Wel jammer ja, al zie ik het nog wel goedkomen.quote:
Wat vind je van de keuze van 't Schip?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel jammer ja, al zie ik het nog wel goedkomen.
Indrukwekkende reeks ondertussen zonder overwinning in de CL.
Ik heb een schat van een poes, maar mijn slaapkamer is en blijft verboden terrein. 's Nachts al helemaal voordat ze mij uit mijn slaap komt stalken voor eten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee.
Ze mogen wel op bed in het weekend als we wakker zijn, dan laten we ze binnen en komen ze knuffelen. 'S nachts niet.
Dit ja. Ik heb er ook 2. Ze komen overal maar niet in de slaapkamer van mij of Onlo jr.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb een schat van een poes, maar mijn slaapkamer is en blijft verboden terrein. 's Nachts al helemaal voordat ze mij komt wakker maken voor eten.
Vind alle kattenhaartjes op mijn zwarte kleding al vervelend genoeg.
Dus ik knuffel met haar op de bank
Allemaal troepquote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:08 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
RutteGod @:onlogisch
StaaijGod @:Kingroland
FortuijnGod @:Lenny_leonard
Wat is jouw top3?quote:
Krijgen ze wel meer te eten dan Benji?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:06 schreef onlogisch het volgende:
Ik zal trouwens even een foto van één van de twee posten. @:Scrummie @:maxi-mus en @:GGMM kunnen dit waarderen
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Krijgen ze wel meer te eten dan Benji?
Inspiratieloos en het zal de verlosser ook niet zijn maar ik ben allang blij dat Steijn is opgerot met zijn vervelende bek en vriendjes in de media.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vind je van de keuze van 't Schip?
Och wat kijkt deze bijna verdrietig.quote:
Nee joh, gewoon onderzoekend. Ze kunnen nog een stuk zieliger kijken doorgaans.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och wat kijkt deze bijna verdrietig.![]()
Oh. Ik ben duidelijk geen kenner.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon onderzoekend. Ze kunnen nog een stuk zieliger kijken doorgaans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |