quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:54 schreef DjVero het volgende:
Niet. Ik maak het zelfs zo bont dat ze zo afgetrapt zijn, inclusief zichtbare gaten, dat ik er commentaar over krijg van collega's en pas dan ga ik nieuwe kopen.
Wat een gelul.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:31 schreef Ponsai het volgende:
We hebben ze allemaal. En ze hebben allemaal verzorging nodig. Zeker nu in de koudste maanden van het jaar.
Als jij daar een hard plassertje van krijgt dan is dat prima toch?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:09 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
ik moest laatst de laarzen van mijn meesteres poetsen met het puntje van mijn tong![]()
He wat nee doe niet zo gek je bent op FOK! hier moet je alles afwijkend van de norm afkeurenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als jij daar een hard plassertje van krijgt dan is dat prima toch?
Ja maar daar ben ik nu te moe voorquote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
He wat nee doe niet zo gek je bent op FOK! hier moet je alles afwijkend van de norm afkeuren
Nee grapje natuurlijk dat moet je belachelijk maken
klopt, daarna was het snel afgelopen met de erectiequote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als jij daar een hard plassertje van krijgt dan is dat prima toch?
@Sfancta praatjesquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:21 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
klopt, daarna was het snel afgelopen met de erectie
Ik moest voor haar zingen: Huilen is voor jou te laat
ze stampte op mijn pikkie, want zo bleef ik in de maat
Mijn goede sneakers (heb 5 paar in totaal) draag ik alleen met droog of mooi weer.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:06 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Mits je een sneakerfreak bent en pattas van honderden euros draagt![]()
Goed bijhouden, veel wisselen. Maar zeker 1x per maand even met een reiniger en borstel er langs
Slijtage doe je niet veel aan.
Etst dat niet in de zool? Hoe poreuzer hoe meer vuil kan intrekken?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:29 schreef Grotehengst het volgende:
Overigens is voor sneakers met witte zolen nagellak remover ideaal spul om ze weer schoon te krijgen. Idealiter gelijk dezelfde dag.
Militaire dienst ?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:36 schreef Bargehassus het volgende:
Ik heb voor het laatst schoenen gepoetst in 1990.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |