Heb jij nog leuke nachtelijke escapades die je wil delen?quote:
Nachts slaap ik meestalquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 16:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij nog leuke nachtelijke escapades die je wil delen?
Siepelhacheequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met broccoli en zalm.
KBR maatquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Runderlapje in rodewijnsaus met boontjes.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog werkelijk waar geen ideeZit er wel over te denken om ff naar de winkel te gaan en meuk voor snert te halen
Even googlen wat het is.quote:
Risotto, salade.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voortaan noemen we het geen vrijmibo meer maar een gratis sessie ongecontroleerde celdeling bevorderenquote:Maar 1 glas per dag is ook schadelijk. Het verhoogt de kans op 7 soorten kanker.’’
Alcoholdrinkersquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:11 schreef onlogisch het volgende:
https://archive.ph/qSzsR
[..]
Voortaan noemen we het geen vrijmibo meer maar een gratis sessie ongecontroleerde celdeling bevorderen
@:Bezsen
Drie liter wijnsaus zekerquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Runderlapje in rodewijnsaus met boontjes.
Veel plezier gewenstquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:15 schreef Bezsen het volgende:
Morgen naar Rotterdam voor ons aller feyenoord
Erg mooi maat. Ik reken op een spandoek met een verwijzing naar een psychiatrische instelling.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:15 schreef Bezsen het volgende:
Het mooiste is dat alcohol niet kankergerelateerd is bij prostaatkankerquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:11 schreef onlogisch het volgende:
https://archive.ph/qSzsR
[..]
Voortaan noemen we het geen vrijmibo meer maar een gratis sessie ongecontroleerde celdeling bevorderen
@:Bezsen
Nee ik twijvelde.quote:
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:15 schreef Bezsen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |