Imker?quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:04 schreef RipCity het volgende:
Iedereen weet toch wel wat een beiaard is?
quote:
Ik wist dat al op mijn 4e, maar goed toen werd ik ook naar een Katholieke school getraptquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:04 schreef RipCity het volgende:
ADE-genotquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:04 schreef Rickocum het volgende:
Heeft die jongen nou zulkse grote pupillen? Dit is ADE uitzending?
Mijn vader werkte vroeger in een beiaardentehuisquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:04 schreef RipCity het volgende:
Wat hij zegt, sort klokkenspel in een kerktoren wat ze vaak afspelen in het weekend in binnensteden.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:04 schreef RipCity het volgende:
Hier in de stad is die geautomatiseerd. Er klinkt wel te vaak Brabant van Meeuwis.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:05 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Wat hij zegt, sort klokkenspel in een kerktoren wat ze vaak afspelen in het weekend in binnensteden.
Miss Piggy genot.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Met half luie ogen nepwimpers opdoen. Hoe dan. Soms zie je haar ogen niet meer.
We zijn echt los vanavond.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:05 schreef Bugno3 het volgende:
Geniepige knijpoogjes. De man is een pathologisch leugenaar.
Hij is niet ijdelquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
Het zegt ook wat over hem dat hij haartransplantatie neemt..
Laat me raden: onzekerheid?quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
Het zegt ook wat over hem dat hij haartransplantatie neemt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |