Enorm, johquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:54 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Moet een bekend gevoel zijn voor je, zegt meer over jou dan over mij, kut voor je joh
Omdat dit Hamas gelijkstelt aan Nazi's en daar wil deugend en extreem rechts religieus conservatief Nederland liever niet aan. De confrontatie is wat hard, dat snap ik ook wel weerquote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou, ik durf er wel aan dat er in Gaza een boel baby's dood zijn gegaan op een vreselijke manier. Ik durf er ook aan dat er door Hamas een boel baby's gruwelijk aan hun einde zijn gekomen.
Ik snap niet waarom er twijfels zouden zijn.
Hamas terroristen mogen best ontmenselijkt worden hoor, beesten zijn het.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:50 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Beide kanten op geld dit. Het ontmenselijken van de ander veroorzaakt gruwelen.
Aan beide kanten betalen gewone burgers de prijs
Ik moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou, ik durf er wel aan dat er in Gaza een boel baby's dood zijn gegaan op een vreselijke manier. Ik durf er ook aan dat er door Hamas een boel baby's gruwelijk aan hun einde zijn gekomen.
Ik snap niet waarom er twijfels zouden zijn.
Niet echt. Ik ben gewoon kritisch en vertrouw zeker beelden niet direct.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:14 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik heb niets gezegd over de nieuwsvoorziening uit Israël, behalve dat daar vrije media is. Dus grappig dat je daar dan toch een oordeel over velt.
Waarom doe jij altijd zo racistisch?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:53 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ah meneer is weer op gang.
Zie niets dat zinnig is.
Kan zijn, maar als je het gaat vieren en gebak gaat uitdelen is er echt iets heel erg mis met je, evenals je er begrip voor hebt, of het wil nuanceren. Compleet achterlijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:16 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denkenmaar zo is oorlog.
Gewoon doden is voldoende.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamas terroristen mogen best ontmenselijkt worden hoor, beesten zijn het.
Dit dus, ik zie geen enkele aanleiding tot elk begrip, als je werkelijk begrip voelt voor de daden van 7 oktober, die hevig gevierd werden, heb je serieus professionele dwanghulp nodigquote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamas terroristen mogen best ontmenselijkt worden hoor, beesten zijn het.
Maar je moet de daad los zien van normale burgers.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:19 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Dit dus, ik zie geen enkele aanleiding tot elk begrip, als je werkelijk begrip voelt voor de daden van 7 oktober, die hevig gevierd werden, heb je serieus professionele dwanghulp nodig
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:26 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het lijken ook vooral vrouwen te zijn die die posters overal vanaf scheuren.
Ik krijg dan de stem van David Attenborough in mijn achterhoofd. "While the males set out to hunt, the females tend to foraging and gathering. Their slim fingers, sharp manicured fingernails and keen coordination are evolved to deal swiftly with the flyers and the glue."
Klopt, en bepaalde users in dit topic hebben daar echt erg veel moeite mee.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:20 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar je moet de daad los zien van normale burgers.
Ah zo. Dat klopt. Maar niet in de orde van grootte dat er daar geen enkel kind is omgekomen. Helaas.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:16 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denkenmaar zo is oorlog.
Mijn punt was dat we daar alleen aannames over kunnen doen, omdat de nieuwsvoorziening uit Gaza onbetrouwbaar is
Ja. Dat moeten we voorkomen. Zag bij Op1 wel een goed gesprek hierover.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Klopt, en bepaalde users in dit topic hebben daar echt erg veel moeite mee.
Het wordt al snel doorgetrokken tot alle moslims in Europa en NL.
Volgens mij is dit meer een achteraf dingetje. Als in, de laatste weken zijn die versterkingen aangekomen en zometeen gaat Netanyahu een toesprak geven (startsein?) wie weet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:26 schreef Ali_boo het volgende:
Wtf zijn ze daar van plan
[ twitter ]
De VS is niks van plan, dit is gewoon mocht iemand rare ideeën krijgen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:26 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Dan moet je gewoon een vluchtje met een argentijnse helikopter krijgen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:19 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Dit dus, ik zie geen enkele aanleiding tot elk begrip, als je werkelijk begrip voelt voor de daden van 7 oktober, die hevig gevierd werden, heb je serieus professionele dwanghulp nodig
Yankees met hun standaard eigen-volk-eerst tactiek. Elke dag dat je wacht gaat het ongedierte in de tunnels zich nog dieper ingraven. Eigenlijk zijn ze al te laat. Hamas is nu vrijwel volledig voorberend en de belegering duurt niet lang genoeg om echt de gevechtscapaciteit van Hamas aan te tasten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:26 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
1982. Het is wel even geledenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:34 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Knip
staan bekend om het onthoofden van vers uit de buik gesneden foetussen?
Precies wat men aangaf. Men zal wss ingrijpen al dit te regionaal wordt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:26 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
dat lijkt me vrij sterk eigenlijkquote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
Yankees met hun standaard eigen-volk-eerst tactiek. Elke dag dat je wacht gaat het ongedierte in de tunnels zich nog dieper ingraven. Eigenlijk zijn ze al te laat. Hamas is nu vrijwel volledig voorberend en de belegering duurt niet lang genoeg om echt de gevechtscapaciteit van Hamas aan te tasten.
Dat is slecht nieuws. Die reden waarom ze het moeten uitstellenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:26 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Hamas zijn hoeveel mensen? 30.000. Natuurlijk kan je die wegvegen. Nu is de vraag hoe je dat humaan doet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
Yankees met hun standaard eigen-volk-eerst tactiek. Elke dag dat je wacht gaat het ongedierte in de tunnels zich nog dieper ingraven. Eigenlijk zijn ze al te laat. Hamas is nu vrijwel volledig voorberend en de belegering duurt niet lang genoeg om echt de gevechtscapaciteit van Hamas aan te tasten.
humaan 30.000 mensen wegvegen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:32 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hamas zijn hoeveel mensen? 30.000. Natuurlijk kan je die wegvegen. Nu is de vraag hoe je dat humaan doet.
denk niet dat ze naamplaatjes op gaan doen ofzo, als je die gasten weg wil hebben dan moet dat echt met grof geweldquote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:34 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Je bent Hamas of niet. Dat uitzoeken lijkt mij al een probleem.
Nee hoor, slechts die staan te juichen voor terreurquote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Klopt, en bepaalde users in dit topic hebben daar echt erg veel moeite mee.
Het wordt al snel doorgetrokken tot alle moslims in Europa en NL.
gifgas inzetten?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Misschien giftige gassen de tunnels in. Of zoiets.
Dit verhaal krijg je er echt niet meer uit.quote:
Ben reuze benieuwdquote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Volgens mij is dit meer een achteraf dingetje. Als in, de laatste weken zijn die versterkingen aangekomen en zometeen gaat Netanyahu een toesprak geven (startsein?) wie weet.
Idd. Maar echt via de grond elk gebouw gaan bevechten is niet de oplossing.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk niet dat ze naamplaatjes op gaan doen ofzo, als je die gasten weg wil hebben dan moet dat echt met grof geweld
kun je je afvragen of het je dat waard is maar heel humaan gaat het niet worden
Vermoedelijk zijn groepjes van Hamas vast ook gevlucht uit noord Gaza en zitten ze gewoon tussen de rest van de bevolking.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk niet dat ze naamplaatjes op gaan doen ofzo, als je die gasten weg wil hebben dan moet dat echt met grof geweld
kun je je afvragen of het je dat waard is maar heel humaan gaat het niet worden
gewoon mosterdgas op gooien dan maar hequote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vermoedelijk zijn groepjes van Hamas vast ook gevlucht uit noord Gaza en zitten ze gewoon tussen de rest van de bevolking.
Geen idee, maar de bevolking om de Gazastrook heeft het advies gekregen in de buurt van de schuilkelder te blijven en zo straks spreekt Netanyahu de natie toe. Hoeft niks te zijn, kan wel wijzen op...quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:26 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
er is niet echt een oplossingquote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:36 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Idd. Maar echt via de grond elk gebouw gaan bevechten is niet de oplossing.
Wel effectief, vooral als je de persistente organofosfaten gebruikt. Maar ja, dat leidt wel weer tot een enorme backlash. Misschien maar gewoon zeewater inpompen of bijv CO2 gebruiken.quote:
Hoe kom je daar nu op?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon mosterdgas op gooien dan maar he
is een vrij giftig gasquote:
Nah, ik dacht meer een isolement op Vlieland, maar ik weet niet of dat gaat passenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon een vluchtje met een argentijnse helikopter krijgen.
schien dat we gifgas beter op de verboden lijst laten staan hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wel effectief, vooral als je de persistente organofosfaten gebruikt. Maar ja, dat leidt wel weer tot een enorme backlash. Misschien maar gewoon zeewater inpompen of bijv CO2 gebruiken.
Ondertussen gaan ze helemaal los om de commotie die ontstond rondom de ontploffing bij het ziekenhuis. Wat uiteindelijk geen IDF raket bleek te zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:35 schreef Salina het volgende:
[..]
Dit verhaal krijg je er echt niet meer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |