Aad, drink jij?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
In het huidige voetbal kom je niet meer weg met laagopgeleide trainers. Slot, Ten Hag, Bosz. Allemaal hogere opleidingen gedaan.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Daar is hij weer. Ajax DNAquote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Het is in ieder vele malen logischer dan Steijn ooit geweest is
[ link | afbeelding ]
Hij heeft in ieder geval ajax DNA
Hij heeft toch genoeg ervaring johquote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Daar is hij weer. Ajax DNA
Verder nog nooit een noemenswaardige club getraind. Ik ben erg benieuwd wat er gebeurt als van 't Schip net zulke beroerde resultaten gaat halen de komende 15 wedstrijden
Moet ook allemaal wel waar zijn hè, waarom liet hij Berghuis dan invallen tegen Utrecht als hij al weet dat die toch niet voor hem zal werken.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:44 schreef Scorpie het volgende:
Ik moet wel lachen dat Steijn echt dacht dat hij wel even wat eisen kon stellen om door mogen te gaan.
Gast, je staat 17e met de slechtste resultaten ooit in de geschiedenis van Ajax, en je denkt wel even dat Ajax open staat voor jouw inbreng
Best wel een zichzelf overschattende trainer als dit waar blijkt te zijn.
Daarom mijn laatste zin - mocht dit allemaal waar zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet ook allemaal wel waar zijn hè, waarom liet hij Berghuis dan invallen tegen Utrecht als hij al weet dat die toch niet voor hem zal werken.
In principe zeggen opleidingen niets zonder dat je ervaringen hebt opgedaan in vakgebiedenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die zijn nog een fractie achterlijker ja. Zorg nou gewoon dat je slimme, hoogopgeleide jongens in je staf hebt want dat levert je uiteindelijk meer op.
Ik heb inmiddels ook wel genoeg ervaring Klaas. Maar Ajax is een grote club. Dan kan je aankomen met je Melbourne Heart en Chivas.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij heeft toch genoeg ervaring joh
zie dat lijstje
zoveel nederlandse trainers kunnen niet zo een lijstje overleggen
of noem jij er is 1 die nog actief is met zo een lijstje...zelfs arne slot kan niet eens zo een lijstje tonen
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ook wel genoeg ervaring Klaas. Maar Ajax is een grote club. Dan kan je aankomen met je Melbourne Heart en Chivas.
Het zal mij benieuwen of van 't Schip dit brandhout echt beter gaat maken.
frikandellen waren 'tquote:Op maandag 23 oktober 2023 22:39 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Rafael 'Bitterbal' van der Vaart - Ex Meijs weet er ook alles van
assistent, jeugd en jong ajax. Het echte werk is wat anders klaas. Maar we gaan het zienquote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ik weet dat het vroeg is maar er staat toch nog veel meer op ...
er zijn voor ajax op dit moment ook niet zoveel opties van top trainers die naar deze club zouden willen
wat hebben internationale toptrainers van buitenlandse competities bij ajax te zoeken dan?
tegen excelsior voetballen?
ajax is helemaal geen topclub meer
ajax moet blij zijn als van schip het gaat doen
want heleboel anderen zijn er gewoon te laf voor
Ik zet van Schip 10 treden hoger dan Steijn......
Ik had na een 1 minuut dat hij aangesteld werdt hier al getypt dat het een complete mislukking zou worden
Ik denk dat van schip van dit gehandicapten elftal weer een ploeg kan maken die punten gaat halen
Brandhout zeker, echter 17e gaat nergens over.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ook wel genoeg ervaring Klaas. Maar Ajax is een grote club. Dan kan je aankomen met je Melbourne Heart en Chivas.
Het zal mij benieuwen of van 't Schip dit brandhout echt beter gaat maken.
Zo'n Sutalo zou bij het eerste van ons op zaterdag nog gewisseld worden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Brandhout zeker, echter 17e gaat nergens over.
Nog steeds een top 8 selectie
Ja man hij ken nie eens normaal lopuhhhh ja tog nie dan wat un mongoolquote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo'n Sutalo zou bij het eerste van ons op zaterdag nog gewisseld worden.
wtf ben je scheel ofzoquote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
assistent, jeugd en jong ajax. Het echte werk is wat anders klaas. Maar we gaan het zien
Hij heeft inderdaad de juiste papierenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wtf ben je scheel ofzo
assisnten bondscoach oranje
interim trainer ajax hoofdmacht
bondscoach griekenland
hooftrainer twente
hoofdtrainer pec zwolle
totaal mee dan 20 jaar ervaring op trainersgebied
met cruiff gewerkt
wat voor lijstjes konden ten hag en slot dan overleggen voordat ze naar ajax en feyenoord gingen
Leuk hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die zou bij Feyenoord moeiteloos meedraaien, laten we maar het Steijneffect noemen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoals klaas al schreef heeft de beste man aardig wat ervaring. Ik heb hem communicatief alleen nooit zo sterk gevonden, voor de camera is hij minstens even beroerd als Ten Hag. Maar goed, dat is niet het belangrijkste aspect van de functie.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Daar is hij weer. Ajax DNA
Verder nog nooit een noemenswaardige club getraind. Ik ben erg benieuwd wat er gebeurt als van 't Schip net zulke beroerde resultaten gaat halen de komende 15 wedstrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |