Vandaag nog de gym murderen makker?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:36 schreef Oriente het volgende:
@:Ggmm ik kan ook wel een foto van mijn eigen kop posten, dan is je dinsdagochtend nog veel dramatischer
Zeker, vanavond biceps/lats.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vandaag nog de gym murderen makker?
@Bezsenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zeker, vanavond biceps/lats.
Gisteren een lekkere sessie met ditto pomp, zou die foto hier bijna posten zodat die frikandellenfoto van 7 jaar geleden verdwijnt
Inshallahquote:
Ik geef graag zelf een review.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:36 schreef Oriente het volgende:
@:Ggmm ik kan ook wel een foto van mijn eigen kop posten, dan is je dinsdagochtend nog veel dramatischer
Djoeka!quote:
Thanks.quote:
Sterkte kerel, hou je taaiquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:06 schreef tong80 het volgende:
Trusten jongens. Geen medelijden. Maar voel me echt kut. Zou bijna zelfmedelijden gaan krijgen. Ha ha ha. Take care brothers. Keep de ironie alive, En benut de banaan eens waar ie voor is bedoeld. Peer hem in je oor, voor je een appeltje gaat schillen, voor je er tussen uit peert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |