Mits je een sneakerfreak bent en pattas van honderden euros draagtquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Niet. In Nederland wordt het niet eens koudAls ze er niet meer uitzien haal je gewoon een nieuw paar.
'Tenzij', I presume ?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:06 schreef Mubassie het volgende:
Mits je een sneakerfreak bent en pattas van honderden euros draagt![]()
Goed bijhouden, veel wisselen. Maar zeker 1x per maand even met een reiniger en borstel er langs
Slijtage doe je niet veel aan.
Je hoeft geen sneakerfreak te zijn om voor honderden euro's aan je voeten te hebben. Een fraaie leren herenschoen kost ook al snel zoiets. Dus die worden netjes gepoetst en gaan naar de schoenmaker als de zool versleten is. Verder afwisselen, schoenspanners gebruiken, etc. Dan kun je gerust meer dan tien jaar met een paar doen en zijn ze relatief gezien niet eens zo duur meer.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:06 schreef Mubassie het volgende:
Goed bijhouden, veel wisselen. Maar zeker 1x per maand even met een reiniger en borstel er langs
Niet.quote:
Als ze spanjoekel smerig zijn dan poets ik ze wel schoon, met een weggooi zakdoek.quote:Gebruik je speciale spullen?
Die kun je toch in de wasmachine gooien? Fijne was, 30 graden, klaar.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:06 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Daar is nog nooit een schoen beter van geworden.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 06:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Die kun je toch in de wasmachine gooien? Fijne was, 30 graden, klaar.
Geen idee. Ik heb het ook maar van horen zeggen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 06:48 schreef Grotehengst het volgende:
[..]
Daar is nog nooit een schoen beter van geworden.
Ik zou het ten zeerste afraden.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 06:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb het ook maar van horen zeggen.
Ik zal het doorgeven.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 06:56 schreef Grotehengst het volgende:
[..]
Ik zou het ten zeerste afraden.
Ik ben zo een freak en poets ze niet. Ik wissel inderdaad veel en als het risico-dagen zijn (regen, modder), dan gaan de oudere modellen aan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:06 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Wasmachine durf ik echt niet aan (voor mijn dure sneakers). Nooit geprobeerd overigensquote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ben zo een freak en poets ze niet. Ik wissel inderdaad veel en als het risico-dagen zijn (regen, modder), dan gaan de oudere modellen aan.
Wasmachine ook wel eens gedaan maar inderdaad, dat doet niet aan elk paar deugd. Sommigen redden het prima maar bij de meesten is het einde verhaal van lekker zitten.
Ik heb wel eens sneakers gehad die toch zo vuil waren geworden dat handpoets niet meer lukte en ze toch om zeep waren, dan kan het wel de moeite zijn om de gok te wagen. Sommigen komen als nieuw er uitquote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:37 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Wasmachine durf ik echt niet aan (voor mijn dure sneakers). Nooit geprobeerd overigens
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:54 schreef DjVero het volgende:
Niet. Ik maak het zelfs zo bont dat ze zo afgetrapt zijn, inclusief zichtbare gaten, dat ik er commentaar over krijg van collega's en pas dan ga ik nieuwe kopen.
Wat een gelul.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:31 schreef Ponsai het volgende:
We hebben ze allemaal. En ze hebben allemaal verzorging nodig. Zeker nu in de koudste maanden van het jaar.
Als jij daar een hard plassertje van krijgt dan is dat prima toch?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:09 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
ik moest laatst de laarzen van mijn meesteres poetsen met het puntje van mijn tong![]()
He wat nee doe niet zo gek je bent op FOK! hier moet je alles afwijkend van de norm afkeurenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als jij daar een hard plassertje van krijgt dan is dat prima toch?
Ja maar daar ben ik nu te moe voorquote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
He wat nee doe niet zo gek je bent op FOK! hier moet je alles afwijkend van de norm afkeuren
Nee grapje natuurlijk dat moet je belachelijk maken
klopt, daarna was het snel afgelopen met de erectiequote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als jij daar een hard plassertje van krijgt dan is dat prima toch?
@Sfancta praatjesquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:21 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
klopt, daarna was het snel afgelopen met de erectie
Ik moest voor haar zingen: Huilen is voor jou te laat
ze stampte op mijn pikkie, want zo bleef ik in de maat
Mijn goede sneakers (heb 5 paar in totaal) draag ik alleen met droog of mooi weer.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:06 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Etst dat niet in de zool? Hoe poreuzer hoe meer vuil kan intrekken?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:29 schreef Grotehengst het volgende:
Overigens is voor sneakers met witte zolen nagellak remover ideaal spul om ze weer schoon te krijgen. Idealiter gelijk dezelfde dag.
Militaire dienst ?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:36 schreef Bargehassus het volgende:
Ik heb voor het laatst schoenen gepoetst in 1990.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |