Andersom was misschien handiger geweest, ontspanning na werk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet morgen naar de fysio en daarna 8 uur werken.
Dit klinkt wel super knusquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Andersom was misschien handiger geweest, ontspanning na werk.
Ik moet morgen mijn fiets wegbrengen voor een winterbeurt. Heen en weer naar huis is een beetje teveel lopen dus ik ga in een koffiezaakje in de buurt zitten met veel cappuccino’s en een boek.
Heb er ook wel zin in. Mensen kijken (zit op een langsloop punt), lezen en niet dan opeens bedenken dat er iets opgeruimd moet worden of schoongemaakt of gestreken. Want niet thuisquote:
Gewoon een leuk uitje dusquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb er ook wel zin in. Mensen kijken (zit op een langsloop punt), lezen en niet dan opeens bedenken dat er iets opgeruimd moet worden of schoongemaakt of gestreken. Want niet thuis
Zal je zien dat de fiets binnen een half uur klaar isquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon een leuk uitje dusGeniet er van.
Gisteren met Mr. T. naar een concert geweest van mijn ongeveer favoriete band. Wel de hele tijd op een kruk gezeten, maar heb echt genotenquote:
Maar je hoeft niet meteen weer terug hequote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zal je zien dat de fiets binnen een half uur klaar is
Dat zou jammer zijn van het uitje.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zal je zien dat de fiets binnen een half uur klaar is
Zeker. En in de Steenstraat zijn nog wat meer leuke winkels, ik kom de tijd heus wel doorquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar je hoeft niet meteen weer terug heJe mag best iets langer genieten van je boek
Lekker!!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Gisteren met Mr. T. naar een concert geweest van mijn ongeveer favoriete band. Wel de hele tijd op een kruk gezeten, maar heb echt genoten
Vooraf lekker wezen eten en achteraf een hotelletje. Was echt gewoon heel fijn.
En gewoon een extra weekend midden in de week is ook fijn.
Hoe is het bij jullie?
Leuk! Wat is je ongeveer favoriete band?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Gisteren met Mr. T. naar een concert geweest van mijn ongeveer favoriete band. Wel de hele tijd op een kruk gezeten, maar heb echt genoten
Vooraf lekker wezen eten en achteraf een hotelletje. Was echt gewoon heel fijn.
En gewoon een extra weekend midden in de week is ook fijn.
Hoe is het bij jullie?
I seeeensseeee a stevig rondje kringlopen in your near futurequote:
De kringloop is om 9 uur open. Kan ik mooi even heen voor dat ik om 10 uur bij de fysio moet zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
I seeeensseeee a stevig rondje kringlopen in your near future
Ooooh moge de kringloopgoden je goed gezind zijn!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De kringloop is om 9 uur open. Kan ik mooi even heen voor dat ik om 10 uur bij de fysio moet zijn.
Ik ga nu alleen voor pruttelkoffiezetapparaat. Dat moet lukken, toch?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ooooh moge de kringloopgoden je goed gezind zijn!
Ehh, nou ja 1e wet van kringloop is dat je nooit vindt wat je zoekt. 2e wet van kringloop is dat je ws niet met lege handen terugkomtquote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga nu alleen voor pruttelkoffiezetapparaat. Dat moet lukken, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |