Nijna het volgende:
Ze zijn wel mooi SQ.
Mijn kind heeft de geneugten van de NS mogen ervaren gisteren.
Trein viel ineens uit, volgende had vertraging, veel vertraging. Zo druk dat niet iedereen kon zitten en dan je aansluiting missen.
Voor een eerste keer denk ik dat je best waar voor je geld hebt dan
Overigens was de rest van de dag shoppen met vriendinnen prima geslaagd![]()
Er zijn dingen die altijd geld opleveren, zoals zo'n Tripptrapp, maar dat zijn dan ook topdingen. Zo ook met Lego, dat is waardevast maar vooral kwalitatief heel goed.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:25 schreef SQ het volgende:
Mijn beste deal ooit was een afgeragde 20 jaar oude tripptrapp van de weggeefhoek. Heb dat ding kaalgeschuurd en opnieuw gelakt. Jarenlang met plezier gebruikt, en recent voor 25 euro via mp verkocht. Aan een handelaar.
Mijn jongste wilde laatst toch maar een regenpak, nadat ze weer eens een keer doornat geregend was...quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn kind moest door de stromende regen (regenpakken zijn voor losers) naar de gym op en neer. En op de terugweg moesten ze KEI LANG wachten omdat er koeien moesten oversteken. In binnenstad Eindhoven dus. 😂
daar zitten echt hele vage mensen, maar daar zit ook een hoop oplichting.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:39 schreef Quoi het volgende:
Iemand al eens Marketplace van FB geprobeerd? Mensen die daar reageren kloppen echt niet.
Ik ben voor het eerst kratten met speelgoed aan het voorbereiden voor op zo'n speelgoedbeurs. Die lever ik dan met labels en al in morgen en maandag haal ik dan HOPELIJK lege kratten op en heb ik een volle bankrekening.
Ben daar best lang mee bezig geweest, voorbereiden
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:49 schreef exode het volgende:
Gisteren 12 Donald Duck pockets binnengekregen via Marktplaats. Gaan de zak in voor 5 december voor B. Hiermee heeft hij 2 series compleet waardoor de ruggen zo'n leuke tekening vormen. Hij verslindt ze ook echt, is thuis non stop in die dingen aan het lezen. Dan is MP heel fijn.
Ah leuk!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:47 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]Ik had een paar weken terug ook zo'n 20-22 (dubbel)pockets voor Simon gekocht voor Sinterklaas
via MP. Zagen er echt nog als nieuw uit, betaalde iets van 1,40 per pocket, ook voor de dubbelpockets.
Vorig jaar had ik 140 DD tijdschriften via MP gescoord, daar zit ie zo vaak in te lezen. Eerst was het alleen plaatjes kijken, maar nu Simon redelijk kan lezen, leest ie ze ook. Zo leuk!
Kan niet wachten tot ik met Sinterklaas zijn gezicht zie bij al die Pockets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |