Je denkt niet genoeg als voetballer. Emoties zijn voor mietjes in die wereld. Dus er zal wel beredeneerd worden dat hij niets te verwerken heeft.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zo'n John van t Schip, die is pas 2 weken geleden weduwenaar geworden. Moet je dat niet eerst verwerken? Nu stort ie zich in veruit de meest lastige klus uit z'n carriere, ik vind daar wel wat van. Straks zit ie naast Klaas Jan.
Dat is inderdaad een risico met John.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zo'n John van t Schip, die is pas 2 weken geleden weduwenaar geworden. Moet je dat niet eerst verwerken? Nu stort ie zich in veruit de meest lastige klus uit z'n carriere, ik vind daar wel wat van. Straks zit ie naast Klaas Jan.
Klinkt hard waarschijnlijk maar Danielle was al heel lang ziek. Ze wisten dat dit ging komen. Dan ben je al een stukje verder met verwerken, niet dat het dan makkelijk is, zeker niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
Je weet dat je hier in de 'normale wereld' een paar dagen voor krijgt he? 2 weken is lang.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
en wat is het percentage dat daarna alsnog voor langere tijd uitvalt? (dat is hoog) 23% keert niet meer terug naar zijn of haar werk en gemiddelde uitval na overlijden partner is 170 dagen verzuim.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet dat je hier in de 'normale wereld' een paar dagen voor krijgt he? 2 weken is lang.
Het uitvalpercentage is ook hoog, is ook bekend.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en wat is het percentage dat daarna alsnog voor langere tijd uitvalt? (dat is hoog) 23% keert niet meer terug naar zijn of haar werk en gemiddelde uitval na overlijden partner is 170 dagen verzuim.
https://www.intermediair.(...)-ogen-van-collega-s?
Maar die krijg je in de praktijk wel, 1 bezoekje aan de bedrijfsarts en je krijgt gewoon voor onbepaalde tijd verlof.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het uitvalpercentage is ook hoog, is ook bekend.
Pas nog een stuk er over dat de tijd langer moet.
Alleen is het wel zoals het is. Je krijgt niet meer.
Punt was meer dat die 2 weken lang zijn tegenover de rest van het land, die dat echt niet krijgen.
jij ook blijkbaar want wat doe je hier sufkutquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord speelt maar klaas is bezig met Ajax.
Niet op het fimpje geklikt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij ook blijkbaar want wat doe je hier sufkut
Ik hoop voor hem heel erg dat hij de goede keuze maakt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar die krijg je in de praktijk wel, 1 bezoekje aan de bedrijfsarts en je krijgt gewoon voor onbepaalde tijd verlof.
ja dat is de realiteit op dit moment. Zij draaien goed, geen gezeik, goede organisatie en bij ons gaat zowat alles fout momenteel. Zal even duren maar komen er echt wel weer bovenopquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:03 schreef Saekerhett het volgende:
Feyenoord speelt een degelijke wedstrijd tegen Lazio en staat terecht met 2-0 voor en bij Ajax is het zweet in de bilnaad voor fucking Brighton
Of de nummer laatst van Nederlandquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:13 schreef Dven het volgende:
De nr. 7 van de PL is natuurlijk wel andere koek dan de nr. 9 van de Serie A
Alleen als je de afgelopen 7 wedstrijden van Ajax niet hebt gezien zou je geld inzetten op winst.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
8.5x de inzet terug als Ajax wint morgen![]()
Je zou bijna op Ajax inzetten.
done and done. Als ik een ding weet van voetbal, is dat je een odd van 9 vaak niet moet laten liggen als er net iets drastisch veranderd is in een teamquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
8.5x de inzet terug als Ajax wint morgen![]()
Je zou bijna op Ajax inzetten.
Bij een Berghuis zou me dat niet verbazenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:49 schreef HeatWave het volgende:
Dan moeten ze wel echt een enorme hekel aan de trainer moeten hebben gehad om zo waardeloos te presteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |