Hoe ligt de koppenberg er bij? Er is genoeg regen gevallen zou je denken dus woensdag is jouw dagquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De winter is pas na de eerste echte moddercross begonnen.
Hoe doen ze dat dan in buitenland?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is nodig om van deze wedstrijd een internationale wedstrijd te maken zodat je een erkende limiettijd voor deelname aan de World Cups kan rijden volgens mij
Dat wordt een modderbadquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoe ligt de koppenberg er bij? Er is genoeg regen gevallen zou je denken dus woensdag is jouw dag
We hebben meer vrije dagen in Nederland nodig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wordt een modderbadWel jammer dat die gekke Belgen deze cross op een doordeweekse dag inplannen.
Het schijnt toch vrij voorspelbaar te zijn wanneer het isquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wordt een modderbadWel jammer dat die gekke Belgen deze cross op een doordeweekse dag inplannen.
Tijden die de afgelopen tijd in Inzell zijn gereden tellen ook.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat dan in buitenland?
Jake Paul. Ik weet niet of dat nieuw is of niet voor jouquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:34 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ik las in de krant dat ze een nieuwe vriend had, is dat nog steeds die tattoo engerd of is er een nieuwe?
nee dat is de 'oude nieuwe' de krant loopt een beetje achter blijkbaar . die had ze vorig schaatsseizoen alquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jake Paul. Ik weet niet of dat nieuw is of niet voor jou
Dat kwam toch pas daarna?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:08 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
nee dat is de 'oude nieuwe' de krant loopt een beetje achter blijkbaar . die had ze vorig schaatsseizoen al
In die laatste bocht schaatst ie ook 20 meter extraquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mooie uitschieter. Nu de laatste 100 meter nog.
dat hou ik niet bij, maar het was dan einde seizoen, want daarna hoor ik eigenlijk nooit iets over onze schaatsters* tot dit weekende.quote:
Dan blijf je lang zitten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:14 schreef Nober het volgende:
Ik zit al klaar voor de 1.500 van Jutta.
Mag je lang wachtenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:14 schreef Nober het volgende:
Wij zien je dan eind december weerquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:14 schreef Nober het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |