My godquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:09 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.linkedin.com/(...)tm_medium=member_ios
Konijnen uit het hok zien?
Genoeg inkijk in elk gevalquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Verhaal niet gelezen, maar dat filmpje.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Verder snap ik de hele taal niet.quote:Moet je als werkgever een workation toejuichen?
Wij zien dat als volgt.
En met workation doel ik op de unieke mogelijkheid om voor een bepaalde periode plaats- en tijdsonafhankelijk te werken.
Vaak nog een controversieel onderwerp binnen bedrijven.
Volgens de ‘tegenstanders’ creëert het een afstand tussen het team en je verliest als werkgever de controle over het werk dat jouw medewerkers doen.
De hamvraag is in mijn ogen: versterkt de mogelijkheid voor een workation jouw bedrijfscultuur? En zo ja, kun je jouw bedrijfsprocessen daarop inrichten?
Als je 2 keer een dikke JA hebt, zou ik zeggen: let’s gho!
Dat is ook precies wat wij bij Ghostwriting Agency dachten toen we startten met onze agency. Het schrijven van de posts en het creëeren van engagement op LinkedIn kan in principe overal.
Ook kunnen wij ons maar al te goed voorstellen dat je met de zon op je knar barst van de inspiratie en creatieve ingevingen.
Voor ons dus alle reden om ons beleid en de interne processen daarop in te richten:
→ De communicatie met ons team en onze klanten doen we via Slack. Zo hebben we alle communicatie op 1 plek!
→ We bouwen een omgeving in Monday voor het uitvoeren en monitoren van al onze projecten. Op deze manier heeft elk teamlid real-time inzicht in de laatste status van onze projecten en de verschillende acties die we moeten oppakken
→ We werken in een Google Drive-omgeving, waardoor elke collega op elk moment de laatste bestanden heeft
Onze ervaringen so far?
→ De mogelijkheid om in het buitenland te werken draagt bij aan extra werkplezier, en daarmee de vermindering van stress
→ Het aanbieden van workations zorgt voor een grotere loyaliteit en enthousiasme onder werknemers
→ Het leidt tot meer creativiteit en inspiratie
Dat wilde ik natuurlijk zelf ook allemaal in levenden lijve ondervinden
Daarom werk ik de komende 2 weken samen met mijn vriendin vanuit het zonnige Málaga. Een win-win, want ons appartement is ‘toevallig’ 2 straten verwijderd van onze LinkedIn Ghostwriter Mart.
Vámonos!
Wat vind jij ervan?
Een vakantie waarop je werkt.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik geloof hier zo niet in.
Nu promoten ze dat elk bedrijf dit zou moeten doen. Hoe denk je dat een land functioneert als alle werkende café lattes zippen aan het strand?
[..]
Verder snap ik de hele taal niet.
Wat is een workstation?
Jij zit ook echt wel vastgeroest in je denkpatronen over de arbeidsmarkt he?quote:Op maandag 13 mei 2024 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je met spoed naar de cardioloog. “Ja die zit ff in zijn workstatiom”
Oh je bent het niet eens?quote:Op maandag 13 mei 2024 23:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij zit ook echt wel vastgeroest in je denkpatronen over de arbeidsmarkt he?
Als het uit kan, wat boeit jou het dan? En 60% van de mensen gaat het niet doen. Omdat het voor heel veel mensen niet kan.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh je bent het niet eens?
Dat kan. Alleen vind ik het een soort van voorrecht om je in de situatie te bevinden waarop het kan dat je in een mooi land met 4 uurtjes per dag op je laptopje genoeg bijbrengt aan je vaderland om gebruik te mogen maken van alle faciliteiten.
Dat kan maar een klein percentage, nou vooruit.
Maar wat als 60% van de werkenden dat morgen besluit te doen?
Verder denk ik dat dit iets heel tijdelijks is wat nu even kan in deze tijd. Er komen wel weer andere tijden. Ik kies ervoor om niet lui, verwend te raken en ook als het niet hoeft extra uren steken in nuttige dingen, is het geen werk dan kan je wel een oudere helpen, misschien je ouders of een opa. Die worstelt met zijn gazonnetje. Gewoon eenvoudige dingen die maken dat een maatschappij werkt. Of een jeugdclub trainen, je laten zien bij een buurthuis die voor jongeren van alles regelt.
Ik praat niet over de arbeidsmarkt maar meer over de maatschappij als geheel.
Ik vind van die sneuneuzen die er dan met heel veel geslijm wat onder reageren vaak een stuk ergerquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:16 schreef Feola het volgende:
[..]
Echt van dat typische domme overdreven LinkedIn geblaat. Met d’r hexa hond op haar been. Iemand met ontiegelijk veel aandachtstekort die de plank misslaat.
Idd. Deze lieden hebben blijkbaar een bedrijfje waarin het kan, en als een deel dan besluit om vanuit het buitenland te werken: je prima toch.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 06:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als het uit kan, wat boeit jou het dan? En 60% van de mensen gaat het niet doen. Omdat het voor heel veel mensen niet kan.
Ik zie mezelf dit ook nog wel eens doen. Twee weken opnemen, vier uur per dag werken en zo een maand van huis zijn.
Ik had er ook nooit van gehoord, tot ik het gisteren hier las. Nu wordt ik geheadhunt door een bedrijf dat dit op zijn website heeft staan:quote:Op maandag 13 mei 2024 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Verder snap ik de hele taal niet.
Wat is een workstation?
How about 'no'?quote:Wonen, werken en leren in Barcelona. Verhoog je werkgeluk met een betaalde workation. Een appartement met uitzicht op de Sagrada Familia, een zonnige werkplek en plezier maken met collega’s. En dat 4 weken lang! Klinkt dit als Spaanse muziek in je oren?
2 of 4 weken gun ik iedereen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:39 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik had er ook nooit van gehoord, tot ik het gisteren hier las. Nu wordt ik geheadhunt door een bedrijf dat dit op zijn website heeft staan:
[..]
How about 'no'?
Dus jij koopt ook alleen Nederlandse producten?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
2 of 4 weken gun ik iedereen.
Maar die types willen er 8 maanden per jaar zitten.
What About spend it where you earn it?
Oh ik lees nu pas goedeen WORK-ATION
Dat zou wat zijn he, kun je een klomp en een harde worst halen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus jij koopt ook alleen Nederlandse producten?
Tsja, ik werk voor een soort internationaal bedrijf. Voor bedrijven uit het hele land. Leuk dat het voor jou zo werkt, maar zo werkt het niet voor iedereen. En daarom snap ik ook niet dat jij zo nodig wilt dat iedereen doet zoals jij het doet.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn he, kun je een klomp en een harde worst halen.
(De uitspraak is niet spend it where they make it)
Maar inderdaad, als ik een aannemer nodig ben, eentje uit het dorp. De TV haal ik ook om de hoek. Een van de LBS enz.
Die gunnen mij dan weer werk en zo ben ik beter uit.
Maakt toch niet uit waar je werkt? Maar waar je woont, waar je verdient en je geld uitgeeft. Dan hebben de mensen om je heen, de slager, de bakker, de aannemer, de winkel, enz ook recht van bestaan. En dat is wat het leven in een lang goed maakt. Wat ieder doet moet die zelf weten. Maar als mensen klagen van kutland en willen emigreren zien ze bovenstaande niet in. De ene hand wast de anderequote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja, ik werk voor een soort internationaal bedrijf. Voor bedrijven uit het hele land. Leuk dat het voor jou zo werkt, maar zo werkt het niet voor iedereen. En daarom snap ik ook niet dat jij zo nodig wilt dat iedereen doet zoals jij het doet.
Wat is dan het probleem met een paar weken/maanden in het buitenland, beetje genieten en daarna weer knappe spulletjes kopen bij de buurtwinkels?quote:
Ja, maar het ene sluit het andere niet uit.quote:Maar waar je woont, waar je verdient en je geld uitgeeft. Dan hebben de mensen om je heen, de slager, de bakker, de aannemer, de winkel, enz ook recht van bestaan. En dat is wat het leven in een lang goed maakt. Wat ieder doet moet die zelf weten. Maar als mensen klagen van kutland en willen emigreren zien ze bovenstaande niet in. De ene hand wast de andere
quote:Stop met het dragen van die zonnebril ❌️
De zon schijnt en massaal als er ook maar een beetje zon schijnt zie ik iedereen met een zonnebril.
Vooral in het verkeer. Veiligheid voorop natuurlijk, want als de zon verblindend werkt kan een zonnebril prima (even) helpen.
Maar juist dat zonlicht hebben wij nodig. Het is de bron van ons bestaan, het geeft ons energie en helpt ons organisme bij belangrijke processen.
Door langdurig een zonnebril op te doen houd je je systeem voor de gek.
Je hormoonhuishouding raakt in de war (denk o.a. aan de belangrijke neurotransmitters serotonine en dopamine).
Je zult sneller verbranden en je weerstand zal lager blijven.
Ik vermijd een zonnebril, alleen als deze voor mijn en een ander zijn veiligheid noodzakelijk is (in het verkeer bijvoorbeeld).
Zelfs "sungazen" is gezond voor je (niet te lang) en nee dat is geen complot. Je pijnappelklier reinigt en heelt, je cellen hebben zonlicht nodig.
Er is niets helender en gezonder dan zon. Daar kan geen supplement of andere tool tegenop.
Als je te lang blootgesteld wordt aan de zon, is het wel handig een NATUURLIJKE zonnebrandolie te gebruiken.
Maar het beste is de blootstelling opbouwen, waardoor jouw lichaam zelf heel goed weet wat het moet doen en een beschermingslaag kan opbouwen.
Zonder troep en zonder hulpmiddelen.
Ik zou zeggen: haal je voordeel eruit 😉
Een fijne, zonnige dag 🌟
RdH 🙏🕊
www.hqlifecoaching.nl
quote:Even een medeling voor alle aanvallers/negatievelingen.
Je kan op de persoon spelen, je mag me aanvallen, je mag vinden wat je wilt, letterlijk, I don't care. Het geeft aan waar "jij" zelf staat.
Mijn bron is mijn leven, een gezonde (holistische) leefstijl, diverse opleidingen, (zelf)onderzoek, cursussen, en een gezond verstand en weten. Mijn bron is de natuur, waar alles vandaan komt.
Direct tegen de mainstream overtuigingen, beweringen en protocollen in. Negatieve aandacht is ook aandacht 😊
Het zaadje is geplant. En wat je ervan vind en ermee doet is volledig aan jou 🌟
Geniet vooral van de zon 😉
Gevolgd door een foto van zichzelf.....quote:The Power of Integrity and Uniqueness
Being integer and unique defines an individual's character and sets an example for others. In a world that promotes conformity, staying true to oneself requires courage and a strong sense of identity.
Uniqueness
Embracing your uniqueness means celebrating the qualities that make you different. Every person is a mix of experiences, talents, and perspectives. By nurturing these traits, you add distinct value to the world, inspiring and enriching others.
Integrity
Integrity is crucial for meaningful relationships and personal growth. It involves being truthful with others and oneself, fostering trust and genuine connections. While it requires vulnerability, honesty builds a foundation for understanding and acceptance.
Inspiring Others
When you combine uniqueness with integrity, you become a role model. Your authenticity encourages others to embrace their individuality and speak their truth. For example, someone pursuing an unconventional career with passion and integrity can inspire others to follow their dreams, free from societal expectations.
In essence, being integer and unique benefits not only yourself but the world, promoting authenticity and true fulfillment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |