Bij Saoedi-Arabië trek ik de grens. Daar ga ik echt niet naar kijken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het zit natuurlijk allang in de haarvaten van verschillende sporten. We doen er niets tegen, we kijken allemaal 'gewoon' en verzuipen in het moeras der leegheid.
Ergens wel mooi als voetbal zo diep in de morele stront zaktquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij Saoedi-Arabië trek ik de grens. Daar ga ik echt niet naar kijken.
En wielrennen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ergens wel mooi als voetbal zo diep in de morele stront zakt
Minder.quote:
Ik wil wel het gevoel hebben dat ik in een oorlogsgebied woon jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:01 schreef Szura het volgende:
BBB wil militairen in straatbeeld: 'Onderweg naar kantoor militairen zien'
Auteur: BNR Webredactie
De BoerBurgerBeweging wil dat op termijn meer Nederlandse militairen zichtbaar zijn in het straatbeeld. Dat zegt Gijs Tuinman, de nummer drie van BBB en Defensie-woordvoerder van de partij, aan BNR. Hij zegt dat mensen 'in hun eigen woonplaats, of als je met de trein naar kantoor gaat' meer militairen moeten zien.
En @:alleskaputt zag dat het goed was
Dat gaat de goede kant op. Nou nog jeugdbewegingen voor jongens en meisjes, en zo'n gezellige ordedienst.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:01 schreef Szura het volgende:
De BoerBurgerBeweging wil dat op termijn meer Nederlandse militairen zichtbaar zijn in het straatbeeld. Dat zegt Gijs Tuinman, de nummer drie van BBB en Defensie-woordvoerder van de partij, aan BNR. Hij zegt dat mensen 'in hun eigen woonplaats, of als je met de trein naar kantoor gaat' meer militairen moeten zien.
Wat een fantastisch plan weer van de altijd terroristische NSBBB.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:01 schreef Szura het volgende:
Uitstekend idee. Eindelijk geschikt materieel om de tractoren terug te schieten naar Stroe en de snelwegen in de weekenden vrij te houden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:01 schreef Szura het volgende:
Beetje zoals in Zwitserland. Tijd om de waterlinies te herstellen, explosieven onder elke brug te plakken en overal drakentanden te plaatsen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:01 schreef Szura het volgende:
Zijn baas betaalt die terroristische organisatie, nog erger!quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hier gaat @:franklop op stemmen
Hoezo?quote:Op woensdag 1 november 2023 12:55 schreef Steven184 het volgende:
Ajax wordt wel met fluwelen handschoentjes aangepakt.
Haha. Neequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hier gaat @:franklop op stemmen
Volgens mij stond er nog een voorwaardelijke straf van één wedstrijd zonder publiek voor vuurwerk. Die mag je dan wel ten uitvoer brengen.quote:
Het is juist geen straf om nu niet naar een wedstrijd te hoeven gaanquote:Op woensdag 1 november 2023 12:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voorwaardelijke straf die nog open stond wordt gewoon verlengd? Ik snap ook niet hoe dat kan.
Ah, zo. Terechte post.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:59 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Volgens mij stond er nog een voorwaardelijke straf van één wedstrijd zonder publiek voor vuurwerk. Die mag je dan wel ten uitvoer brengen.
Het was de F-Side, die verder door het hele stadion keihard werd uitgefloten. Ik zat met een vriend in het stadion, en eigenlijk zaten we tussen de eerste en definitieve staking alleen maar naar dat vak te kijken, omdat ze een groot doek over iets hadden neergelegd. Toen wist je al: dit gaat nog fout.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:00 schreef Steven184 het volgende:
Overigens mag de motivatie achter het stilleggen ook wel strafverzwarend werken imo. Het was niet gewoon een enkele raddraaier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |