Mijn kat deed gisteren zelf de slaapkamerdeur openquote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:21 schreef GGMM het volgende:
Ik zag laatst ook zo'n "smart koelkast"
Wat daar "smart" aan is? Je kan van buiten zien wat er in je koelkast ligt en je hoeft dus niet meer he-le-maal de deur open te doen.
Ben je dan een mongool als je zo'n ding koopt
Slaapt jouw kat bij jou in bed?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mijn kat deed gisteren zelf de slaapkamerdeur open
Dat is pas smart!
Oh, dacht dat je een echte rijstkokert bedoelde.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vooral gezellig. Elke dag hoor ik dit deuntje wanneer ik 's ochtends de rijst klaar heb staan voor de rest van de dag
(11 seconden)
Nee.quote:
Bahbahbahquote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee.
Ze mogen wel op bed in het weekend als we wakker zijn, dan laten we ze binnen en komen ze knuffelen. 'S nachts niet.
's Nachtsquote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee.
Ze mogen wel op bed in het weekend als we wakker zijn, dan laten we ze binnen en komen ze knuffelen. 'S nachts niet.
Sorry ik ben echt te allochtoon om begrip te hebben voor mensen die dieren in bed latenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ze komen niet buiten en wassen zichzelf de hele dag
Schoner dan ikzelf dus
Precies, inclusief een flinke lik over de anus.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ze komen niet buiten en wassen zichzelf de hele dag
Schoner dan ikzelf dus
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, inclusief een flinke lik over de anus.
Eens.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:27 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Sorry ik ben echt te allochtoon om begrip te hebben voor mensen die dieren in bed laten
Nou nou nou nou nouquote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, inclusief een flinke lik over de anus.
quote:
Erg mooiquote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:08 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
RutteGod @:onlogisch
StaaijGod @:Kingroland
FortuijnGod @:Lenny_leonard
Four more yearsquote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:42 schreef onlogisch het volgende:
Niet verbaasd.
@:Rambodirk
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |