Eigenlijk kan ik het best wel hebben, maar overdag moet ik gewoon werken enzoquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:51 schreef S_E het volgende:
[..]
Ik weet ondertussen dat jij geen fan bent van guur weer
Hier valt het tot nu toe nog mee, zitten al enkele uren net op de rand van het neerslaggebied.quote:
hier volle zon, alle lamellen open, free energyquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:23 schreef Nattekat het volgende:
Van die dagen dat je net zo goed de gordijnen dicht kan laten omdat er geen daglicht is. Echt jottem. De tijd van de koutisten, hoop dat ze hier net zo van genieten als van afgelopen zomer.
Klinkt als Limburg, daar is het altijd mooi weer. @bloodymary1quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hier volle zon, alle lamellen open, free energy
Wat een memorabele dag was dat zeg, had zelf 111km/h op de teller hier in de woonwijk toen mijn Davis Vue nog op halve meter hoogte boven de schoorsteen uitkwamquote:
Win-win situatie. Veel beter voor de pensioenfondsen en de zorg, geen woningtekort.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En vroeger gingen mensen ook significant eerder dood.
Bijna de helft van mijn dakpannen lagen eraf en de schutting om.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wat een memorabele dag was dat zeg, had zelf 111km/h op de teller hier in de woonwijk toen mijn Davis Vue nog op halve meter hoogte boven de schoorsteen uitkwam
Was dat ook de storm van de omgevallen tuinstoel? #neverforget.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Bijna de helft van mijn dakpannen lagen eraf en de schutting om.
Hele buurt hier had veel schade.
Ah, de omgevallen tuinstoel grapquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Was dat ook de storm van de omgevallen tuinstoel? #neverforget.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Win-win situatie. Veel beter voor de pensioenfondsen en de zorg, geen woningtekort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |