De verkeerscapaciteit blijft ongeveer hetzelfde met 80, doordat de afstanden dan juist kleiner worden. Volgens mij is de meest efficiente snelheid zelfs 80 wat dat betreft, maar met de factor regen erbij denk ik dat het verschil met gewoon 100 nihil is.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De treintjes ontstaan toch ook door ipv 100 of 120 allemaal ineens 80 te rijden door noodweer.
Volgens de beelden arriveert die hier later in de middag pas, lichte regen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Daar komt het volgende regengebied weer aan vanuit het zuiden..
De keren dat het buiten niet te doen is zullen we waarschijnlijk op een hand kunnen tellen tot de zomer.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:20 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Het is prima te doen buiten nu.
Zelfs de jas open.
Hun voorouders kijken teleurgesteld van boven toequote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:33 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Er zijn genoeg figuren die het veel te koud vinden nu al.
Nu ben ik sowieso wel een buitenmens, ongeacht de temperatuur.
Wat een mietjesquote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:33 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Er zijn genoeg figuren die het veel te koud vinden nu al.
Nu ben ik sowieso wel een buitenmens, ongeacht de temperatuur.
Gelukkig..de zon laat zich toch niet zien, laat die regen dan wel erg blijven.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:11 schreef Jor_Dii het volgende:
De regen lijkt toch mee te vallen voor deze middag
Op Aruba zal het met een 90% waarschijnlijkheid tussen de 26 en 32 graden zijn overdag met kans op een tropische bui tussendoor.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:28 schreef Scrummie het volgende:
Zijn er inmiddels al voorzichtige voorspellingen voor halverwege November?
De keren dat het buiten niet te doen is beginnen waarschijnlijk in mei/juni pas (of al) weerquote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:25 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De keren dat het buiten niet te doen is zullen we waarschijnlijk op een hand kunnen tellen tot de zomer.
Graagquote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:25 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De keren dat het buiten niet te doen is zullen we waarschijnlijk op een hand kunnen tellen tot de zomer.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:28 schreef Scrummie het volgende:
Zijn er inmiddels al voorzichtige voorspellingen voor halverwege November?
Brrrrr...boven is het nóg kouderquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Hun voorouders kijken teleurgesteld van boven toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |