Het is best een onpersoonlijk seizoen ja, in vergelijking met andere jaren. Misschien ook omdat de de audities niet uit hebben gezonden.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:12 schreef Kanaroe het volgende:
Ook voor het eerst dat we een klein inkijkje in iemands privéleven kregen volgens mij.
Theo met zijn familie en de buitenoven/-grill. En dat hij kinderen heeft wist ik ook nog niet.
Dat heeft vrij lang geduurd.
Op zich hoefden die inkijkjes van mij ook niet per se hoor. Maar het viel wel op nu.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is best een onpersoonlijk seizoen ja, in vergelijking met andere jaren. Misschien ook omdat de de audities niet uit hebben gezonden.
Dit wisten we al. Met dank aan Em31quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
Presentatie voor 2024 is bekend. Dus wie gaat Jock vervangen.
EN wie gaat Melissa vervangen.
https://thelatch.com.au/masterchef-australia-2024-details/
Zover lees ik nooit terug.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:34 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dit wisten we al. Met dank aan Em3
Zie vorig topic![]()
Goed gezien, Rhi is niet lekkerquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:58 schreef franklop het volgende:
Andy die Rhi van haar idee afhaalt vind ik heel bijzonder.
Overigens leek Rhiannon te missen in voorstuk voor morgen?
Nou...dat viel mij ook op.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:43 schreef franklop het volgende:
Tevens is hij niet altijd sympathiek in zijn commentaar.
Hoorde niet goed hoe hij het zei, maar het werd vertaalt als 'die sukkels'.
Ja, en hij was ook recepten ontwikkelaar bij Coles.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:41 schreef franklop het volgende:
Brent heeft echt dat voordeel nog steeds van eerder gekookt te hebben in MC. Ook telkens zeggen dat hij nog wat gerechten paraat heeft enzo
Oneerlijk veel voordeel zo jaquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, en hij was ook recepten ontwikkelaar bij Coles.
En wie is een van de sponsors…
Oooooh? Receptontwikkelaar voor Coles..quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, en hij was ook recepten ontwikkelaar bij Coles.
En wie is een van de sponsors…
Was tussen zijn eerste en tweede deelnamequote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:26 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oooooh? Receptontwikkelaar voor Coles..
Vóór, tijdens of ná zijn (eerste en/of tweede) deelname aan MC?
Vragen, vragen![]()
Het blijft TV natuurlijk en een groot 'ons kent ons'.
Brent wordt vast de grote winnaar, ik voel em al aankomen.
Ah, bedankt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Was tussen zijn eerste en tweede deelname
Dit kan echt niet.quote:
Ik zie liever Deccie winnen, die is het meest gegroeid als kok. En die gaat wel uitdagingen aan, bijvoorbeeld bij desserts.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 06:57 schreef franklop het volgende:
Begrijp mij niet verkeerd, hij zou het verdienen te winnen gezien zijn consistentie, maar hij heeft van koken zijn beroep gemaakt en dat is iets wat nooit mocht bij MC als voorwaarde..
Net als Malissa trouwens, die een foodblog/vlog heeft
Volgens mij was het an sich wel een goed recept. Maar Cath was weer zó chaotisch dat ze domme fouten ging maken. Ze zou geen goeie chefkok voor een drukke keuken zijn!quote:Op maandag 30 oktober 2023 16:48 schreef Em31 het volgende:
Net de aflevering van vrijdag gekeken. Cath haar dessert.. en dan zit je in de top 5. Misschien waren de meeste goede amateurchefs toch op dit jaar.
Wij hadden juist het idee dat hij juist enorm aan het genieten was (vooral met het eten zeg maar)quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:07 schreef Verida het volgende:
Misschien komt het doordat ik al weet dat Jock overleden is, vlak na de finale. Maar ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat Jock dit seizoen anders is, minder vrolijk, minder betrokken en de onderlinge grapjes zijn ook een stuk minder dit jaar ( vind ik)
Dus misschien is het wel goed dat er volgend jaar een verandering van jury leden is. Melissa vond ik dit seizoen ook een stuk minder leuk eigenlijk.
De kandidaten vind ik dit seizoen wel heel leuk (behalve Brent, die vind ik echt niets)
Declan is mijn favoriet![]()
ik denk dat de stress ook wel toeslaat nu ze zo dichtbij de finale zijn.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:01 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Volgens mij was het an sich wel een goed recept. Maar Cath was weer zó chaotisch dat ze domme fouten ging maken. Ze zou geen goeie chefkok voor een drukke keuken zijn!
Ik vond het wel sneu voor haar dat ze zo moest huilen.
Ik denk ook dat ze er al eerder uit was geweest als ze vaker in die pressure test was beland. Maar inderdaad, de manier waarop was wel sneu.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:01 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Volgens mij was het an sich wel een goed recept. Maar Cath was weer zó chaotisch dat ze domme fouten ging maken. Ze zou geen goeie chefkok voor een drukke keuken zijn!
Ik vond het wel sneu voor haar dat ze zo moest huilen.
Jazeker. Stress slaat toe. Brent kon er maar slecht mee omgaan trouwens, volgens mij waant hij zich onoverwinnelijk tegenover, met name, de vrouwelijke kandidatenquote:Op maandag 30 oktober 2023 17:44 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat de stress ook wel toeslaat nu ze zo dichtbij de finale zijn.
Zelfs Brent had een gigantische misser.
Helemaal eens, zeker over Rhiannon vs. Cath en de smaken.quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:28 schreef Postbus100 het volgende:
Ik denk dat:
4: Rhiannon (kan nog steeds niet wennen aan die naam)
3: Theo
2: Declan
1: Baardmans Brent
1 en 2 kan nog wisselen.
Overigens had ik gedacht dat Rhiannon er al lang en breed uit zou zijn. Geen idee hoe die zover heeft kunnen komen. Ik gok beheerstheid. Iets dat ze meer had dan Cath. Maar Cath had de smaken en het gevoel. Jammer dat ze zo chaotisch is, anders had ze het kunnen winnen.
Was wel opvallend inderdaadquote:Op maandag 30 oktober 2023 20:46 schreef Em31 het volgende:
Ze waren voordat hij begon met koken al extreem enthousiast over het gerecht van Brent, dus deze zag je wel heel snel aankomen.
Recept zal hij vast wel eens voor Coles hebben gemaaktquote:Op maandag 30 oktober 2023 20:46 schreef Em31 het volgende:
Ze waren voordat hij begon met koken al extreem enthousiast over het gerecht van Brent, dus deze zag je wel heel snel aankomen.
Ik vind het geen sympathieke kandidaat, ook niet naar de andere deelnemers. Hij is erg overtuigd van eigen kunnen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:39 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jazeker. Stress slaat toe. Brent kon er maar slecht mee omgaan trouwens, volgens mij waant hij zich onoverwinnelijk tegenover, met name, de vrouwelijke kandidaten
Ben het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het geen sympathieke kandidaat, ook niet naar de andere deelnemers. Hij is erg overtuigd van eigen kunnen.
Hij maakt wel wat los bij o.a. Jock, met zijn mentale gezondheidsgeschiedenis. dat was gisteren ook wel heel erg duidelijk bij het jureren.
Ik heb persoonlijk het gevoel dat hij daarom ook soms wat hoog beoordeeld wordt.
die waar alleen maar geklaagd wordt maakt een top gerechtquote:
Game overquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:11 schreef ReplaR het volgende:
Zou dit het einde van super mario zijn?
Nou, inderdaad. Het was wel een soort van "Today you'll be making my.......", maar toch iets anders dan tig pagina's leeswerk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:35 schreef Em31 het volgende:
Voor het eerst dat iemand niet emotioneel werd dat iets niet lukte, maar juist aardig pissig
Denk dat deze opdracht weleens moeilijker is geweest, maar eigenlijk vond ik dit zo zonder recept met ‘maar’ 2 uur leuker dan met recept 5 uur alles heel goed moeten lezen.
Ze hadden witte schorten aan dus gaat volgens mij niemand uit, dacht koken voor een voordeel in de halve finale voor morgen? Of zoiets. En dan is de finale vrijdag en maandag omdat die waarschijnlijk te lang duurde voor 1 aflevering hier.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:07 schreef Verida het volgende:
ik kan me van de vorige edities niet meer voor de geest halen hoe het ging in de halve finale. Uit het voorstukje van vanavond leek het erop dat Declan iets niet goed deed en daardoor verliest en weg zou moeten.
Eigenlijk is het niet helemaal eerlijk vind ik. Ze moeten een pressure test doen en een al gevestigde kok nadoen en als het dan niet lukt, dan lig je eruit. (kort door de bocht)
dat heeft toch eigenlijk helemaal niets te maken met het creatieve vermogen van een goede chefkok?
Zelfde hierquote:Op woensdag 1 november 2023 20:38 schreef Kanaroe het volgende:
30 Minuten voorsprong voor het paradepaard dus.
Ik dacht net nog, als je een kandidaat leuk vind gun je hem/haar al deze voordelen. Heb ik zeker wel gehad met voormalige paradepaardjes, zoals Simon, de groenteman. Was ook zo'n favoriet van de jury ooit.
Maar helaas valt Brent bij mij niet in de gunfactor afdeling. Jammer dan....
Hij moet wel (voor het eerst?) een dessert maken, dus wie weet gaat het toch nog mis!quote:Op woensdag 1 november 2023 20:38 schreef Kanaroe het volgende:
Ik dacht net nog, als je een kandidaat leuk vind gun je hem/haar al deze voordelen. Heb ik zeker wel gehad met voormalige paradepaardjes, zoals Simon, de groenteman. Was ook zo'n favoriet van de jury ooit.
Brent heeft vast wel een dessert scenario 'up his sleeve' voor deze situatie.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij moet wel (voor het eerst?) een dessert maken, dus wie weet gaat het toch nog mis!
Reynold natuurlijk ook (2e deelname)! Dat viel zelfs in Australië niet goedquote:Op woensdag 1 november 2023 20:38 schreef Kanaroe het volgende:
Ach ja....Reynold. Daar had ik helemaal niks mee, was wel een paradepaardje inderdaad.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Reynold natuurlijk ook (2e deelname)! Dat viel zelfs in Australië niet goed
Bij Back to win vonden ze dat hij te veel de hemel in geprezen werd, evenals Poh. Toen werd er ook 'geklaagd' over Laura, die bij Jock werkte en daardoor ook 'favoriet' was bij de juryleden.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:51 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ach ja....Reynold. Daar had ik helemaal niks mee, was wel een paradepaardje inderdaad.
Deed de 2de keer mee in 'Back to win' dacht ik, met oud-kandidaten.
Met een sneu verhaal over faillissement van zijn ouders' restaurant ofzoiets...
Wist niet dat het in Australië niet goed viel trouwens
quote:Other accusations have attacked the judges' apparent reluctance to eliminate contestants Poh Ling Yeow and Reynold Poernomo,both of whom are considered fan favourites, and, therefore, beneficial to the show's viewership. Notably, contestant Tessa Boersma’s elimination stirred controversy and prompted allegations of bias towards Reynold.
Ah, dank je! Die Laura had het ook hoog in der bol gekregen weet ik weer.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Bij Back to win vonden ze dat hij te veel de hemel in geprezen werd, evenals Poh. Toen werd er ook 'geklaagd' over Laura, die bij Jock werkte en daardoor ook 'favoriet' was bij de juryleden.
[..]
En octopoesquote:Op donderdag 2 november 2023 19:34 schreef AgnesGru het volgende:
Wat verrassend, Brent maakt een gerecht met octopus bereidt oo de hibachi.
En Uncle Robbie kreeg commentaar dat ie weer een curry maakte, veranderde zijn plan en vloog eruitquote:Op donderdag 2 november 2023 19:45 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
En octopoes
En buikspek![]()
En al eerder ontwikkeld voor Coles![]()
Goh, dat is waar ook. Unbielievebelquote:Op donderdag 2 november 2023 19:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En Uncle Robbie kreeg commentaar dat ie weer een curry maakte, veranderde zijn plan en vloog eruit
die weten het ook alquote:Op donderdag 2 november 2023 20:40 schreef Kanaroe het volgende:
Wel geinig om te zien dat de meeste oud-deelnemers vanavond als eerste Rhiannon om de nek vlogen
Of Brent is helemaal niet zo geliefd bij zijn medekandidatenquote:Op donderdag 2 november 2023 23:32 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jeps, dat leek er verdacht veel op
Ja, zou best kunnen ondertussen na al dat gedweep van de juryquote:Op vrijdag 3 november 2023 09:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Of Brent is helemaal niet zo geliefd bij zijn medekandidaten
Nou het viel me van de week wel op dat Theo zo chagrijnig keek toen Brent weer eens wonquote:Op vrijdag 3 november 2023 09:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Of Brent is helemaal niet zo geliefd bij zijn medekandidaten
Laura werkte bij Jock?! oh wauwquote:Op donderdag 2 november 2023 15:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Bij Back to win vonden ze dat hij te veel de hemel in geprezen werd, evenals Poh. Toen werd er ook 'geklaagd' over Laura, die bij Jock werkte en daardoor ook 'favoriet' was bij de juryleden.
[..]
Nou inderdaad, ze heeft alleen maar mooie jurken aangehad, behalve nu. Plastic pioenroos op haar boezem, mwahquote:
Das karamellisatie. Das lekkerquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:04 schreef Verida het volgende:
Ik ben denk ik een ouderwetse kok....ik vind dat er flink verbrande randjes aan het vlees en de kool zitten,...
Hahaquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:16 schreef Verida het volgende:
[..]
als ik hier dingen laat "karamelliseren" smaakt het verbrand
Ook deze opdracht heeft niet echt te maken met creativiteit bij de recepten.quote:
Oh, you lucky bastardquote:Op vrijdag 3 november 2023 20:30 schreef ReplaR het volgende:
Ik ga niet het hele weekend wachten, ik heb een link gevonden
Geweldig om te zien ja en inderdaad zijn kleinere creaties zijn vaak nog mooier om te zien (door de details aan de binnenkant ook) dan de grote dieren van chocolade etc.quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:02 schreef Postbus100 het volgende:
Net even een iets ander filmpje, maar zeer kenmerkend voor zijn kanaal:
https://youtube.com/shorts/UDaiV2jS_3I?si=6tU77wkKgMPghe9c
Jep, dat is altijd het jammere van de grande finale.quote:Op maandag 6 november 2023 19:40 schreef Verida het volgende:
ik vind eigenlijk dat deze opdracht niets meer te maken heeft met creatief koken, of beheersen van technieken.
Het is het volgen van een zeer uitgebreid beschreven recept, maar zonder eigen creatieve inbreng.
dat idee heb ik ookquote:Op maandag 6 november 2023 20:09 schreef AgnesGru het volgende:
Ik heb het idee dat ze extra kritisch zijn op Rhi.
Dat wel, maar rechtvaardigt het verschil in punten?quote:Op maandag 6 november 2023 20:13 schreef Kanaroe het volgende:
Brent's versie zag er wel echt strakker uit......helaas voor Rhi.
Terecht toch? Er waren een aantal dingen niet.quote:
De koepel van brent was in elkaar gezakt en zijn caramel was veel te zacht, die liep er gewoon uit.quote:Op maandag 6 november 2023 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht toch? Er waren een aantal dingen niet.
Wat miste dan? Ze had alleen een extra dip toch?quote:Op maandag 6 november 2023 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht toch? Er waren een aantal dingen niet.
Die zesjes vond ik wel echt heel magertjes zegquote:Op maandag 6 november 2023 20:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat wel, maar rechtvaardigt het verschil in punten?
En die van Rhiannon zag eruit als een tweede hands horloge, met een perfecte koepel.quote:Op maandag 6 november 2023 20:25 schreef Verida het volgende:
[..]
De koepel van brent was in elkaar gezakt en zijn caramel was veel te zacht, die liep er gewoon uit.
maar ja, dat was dan ineens "sexy"
Maar volgens mij had rhiannon wel alle onderdelen af, alleen een "dubbeldip" met de glazuur
Ik vond de 6 ook wel wat laag, met een 7 was het verschil ook nog groot geweest, maar inderdaad zelfs de mousse was helemaal vloeibaar geworden. Was wel erg matig als geheel..quote:Op maandag 6 november 2023 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En die van Rhiannon zag eruit als een tweede hands horloge, met een perfecte koepel.
Daarbij was de textuur niet goed wat de smaak beïnvloedde.
Prima als Rhiannon jouw favoriet is, maar deze kritiek vind ik echt niet terecht.
Echt he want een volkquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:49 schreef AgnesGru het volgende:
Nu de USA versie wordt uitgezonden, mis ik echt de AUS versie.
Wat een schreeuwerts
Dat werkt qua kijkcijfers het best in dat land natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:23 schreef Kanaroe het volgende:
Ik kijk ook naar USA nu, het is wel eens erger geweest, maar het contrast is enorm
Die zelfoverschatting van de (meeste) Amerikanen, en inderdaad dat geschreeuw en gejuich en geboks, brrrrrrrr
Waarom kijk je er dan naar?quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:23 schreef Kanaroe het volgende:
Ik kijk ook naar USA nu, het is wel eens erger geweest, maar het contrast is enorm
Die zelfoverschatting van de (meeste) Amerikanen, en inderdaad dat geschreeuw en gejuich en geboks, brrrrrrrr
Dat ze überhaupt zelf kùnnen koken verbaasd me nog het meestquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat werkt qua kijkcijfers het best in dat land natuurlijk.
Gewend aan bankhangen en kookprogramma kijken op dit tijdstip denk ik.quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom kijk je er dan naar?
Genoeg leuke kookprogramma's.
24 kitchen dan niets?quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:29 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Gewend aan bankhangen en kookprogramma kijken op dit tijdstip denk ik.
En om af te kicken van Australia ook.
Dat is toch anders dan deze competitie met 'echte' mensen.quote:
Ainsleyquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:35 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dat is toch anders dan deze competitie met 'echte' mensen.
Maar ik zap er wel eens langs hoor, Ainsley en Jamie enzo
Heb hier nog 2 kookboeken van hem liggen ookquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:44 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja, heerlijke kerel om naar te kijken
Leuk, koken in Ainsly stijl, en met zijn vibe erbij moet het wel lekker wordenquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb hier nog 2 kookboeken van hem liggen ook
Zeg net de promo voorbij komen.quote:Op maandag 20 november 2023 19:17 schreef wdn het volgende:
vanaf 5.12 MC AU dessert masters. Dat wordt geweldig als ik al die tiktoks zie langskomen.
Met Mel en Amaury Guichon.
Dit is gewoon Kunstquote:
Ik ken hem alleen van MC als gast chef en ja toen maakte hij al mooie dingen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:13 schreef Postbus100 het volgende:
Komen jullie daar nu pas achter?Ik kijk die gast al zo'n jaar op YT, en elke keer is het insaner. Maar in principe kan hij alles. Ik vind deze wel heel cool en creatief.
Maar uiteindelijk is het gewoon een gast met tijd teveel en talent over(en een goede werkruimte
Geen natte, koude of te warme HHB-tent
)
ik zit al klaar en kijk nu naar rauwe kipquote:Op dinsdag 5 december 2023 18:53 schreef Em31 het volgende:
Kleine reminder: over een halfuur begint Dessert Masters.
Heeft niks met desserts te makenquote:Op dinsdag 5 december 2023 19:54 schreef Kanaroe het volgende:
Ik hoop voor jullie dat het leuk is![]()
Ik ga niet kijken want ik ben geen dessert fan
Enjoy the view wdnquote:Op dinsdag 5 december 2023 19:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Heeft niks met desserts te maken
Jess en Mel zijn gewoon lekker
Sick!quote:
Ik vind haar echt grappigquote:
Dat had ik liever gehad ja. Dit vond ik maar zonde, als je haar desserts zag in de eerste twee afleveringen.quote:Op donderdag 7 december 2023 20:11 schreef ReplaR het volgende:
Ik denk dat Morgan als eerste eruit vliegt, vind hem er totaal niet tussen passen.
je kunt maar zoveel afleveringen over desserts maken hequote:Op vrijdag 15 december 2023 17:54 schreef franklop het volgende:
Van 7 naar 5, van 5 naar 3 en daarvoor ook al eliminatie gehad. Ze jagen het er wel doorheen
Naja had nog wel wat opdrachten kunnen verzinnen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:22 schreef wdn het volgende:
[..]
je kunt maar zoveel afleveringen over desserts maken he
Nee! onacceptable. Jess FTWquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Naja had nog wel wat opdrachten kunnen verzinnen.
Zal vooral aan de schema's van de chefs liggen.
Overigens is het vrij duidelijk dat Reynold gaat/ moet winnen
Weet niet of er een deelnemer bij is die recepten voor Coles maakt?quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee! onacceptable. Jess FTW
en anders Gareth
Die was echt prachtig inderdaadquote:
Kjjk dat bedoel ik! Jess FTWquote:
Dat was wel duidelijk jaquote:Op maandag 18 december 2023 22:04 schreef franklop het volgende:
Mel baalde dat haar mede jurylid zoveel kritiek had op Reynold
Ik zat de afgelopen weken nog te wachten op een toetje van de Hibachiquote:Op dinsdag 19 december 2023 15:44 schreef Em31 het volgende:
Gareth zag ik van te voren niet aankomen als winnaar, wel leuk. Ik keek even op de Instagram van Reynold, maar geloof niet dat ze in Australië allemaal zo blij waren met Amaury Guichon.![]()
Leuk dat er nog een seizoen komt.Al hoop ik dat we bij de gewone versie ook wel wat meer desserts blijven zien, want dat vond ik dit jaar wat karig terwijl de combinatie van beide voor mij toch het beste programma blijft.
Ja met inktvis ofzo.quote:Op dinsdag 19 december 2023 17:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zat de afgelopen weken nog te wachten op een toetje van de Hibachi
Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:24 schreef franklop het volgende:
Aankomende maandag nieuw seizoen op Net5, met nieuwe jury
Nou precies dit....quote:
Oh en die kort pittig kapsel dame is precies zoquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:44 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Nou precies dit....
Geen idee of ik dit een seizoen ga volhouden.... Poh is echt tof maar ik krijg pijn in mijn kaken van haar constante lach![]()
![]()
Altijd even wennen zo’n grote nieuwe groep en dan ook nog een nieuwe jury, maar gelukkig gaat het om het kokenquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:44 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Nou precies dit....
Geen idee of ik dit een seizoen ga volhouden.... Poh is echt tof maar ik krijg pijn in mijn kaken van haar constante lach![]()
![]()
Vagelijk op een jonge Adelheid Roosen is mijn eerste gedachtequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:24 schreef franklop het volgende:
Sofia lijkt op een bekende actrice of iets, maar we komen niet op wie
Aaah, dat heb ik gemistquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:52 schreef Em31 het volgende:
Dat die ene jongen ineens ‘patat met pindasaus’ zei was een mooi wtf-momentje
Begin is weleens matiger geweest ja, vind de nieuwe jury ook al best leuk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:28 schreef Kanaroe het volgende:
Inderdaad, de lat ligt heel hoog
Ik zit hier te watertanden
Ik wil ook pani puri van Sumeet!![]()
Vond het stiekem wel mooi dat die overdreven Alex haar garnalen niet goed had bereid
Ja hè, het format is gewoon zo vertrouwd dat je de nieuwe jury meteen accepteert ofzoquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Begin is weleens matiger geweest ja, vind de nieuwe jury ook al best leuk.
Nee inderdaadquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:23 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja hè, het format is gewoon zo vertrouwd dat je de nieuwe jury meteen accepteert ofzo
Ze zijn nog wel een ietsie hyper allemaal
De Fransman vind ik ook een prettige man, had ik niet verwacht
Ben benieuwd of daar weer een Nederlandse link isquote:
Zo te lezen is ie geadopteerd door nederlanders:quote:
Zekerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee inderdaadhad een beetje een saaie, strenge man verwacht maar dat is niet zo, erg leuke toevoeging juist.
We kijken hier ook. Wel meestal wat uitgesteldquote:Op donderdag 5 september 2024 20:11 schreef Kanaroe het volgende:
Het blauwe North African-isch visstoof plus aubergine team gaat vast winnen, gok ik
Kijkt er hier nog iemand eigenlijk?
Ah, leuk!quote:Op donderdag 5 september 2024 21:11 schreef franklop het volgende:
[..]
We kijken hier ook. Wel meestal wat uitgesteld
Ja inderdaadquote:Op donderdag 12 september 2024 19:39 schreef Em31 het volgende:
Toch wel een verschil, een blokje drop raden of een blokje havermout.
Epic!quote:Op donderdag 12 september 2024 20:25 schreef AgnesGru het volgende:
Andy blijft toch wel een vervelend jurylid
Huh, ik slinger em nu aan!quote:Op maandag 16 september 2024 18:37 schreef AgnesGru het volgende:
En ineens begint het om 18:30..
Om 19:30 de altijd vervelende Meilandjes
Ik dacht dat Hell’s Kitchen zou komen (zoals altijd), zie ik ineens Andy in beeldquote:
In ieder geval bedanktquote:Op maandag 16 september 2024 18:52 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik dacht dat Hell’s Kitchen zou komen (zoals altijd), zie ik ineens Andy in beeld![]()
Jammer!quote:Op maandag 16 september 2024 19:17 schreef franklop het volgende:
Met dit tijdstip lukt live kijken helemaal niet meer helaas
Yessssssquote:Op maandag 16 september 2024 18:45 schreef Kanaroe het volgende:
Ik ben 'fan' van Nat en Gillian dus die moeten blijven
Oh, bij mij neemt ie em gewoon op...quote:Op maandag 16 september 2024 19:46 schreef franklop het volgende:
Opname moet blijkbaar ook aangepast worden door nieuwe tijdstip
Nee, ik ben na de eerste aflevering afgehaakt. Het live kijken was al een uitdaging, en met terugkijken liep ik ook steeds verder achter. Na iets van 15 seizoenen trouw te hebben gekeken is een pauze ook niet zo erg vind ik.quote:
Ja, ik snap je, na al die jaren!quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:23 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nee, ik ben na de eerste aflevering afgehaakt. Het live kijken was al een uitdaging, en met terugkijken liep ik ook steeds verder achter. Na iets van 15 seizoenen trouw te hebben gekeken is een pauze ook niet zo erg vind ik.
Misschien dat ik dit seizoen later in het jaar nog eens terugkijk.
Ik gluur nog wel af en toe hier in het topic
Ik hou dit topic gewoon in m'n AT dus als er weer een nieuw seizoen begint word ik weer getriggerd. Wie weet is een jaartje niks wel genoeg om de honger (ha ha) weer op te laten laaienquote:Op dinsdag 17 september 2024 16:49 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja, ik snap je, na al die jaren!
Was wel gezellig met jou en de anderen samen![]()
Ik kan het kijken gewoon niet laten.
Ik neem het nu op en kijk gewoon om half 8
same herequote:Op dinsdag 17 september 2024 20:40 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik hou dit topic gewoon in m'n AT dus als er weer een nieuw seizoen begint word ik weer getriggerd. Wie weet is een jaartje niks wel genoeg om de honger (ha ha) weer op te laten laaien
Gelukkig kon Sue er zelf ook om lachenquote:
Zoiets dacht ik eerst ook ja toen ze daar met die spuitzakjes stondenquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:42 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Gelukkig kon Sue er zelf ook om lachen
Ik was nog bang dat Mimi de uiencreme van Sue op haar zoete gerecht had gedeponeerd, maar dat bleek niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |