Blijven ajacieden hè.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ze willen gewoon niet toegeven dat ze een middelmatige kut selectie hebben.
quote:
Ik mis een aantal opties.quote:
Van de KK divisie volgend jaar heeuuyyyyquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap!
Gaat heen, plebs!quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Blijven ajacieden hè.
Het ligt aan alles en iedereen.
Dat lijkt me sterk, is dit team op dit moment gewoon niet goed genoeg voor en te veel zoekende.quote:
Ik heb helaas niet het idee dat de PSV'ers en Feyenoorders in dit topic nog te overtuigen zijn dat hun mening er niet toe doet.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mis een aantal opties.
Te beginnen met "Ik ben voor PSV of Feyenoord, dus mijn mening doet er niet toe".
Die heeft voor 5 maanden werk genoeg geld verdiend om de rest van zijn leven op Ibiza te zitten.quote:
Tuurlijk. Staat al klaar in de coulissen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:52 schreef MatthijsDJ het volgende:
Eindelijk.. vraag me wel af of ze al contact hebben (gehad) met zijn beoogde opvolger.
Sutalo heeft dat in ieder geval al wel bewezenquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
Mensen die denken dat Sutalo en Gaaie donderdag ineens kunnen voetballenLuchtfietsers.
Werk? Aanwezigheid.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:52 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Die heeft voor 5 maanden werk genoeg geld verdiend om de rest van zijn leven op Ibiza te zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |