Best een verschil met SP dan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zonder het on-democratische referendum zou ik waarschijnlijk D66 stemmen.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Best een verschil met SP dan.
PvdA overweeg ik nooit meer, GL is niet mijn ding.
Neem gelijk een beter slok sarcasme. Met de lege fles in je reet.quote:
Mijn God.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Neem gelijk een beter slok sarcasme. Met de lege fles in je reet.
Geen PvdA? Dat is juist een partij die ik vrijwel altijd overweeg. Eens over GroenLinks, ik ben het vrijwel altijd eens met de problemen die ze aankaarten en zelden met de oplossingen die ze aandragen, dus tja.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Best een verschil met SP dan.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:14 schreef Erasmus het volgende:
Zoals beloofd. Even onder een spoiler ivm herkenbaarheid.
@:GGMM Kijk eensDat is nog eens een prachtig beest zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:14 schreef Erasmus het volgende:
Zoals beloofd. Even onder een spoiler ivm herkenbaarheid.
@:GGMM Kijk eensIk benoem deze kat tot mooiste katje van het fok forum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een schatje.
Tong die Partij van de Arbeid stemt (lol)quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:37 schreef GGMM het volgende:
Ah Tong is weer aan iedereen aan het vertellen waar ze op moeten stemmen. (Zodat hij meer geld krijgt waar wij dan weer hard voor moeten werken)
Ik vind dat zo'n leuke rubriek.
Dat wordt hoe dan ook rechts
[..]
Dat is nog eens een prachtig beest zeg
Had Tong mod en/of FA gemaakt, en FOK! zou nog even groot zijn geweest als tong80. Hoe dom kun je zijn om te werken voor gratis geldquote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:37 schreef GGMM het volgende:
Ah Tong is weer aan iedereen aan het vertellen waar ze op moeten stemmen. (Zodat hij meer geld krijgt waar wij dan weer hard voor moeten werken)
[..]
Altijd gedaan hier maar het is daar wel een beetje een teringzooi, ook op insta zitten ze ineens te janken over die doden in gaza..quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ook de stemwijzer zegt dat ik PvdD ga stemmen.
Heel mooi.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:44 schreef tong80 het volgende:
Had Tong mod en/of FA gemaakt, en FOK! zou nog even groot zijn geweest als tong80.
Mooie punten wbt dier en milieu.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ook de stemwijzer zegt dat ik PvdD ga stemmen.
Heel mooi.
Denk is de juiste keuze voor jouquote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik wil gewoon een leuke middenpartij stemmen die de belasting op arbeid verlaagt, zorgt dat ik met een bovenmodaal inkomen een huis kan kopen in plaats van voor het drievoudige van een hypotheek te moeten huren en die het minimumloon verhoogt ipv maar toeslagen flikkeren naar mensen die geen zin hebben om te werken
OF IS DAT TEVEEL GEVRAAGD
Wat heb je nu aan een FA/Mod die de helft van de tijd een ban heeft.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had Tong mod en/of FA gemaakt, en FOK! zou nog even groot zijn geweest als tong80. Hoe dom kun je zijn om te werken voor gratis geld![]()
dit is gewoon simplistische vvdretoriekquote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik wil gewoon een leuke middenpartij stemmen die de belasting op arbeid voor de middeninkomens verlaagt, zorgt dat ik met een bovenmodaal inkomen een huis kan kopen in plaats van voor het drievoudige van een hypotheek te moeten huren en die het minimumloon verhoogt ipv maar toeslagen flikkeren naar mensen die geen zin hebben om te werken
Vind ik ook.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooie punten wbt dier en milieu.
Neem dan gewoon een dame uit het hogere segment. VWO+, universitair geschoold, goede baan, inkomen minimaal 2x modaal.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik wil gewoon een leuke middenpartij stemmen die de belasting op arbeid voor de middeninkomens verlaagt, zorgt dat ik met een bovenmodaal inkomen een huis kan kopen in plaats van voor het drievoudige van een hypotheek te moeten huren en die het minimumloon verhoogt ipv maar toeslagen flikkeren naar mensen die geen zin hebben om te werken
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thanks boysquote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik benoem deze kat tot mooiste katje van het fok forum.
Wat een schatje.
Laten we het gezellig houdenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GGMM lijkt mij nu echt een BBB-stemmer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |