dat idee heb ik ookquote:Op maandag 6 november 2023 20:09 schreef AgnesGru het volgende:
Ik heb het idee dat ze extra kritisch zijn op Rhi.
Dat wel, maar rechtvaardigt het verschil in punten?quote:Op maandag 6 november 2023 20:13 schreef Kanaroe het volgende:
Brent's versie zag er wel echt strakker uit......helaas voor Rhi.
Terecht toch? Er waren een aantal dingen niet.quote:
De koepel van brent was in elkaar gezakt en zijn caramel was veel te zacht, die liep er gewoon uit.quote:Op maandag 6 november 2023 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht toch? Er waren een aantal dingen niet.
Wat miste dan? Ze had alleen een extra dip toch?quote:Op maandag 6 november 2023 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht toch? Er waren een aantal dingen niet.
Die zesjes vond ik wel echt heel magertjes zegquote:Op maandag 6 november 2023 20:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat wel, maar rechtvaardigt het verschil in punten?
En die van Rhiannon zag eruit als een tweede hands horloge, met een perfecte koepel.quote:Op maandag 6 november 2023 20:25 schreef Verida het volgende:
[..]
De koepel van brent was in elkaar gezakt en zijn caramel was veel te zacht, die liep er gewoon uit.
maar ja, dat was dan ineens "sexy"
Maar volgens mij had rhiannon wel alle onderdelen af, alleen een "dubbeldip" met de glazuur
Ik vond de 6 ook wel wat laag, met een 7 was het verschil ook nog groot geweest, maar inderdaad zelfs de mousse was helemaal vloeibaar geworden. Was wel erg matig als geheel..quote:Op maandag 6 november 2023 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En die van Rhiannon zag eruit als een tweede hands horloge, met een perfecte koepel.
Daarbij was de textuur niet goed wat de smaak beïnvloedde.
Prima als Rhiannon jouw favoriet is, maar deze kritiek vind ik echt niet terecht.
Echt he want een volkquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:49 schreef AgnesGru het volgende:
Nu de USA versie wordt uitgezonden, mis ik echt de AUS versie.
Wat een schreeuwerts
Dat werkt qua kijkcijfers het best in dat land natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:23 schreef Kanaroe het volgende:
Ik kijk ook naar USA nu, het is wel eens erger geweest, maar het contrast is enorm
Die zelfoverschatting van de (meeste) Amerikanen, en inderdaad dat geschreeuw en gejuich en geboks, brrrrrrrr
Waarom kijk je er dan naar?quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:23 schreef Kanaroe het volgende:
Ik kijk ook naar USA nu, het is wel eens erger geweest, maar het contrast is enorm
Die zelfoverschatting van de (meeste) Amerikanen, en inderdaad dat geschreeuw en gejuich en geboks, brrrrrrrr
Dat ze überhaupt zelf kùnnen koken verbaasd me nog het meestquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat werkt qua kijkcijfers het best in dat land natuurlijk.
Gewend aan bankhangen en kookprogramma kijken op dit tijdstip denk ik.quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom kijk je er dan naar?
Genoeg leuke kookprogramma's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |